Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ugy nez ki mint egy elso kerek emelo. Hogy tudod a magassagot allitani? Csak kihuzod? Nincs semmi leiras rola? Egyszer en atfurtam a csovet es atdugt egy csavar. A megfelelo magassagban.
Skacok. Van valakinek ilyen szörnye? Ha igen, akkor könyörüljön rajtam. Az a probléma, hogy az emelő egyik karja (a képen a távolabbi) állítható magasságú (mivel az YZF-R1 villái nem szimmetrikusak), viszont az istennek nem tudok rájönni, hogy hogyan kéne azt a beállítás után stabilan rögzítenem - így meg kifordul a villa alól. Vagy hegesszem oda? : ]
Szerintem a hengerfej tomitesnel befuj a hutorendszerbe. Nezd meg hogy nyomas ala kerul-e. Befogod a csovet ami a felesleget vezeti el. Egyebkent normalis hasznalatnal nem volna szabad ugy omlenie. A levegot par fordulat alatt kidolgozza ill. Fent jelenik meg a huto legfelso reszeben.
MZ,és Etz Tuning henger készítés!


Etz,Ts 125,150: -4 felömlős henger készítés

16-18Le (10000Ft+fúrás)


Etz,Ts,Es 250,300,350: 4,5,6felömlős sport henger készítés
26-35Le(20000Ft-tól)
Az árban

a fúrás,dugattyú,és átalakítások ára is benne van.


-350ccm 82mm dugattyú, osztott kipufogó, osztott szívónyílás.
28-35Lóerő (új hüvely, dugattyú készítéssel 35.000Ft.


A Lóerő adatok tervezett rezonátorral tovább növelhetőek!


06-70-530-5174
Nekem is kinyomja ha nem teljesen üzem meleg és tépem neki. Vagy még 1 lehetőség ami nekem is volt a hűtősapkán van 1 gumikorong ami nekem el volt öregedve és ott tudott levegőt visszaszívni, emiatt forrt vettem új hűtősapkát és már nem forralta a vizet.
A flex nem Neked szólt. A motort pedig próbáld meg rendesen légteleníteni.
De sztem ennyi vizet akkor se szabadna neki kiszorni. Lehet madar a flex!
Igen ám, de most frissen fúrt hengerről beszélünk. Sokkal jobban szorul, nagyobb hőt termel. Ezt pedig a hűtésnek kell elvezetnie.
Aggyá neki flexxel.....
kb 5 perc-et megyek vele nem nagy fordulaton és ha megállok szinte folyik a víz. Ennyi idő alatt nem szabad neki túl melegedni,vagyis eddig nem melegedet!
Le van légtelenítve rendesen? Nem melegszik túl?
Sziasztok! Van egy 93-as kx 125-öm most lett dugócserélve meg furva összeraktuk,de azóta ha megyek vele a túlfolyón folyik a víz. Mi lehet a baja?
A csapszegnél ne bántsd.
Csak minimális "lekerekítést" alkalmazz, mert nagyobb az esélye egy lekerekített felömlő szélébe beleakadni a gyűrűnek, mint ha "éles".
Tizedmillimétereset kerekítsd csak.
a dugattyú ablakán és a csapszeg furatánál.
Köszönöm egyenlőre.....megpróbálom, ha siker igérem csapatunk egyet valamerre, vagy legalább meghívlak benneteket egy Bambira
A másik ac-ba meg úgy tudtunk életet lehelni ,hogy az ac vezérlő relén 4 áthidalást végeztünk olajszint jelzőt, kuplung kar, üres jelzőt és az oldalsztendert. És beindult ment is. Megjött az új relé és kicseréltük de azzal is szarakodott és kapott 1 új ac-t tegnap ma még tesztüzem lesz tegnap 40km ment jól vizsgázott.
mi ez alapján csináltuk ezt 1 elektromágus küldte át nekem.
"Na figyelj,mondom a hatástalanítási procedúrát:
1:olajszintlámpa és a szintkapcsolója fekete/piros és piros/fekete vezetéket összekötni.
2:indítórelé és indítókapcsoló kék/fehér vezetékeit összekötni.
3:Na most jön a robban vagy nem robban kérdés:a kormányon levő piros gomb(engine stop) ad + tápfeszültséget a kis modulra és a gyújtásmodulnak is,a színes rajzon ez is piros/fekete vezeték,de a másik rajzon meg piros/fehér vezeték,ezt le kell ellenőrizni,ezt kell összekötni az ac-pumpa kék/fekete vezetékével,így direktbe kötöd,de a piros kapcsolóval le lehet állítani,és újra indítani.
4:Azüres (neutral) kapcsoló vezetékét is be kell még kötni a gyújtásmodulba,enélkül nem tudod beindítani:a világoskék vezetéket kösd össze a gyújtásmodulon levő kék/sárga vezetékkel,elméletileg ezzel kész vagyunk,bomba inaktiválva,hajtómű indul.
Indításkor a piros olajlámpa nem fog világítani,így nem jelzi ha kiég a lámpa,de gondos gazda az olajszint ablakon ellenőriz szintet,és időben után tölt hogy mindig legyen olaj a blokkban."
Szétszedtem próbalámpával megnéztem, annak nincs baja! Biztosítékok oké, relé kattan....és mégsincs áram az AC pumpánál! Az érdekesség még az hogy próbáltam folyamatos + adni, és ráindítás közben eltünk az áram, de még a kijelzőről is
A tilto kapcsolo (jobb kormanykapcsolo) szokott hibas lenni. Pocogtesd vagy szedd szet es ott merjel bejovo elmeno aramot. Elsore ez jutott eszembe. Eloszor probald ki-be kapcsolgatni nehanyszor, fuled a tankon.
Kösziönöm az ötletet, de sajna nekem álló helyzetben adta meg magát ! Ha adok neki + akkor működik, de amúgy nem kap vezérlést!
Köszi a választ, akkor nekiállok. Gondolom van alatta szutyok rendesen.
A dugattyú "élei", vagy a hengerben a felömlők szélei?
Ja, igen még egy dolog: minden jó a műszerfalon, csak a napi számláló, meg a fordulatszám mérőnél lévő számláló nem működik. Mi lehet ezeknek a baja, és hogyan lehetne megcsinálni? Ha meg lehet egyáltalán.
Tureszelovel. Finoman nem tul nagyon. Aztan alapos tisztitas.
Sziasztok!
Egy 50-es vashengert most furattam, és az új dugattyú élei szerintem kicsit "élesek". Az lenne a kérdésem, hogy ezeket az éleket le kell-e kerekíteni és ha igen akkor mivel? Előre is köszönöm