Van egy kis azaz nem kicsi olaj fogyasztási problémám a Suzuki VX800-ommal. (1996)
Az előző hetek alatt tapasztalható 40 fokokban kb 1l olajat eszik 1500km-enként. Ez mennyire normális, milyen szintig elfogadható az olajfogyasztás?
Télen kicseréltem a szelepszár szimeringeket de sokat nem javult a helyzet. A jelenség érdekes. Karter gáza nincs, nem csöpög nem folyik, kék füstöt nem ereget de akkor hova lesz az olaj? Kompressziót ugyan nem mértem de amikor szét volt szedve akkor mértem a dugattyút 0.04mm-rel határérték fölött van az átmérője, igaz a kúpossága szemre túl nagy de a dugó tetejére nem ad meg értéket a szervizleírás. A hüvelyt nem tudtam megmérni direktbe csak hézagmérővel az sem kopott, a hüvely teljes hosszában oké.
Gyűrűk a szervizleírás szerint szintén rendben vannak, (hézag a gyűrűhoronyban, gyűrűhézag a hüvelyben és kiszerelve is oké). Már a megengedett legsűrűbb 20W-50-es olajat használom. Castrolból kicsit többet fogyaszt Repsolból kevesebbet.
Ugyan ezzel a blokkal gyártották a korabeli Intrudereket is nomeg a Sachs 805 Roadstert igaz ezt dupla hűtővel szerelték.
Hali.lenne egy problémám van egy pitbike-om 125ccm most cseréltem benne olajat meg olajszürőt is. most meg füstöl mint az állat pedig elötte nem füstől. ez mitől lehet? ja és elmentem kiprobálni és leesett a lánc és amikor haza értem akkor vettem észre hogy a blokkon van egy hajszál repedés élbe azt meg lehet hegeszteni? kérlek segitsetek!
Hölgyek, Urak!
Szükségem lenne KEIHIN CVK D30 karburátorhoz (KAWASAKI ZX250A) membránra. Aki tud ilyet, kérem jelezze. A részleteket privátban megbeszéljük.
A nikaszilos 50-es hengerben és a dugattyún van egy mély húzás. ez a henger új dugóval használható, vagy ez már kuka? Működött a motor csak szétszedtem és akkor szembesültem a tényekkel.
sziasztok. mi lehet baj vajon megyek a motorral 6ba 140-145el és hirtelen megtorpan a motor. leesik a fordulatszámmérő utána vissza. 190nél is ugyanezt csinálja és nem akar tovább gyorsulni de ha pl 100al megyek vagy 150el folyamatosan akkor nem csinálja. valakinek van valami ötlete ? gsxr600 k1
Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám, hogy a motorral megyek körülbelül 15 km-t és aztán csak hirtelen leáll. Gyertyát is cseréltünk benne már. Ez után a leállás után a szerelő megnézte h van-e szikra vagy benzint kap-e. Mind2 van. Szétszedte a motort átnézte a hengert, hogy nem-e megszorul. Annak sem volt semmi baja. Már a kipufogót is néztük, hogy nem-e eldugul esetleg valamiért, de az sem. Ha esetleg ön tudna, valami jó ötletet mondani nagyon megköszönném!
legegyszerűbbel kezdve szerintem lehet gyújtókábel vagy gyertya. ezekből a tünetekből mindenképpen gyújtásra tippelek, mert ha benzinszagú a kipufogó akkor el égetlenül keresztül megy a hengeren.
van egy észrevételem is ezzel, hogy a felni ahogy forgatom azon a helyen ahol a gumi "púpja" van egy kicsit szét van nyílva, de nagyon minimális mértékben. ezért azt találtam ki, hogy ha nagyobb a nyílás jobban kifeszül a gumi mint a túl oldali szűkebb-ben.
bicikli szerelő és nagykalapács?
Hali.lenne egy problémám van egy pitbike-om 125ccm most cseréltem benne olajat meg olajszürőt is. most meg füstöl mint az állat pedig elötte nem füstől. ez mitől lehet? ja és elmentem kiprobálni és leesett a lánc és amikor haza értem akkor vettem észre hogy a blokkon van egy hajszál repedés élbe azt meg lehet hegeszteni?
Üdv!
lánckenéssel kapcsolatban lenne kérdésem!
mennyit fújjak a láncra a kenősprayből?
teflonost vettem, gondolom az se jó ha sokat fújok, mert gondolom fölösleges!
várom válaszotok, köszi minden jót
Van egy kis azaz nem kicsi olaj fogyasztási problémám a Suzuki VX800-ommal. (1996)
Az előző hetek alatt tapasztalható 40 fokokban kb 1l olajat eszik 1500km-enként. Ez mennyire normális, milyen szintig elfogadható az olajfogyasztás?
Télen kicseréltem a szelepszár szimeringeket de sokat nem javult a helyzet. A jelenség érdekes. Karter gáza nincs, nem csöpög nem folyik, kék füstöt nem ereget de akkor hova lesz az olaj? Kompressziót ugyan nem mértem de amikor szét volt szedve akkor mértem a dugattyút 0.04mm-rel határérték fölött van az átmérője, igaz a kúpossága szemre túl nagy de a dugó tetejére nem ad meg értéket a szervizleírás. A hüvelyt nem tudtam megmérni direktbe csak hézagmérővel az sem kopott, a hüvely teljes hosszában oké.
Gyűrűk a szervizleírás szerint szintén rendben vannak, (hézag a gyűrűhoronyban, gyűrűhézag a hüvelyben és kiszerelve is oké). Már a megengedett legsűrűbb 20W-50-es olajat használom. Castrolból kicsit többet fogyaszt Repsolból kevesebbet.
Ugyan ezzel a blokkal gyártották a korabeli Intrudereket is nomeg a Sachs 805 Roadstert igaz ezt dupla hűtővel szerelték.
Megoldás lehet-e egy olajhűtő beszerelése?
A segítséget előre is köszönöm
dext