na szétszedtem az egész karbit takarítás átnézés végett, rájöttem nagyobbik csavar az alapjárat ez tuti a kisebb a torok előtt 1 +furatot szűkít dúsít ...odáig eljutottam hogy most 3 tekerésre van kint kb jó indul is megyeget is de alul kicsit erőtlen fent elfogy ha beljebb tekerem alul leis fullad annyira torpan ha kintebb akkor se akar az igazi lenni
van hogy elmegy még az alapjárat is:S
a gyertya most került ki nos semmi extrém nem látszik rajta némi lerakódás volt már rajta de sem kormos sem pedig őz barnás..
amolyan jónak tünik de mégis nem úgy megy ahogyan szeretném:S
elképzelhető hogy elektromos hiba miatt a gyújtás gyengélkedne?
Amúgy debreceni vagyok, mi lenen ha a fúvókákat nagyobbra cserélném benne? az alapjáratit kicsit nagyobbra meg a főfúvókát is.. nagy butaság?
köszi előre is a további segítséget..
En regebben ilyen esetben sima mosogatoval segitettem a guminak kipattanni. Engedd le ujra makd spriccelj a peremre es fujd fel. Mehet 6 bar is bele. A kullok meg had pattogjanak.
sziasztok
ebbe a 80- as rm-be szeretnék valahonnan dugót vásárolni (50.25mm) de sehol sem találok hol tudnák ilyet szerezni ablak nélküli dugó kellene !?
hülyėn hangzik de egy próbàt megėr,nekem is a tz-re szilikonzsírral ment fel a peres gumi,5-6bar kellett hogy kipattanjon mindenhol,aztàn visszaengedtem 2re
egészen 4 bar ig fölfújtam hátha kirugja magát, de nem akart semmerre mozdulni. meg volt kenve szappannal.
a küllők meg néha pattognak ha 2 nél többet fújok bele.
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy egy 21-es küllős első kerékben nem megy középre a gumi és valami borzalmasan üt. gumisok se tudtak vele mit kezdeni. mivel tudok ezen segíteni? gondoltam komplett küllő cserére vagy inkább egy új kerék?
egy apró 8-as van a felniben és az előző gumi tökéletes volt rajta, a mostani pedig új gumi.
Van egy yamaha fazerem a müszerfal plexije repedt a burkolat javított,
tudnék venni hibás müszerfalat de sajna nemtudom szetlehet -e szedni és átrakni a belsejét.
Valaki csinált már ilyet van ra ötlet?
A valaszokat előre is köszönöm.
Üdv!
Van egy 250-es HONDA CR-em, 1989-es évjárat. Most volt dugócsere, szóval kompresszióban nincs hiány. Viszont nem akar rugásra indulni. Pár napja mentem vele egy kört, akkor is nehezen indult hidegen. Szikra van, benzin van és mégsem indul. Próbáltam több fajta gyertyával is, ugyan ez a tünet mindegyiknél. (A szikra elég gyengécskének tűnik.)
Üdv: Martin!
sziasztok. mi lehet baj vajon megyek a motorral 6ba 140-145el és hirtelen megtorpan a motor. leesik a fordulatszámmérő utánna visza. de ha pl 100al megyek vagy 150el folyamatosan akor nem csinálja. valakinek van valami ötlete ? gsxr600 k1
hello
ezen 2 csavar 1 a már korábban említett nagyobb méretű rugóval előfeszített ez a levegő szűrő felöl helyezkedik el és van még 1 kisebb ami a henger felölre esik az úszóház és a karbi felső része találkozásához esik kb..dellorto phlb 24 ez a pontos tipusa google hoz róla képet rögtön..ha lenne kedved időd ránézhetnél szerinted melyik csavart merre érdemes tekergetni ha jól megy csak egyszerűen fordulatnál elfogy és nem húz tovább vagy 2000-3000-el biztosan kevesebbet pörög mint eddig:S
igen az valószinü az alapjàrati csavar lesz,a màsik pedig a lėgszűrő felöli rėszen srėhen oldalt szokott lenni egy benzin levegő keverėk àllitó csavar,illetve a sùbertűn is lehet àllitani ha van ràlehetősėg.mindezt a gyertya szine,menet teljesitmėny,kipufogó szaga alapjàn lehet egyszerüen beállitgatni
Hello!
Köszönöm a gyors választ itthon nincs hozzá semmilyen felszerelésem de holnap a melóhelyen rámérek mi a helyzet közben elszaladtam vele 1 körre és kb 4-5 km után jóval több feszültség maradt az akksiban leállítás után tehát a generátor tölt ez biztos..ami még fura hogy valahogy nemis úgy megy a motor ahogyan előtte ment magasabb fordulatnál mintha elfogyna az erő vagy a benzin nem is tudom de nem forog úgy ahogy a gond előtt, egyébként a karburátoron 1 állító csavar található rugós alátétezéssel az ugye az alapjáratot hivatott állítani? a karbi 24-es dellorto..
szervusz,szerintem kezdėsnek egy feszültsėget kellene mėrni gyújtàson,alapjàraton,ės emelt fordulaton,ott kiderül mi helyzet.előfordulhat mėg kontakt hiba,oxidàlt csatlakozàsoknàl àtmeneti ellenàllàs is tud galibàt okozni
Sziasztok!
Először is üdvözlök mindenkit, mivel még új vagyok itt, és a 2 kerekűek világában is. Ám máris segítségre lenne szükségem, a beteg 1998-as cagiva 521 custom roadster 125-ös megvettem és 20 km megtétele után elkezdett hóbortoskodni az önindító hol teker hol nem.ezzel enmis foglalkoztam különösebben majd meglesz csináltatva na de közben tovább bonyolódott az ügy kiégett elöl hátul az izzó nem teker az önindító söt most már a kis relé sem csattan a 2 izzót kicseréltem+1 kiégett biztosítékot is. Világítás járó motornál működik de az akkumulátor szinte teljesen lemerült és alapjáraton is alig van világítás de kisebb fordulatnál már van azonban láthatóan ingadozik a feszültség a fényerőből látszik. Mi lehet a hiba esetleg a fesszabályzó halhatott meg? Elképzelhető hogy a túltöltés ütötte ki az égőket és az akksim is elhalt? vagy pedig szimplán az akksim rossz?
Bármilyen jó tanácsot szivesen fogadnék tanácstalan vagyok és szeretném használni a motort munkába járok vele.
Előre is köszönök minden véleményt tanácsot!
hülyeséget beszélek.hogy ne lenne benne benzin pumpa.de ilyen hővédő nincs.de meg próbálom leszigetelni a karbit,meg most azt a tanácsot kaptam,hogy a karburátorba megy be két cső,amiben a hűtővíz forog,ami arra szolgál,hogy melegítse a karburátort,hogy jobb legyen az égés!Ezt megszüntetjük benne és lehet jó lesz.Legalább is egy srácnak ugyan ez volt a bajára a megoldás.
van hogy elmegy még az alapjárat is:S
a gyertya most került ki nos semmi extrém nem látszik rajta némi lerakódás volt már rajta de sem kormos sem pedig őz barnás..
amolyan jónak tünik de mégis nem úgy megy ahogyan szeretném:S
elképzelhető hogy elektromos hiba miatt a gyújtás gyengélkedne?
Amúgy debreceni vagyok, mi lenen ha a fúvókákat nagyobbra cserélném benne? az alapjáratit kicsit nagyobbra meg a főfúvókát is.. nagy butaság?
köszi előre is a további segítséget..
ebbe a 80- as rm-be szeretnék valahonnan dugót vásárolni (50.25mm) de sehol sem találok hol tudnák ilyet szerezni ablak nélküli dugó kellene !?
a küllők meg néha pattognak ha 2 nél többet fújok bele.
Van egy olyan problémám, hogy egy 21-es küllős első kerékben nem megy középre a gumi és valami borzalmasan üt. gumisok se tudtak vele mit kezdeni. mivel tudok ezen segíteni? gondoltam komplett küllő cserére vagy inkább egy új kerék?
egy apró 8-as van a felniben és az előző gumi tökéletes volt rajta, a mostani pedig új gumi.
Van egy yamaha fazerem a müszerfal plexije repedt a burkolat javított,
tudnék venni hibás müszerfalat de sajna nemtudom szetlehet -e szedni és átrakni a belsejét.
Valaki csinált már ilyet van ra ötlet?
A valaszokat előre is köszönöm.
Van egy 250-es HONDA CR-em, 1989-es évjárat. Most volt dugócsere, szóval kompresszióban nincs hiány. Viszont nem akar rugásra indulni. Pár napja mentem vele egy kört, akkor is nehezen indult hidegen. Szikra van, benzin van és mégsem indul. Próbáltam több fajta gyertyával is, ugyan ez a tünet mindegyiknél. (A szikra elég gyengécskének tűnik.)
Üdv: Martin!
Etz,Ts 125,150: -4 felömlős tuning henger készítés
-125- 16Le
-150- 18Le
(10000Ft+fúrás)
Etz,Ts,Es 175,250,300,: -4,5,6felömlős sport henger készítés
26-35Le(20000Ft-tól)
Az árban a fúrás,dugattyú,és átalakítások ára is benne van.
Etz 350ccm: - 83mm dugattyú, osztott kipufogó, osztott szívónyílás, 4,5,6 felömlős kivitelben 30-35Lóerő (új hüvely, dugattyú készítéssel 35.000Ft.)
A Lóerő adatok tervezett rezonátorral tovább növelhetőek!
Érd: 06-70-5305174
ezen 2 csavar 1 a már korábban említett nagyobb méretű rugóval előfeszített ez a levegő szűrő felöl helyezkedik el és van még 1 kisebb ami a henger felölre esik az úszóház és a karbi felső része találkozásához esik kb..dellorto phlb 24 ez a pontos tipusa google hoz róla képet rögtön..ha lenne kedved időd ránézhetnél szerinted melyik csavart merre érdemes tekergetni ha jól megy csak egyszerűen fordulatnál elfogy és nem húz tovább vagy 2000-3000-el biztosan kevesebbet pörög mint eddig:S
Köszönöm a gyors választ itthon nincs hozzá semmilyen felszerelésem de holnap a melóhelyen rámérek mi a helyzet közben elszaladtam vele 1 körre és kb 4-5 km után jóval több feszültség maradt az akksiban leállítás után tehát a generátor tölt ez biztos..ami még fura hogy valahogy nemis úgy megy a motor ahogyan előtte ment magasabb fordulatnál mintha elfogyna az erő vagy a benzin nem is tudom de nem forog úgy ahogy a gond előtt, egyébként a karburátoron 1 állító csavar található rugós alátétezéssel az ugye az alapjáratot hivatott állítani? a karbi 24-es dellorto..
Először is üdvözlök mindenkit, mivel még új vagyok itt, és a 2 kerekűek világában is. Ám máris segítségre lenne szükségem, a beteg 1998-as cagiva 521 custom roadster 125-ös megvettem és 20 km megtétele után elkezdett hóbortoskodni az önindító hol teker hol nem.ezzel enmis foglalkoztam különösebben majd meglesz csináltatva na de közben tovább bonyolódott az ügy kiégett elöl hátul az izzó nem teker az önindító söt most már a kis relé sem csattan a 2 izzót kicseréltem+1 kiégett biztosítékot is. Világítás járó motornál működik de az akkumulátor szinte teljesen lemerült és alapjáraton is alig van világítás de kisebb fordulatnál már van azonban láthatóan ingadozik a feszültség a fényerőből látszik. Mi lehet a hiba esetleg a fesszabályzó halhatott meg? Elképzelhető hogy a túltöltés ütötte ki az égőket és az akksim is elhalt? vagy pedig szimplán az akksim rossz?
Bármilyen jó tanácsot szivesen fogadnék tanácstalan vagyok és szeretném használni a motort munkába járok vele.
Előre is köszönök minden véleményt tanácsot!