szakaszosan nyúlt, sajnos csere nekem is ez volt és 3 nap alatt megette a lánckerekeket nem lehetett már rendesen beállítani. És 500km kezelve volt a lánc fújva ellenőrizve után állítva
Sziasztok!
Segítsetek nekem!
Kawasaki zx-6r-es (2004) motoromban kicseréltem a levegőszűrőt, összeraktam és nem tudom beindítani! A szívattyúnak nem hallom a hangját, hogy dolgozna! Mi lehet vele? Megnéztem a csatlakozót is, és ott minden ok!
Üdv: Attila
Sziasztok! Viszonylag régóta van egy aggasztó problémám a kis ZZR 250-el. A Baj ott kezdődik, hogy a szokásos "lánchangon" kívül valamiért "susogó" hangot ad a lánc és egy ponton kissé akad...Ezt úgy kell elképzelni, hogy amikor kézzel forgatom a kereket akkor egy részen olyan laza amilyenre azt beállítottam, viszont egy ponton szorul és nyikorog, a lánc megfeszül, majd ahogy ezen a ponton átgurítom újra jó. Ez úgye pl. 100km/óránál nem valami előnyös...mivel váltakozva laza, majd feszül a lánc és mellette elég hülye "susogó" hangot ad, félek egyszer ledobja, vagy leszakad. Ha a láncot lazára engedem akkor "annyira" nem szorul viszont mivel laza, csattog amikor nekicsapódik valamely más alkatrésznek így szélsőséges esetben el is akadhat...ha feszesre állítom akkor viszont szorul és elég tré...Ilyennel még nem találkoztam, kérlek segítsetek kommentekkel. Lehet, hogy a lánckerék jár egyenetlenül mert kapott egy ütést? Vagy csak szimplán csereérett lett a lánc? Egy biztos, hogy a láncvédőket leszerelve is ugyan ezt produkálja, szóval nem ér bele semmibe! Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat!
köszi, bontóban veszek valami olajhűtőt ( ez mondjuk kérdés hogy mekkorát ) vs 1400-asé azért lehet kicsit túlzás lenne de SV 650-ben használt méretű megfelelne. Esztergályos barátommal már megbeszéltem csinál nekem egy adaptert cooler adapter a csövek talán nem lesznek drágák.
Persze az olajnyomást majd meg kell mérni a hűtő után, és persze beszerelés előtt is.
Ha van rá érdeklődés majd beszámolok erről a projectről.
köszi
Most hogy nincs olyan dög meleg jelentősen csökkent az olajfogyasztás.
Köszönöm a tippet télen megcsinálom remélem addig nem kokoszosodik el nagyon , igaz a hengerfejtömítés nem olcsó de ezt tanulópénznek tekintem.
Utólagos olajhűtésről mi a véleményed?
Tudtok Budapest környékén olyan gépműhelyt, amiről saját tapasztalatotokból elmondható, hogy tényleg jól dolgoznak?
Hajtókar csere lesz, de olyan gépműhelyt keresek, ahol normálisan elvégzik. Elég volt a potya 20ezresekből......
hello!kősszi a seggicséget előreis.Amugy tényleg leszedtem és meg ete benzin az o gyűrűket vagyis gumit.vagy 3 dbnál szar deh mind a 4est ki cserélem.Atol folyhat ugy a benzin ki?akor majd meg nézzem azt veszek rá hétha ugy be indul.mert amikor be fűjok eg kis hideg inditot pőcre indul deh karbi hiba lehet tutti .
Minarelli AM 50 kínai klónja (Generic) motorba mi a gyári gyertya? Rövid vagy hosszú menetes?
Nem a különolajzást használom, hanem keverjük, eddig 50:1-re de sztem vastag, beköpte a gyertyát. Mi lenne neki a jó keverék? (a gyári rendszer kb. milyen arányban keveri?)
Sziasztok.
Van 1 használt robogom ami szépen müködöt idáig.Elözö nap félgázon furcsa hangot adott ki nem állt le csak lehörgö hangja volt amit pár pillanat mulva abahagyta ezt 2x eljátszota.másnap úgyanez a hibajelenség annyi különbséggel hogy a végén durant egyet mint amikor elmegy a gyújtás,ezek után leállt végleg.cseréltem gyergyát karbi tisztitva szikra van de nem indul.A motor olyan mint ha el akkarna indulni de 1 kicsit mintha néha elkapná de aztán semmi.
Van valakinek valami tippje hogy mi lehet?Én gondoltam a feszszabályzora vagy cdi-re de nem tudom hogy lehetne kimérni öket ha tud valaki segítsen.Ja még valami amkior ezt az egészet elkezdte elötte mint ha jobban ment volna pl. a dobon érezhetöen jobban ment fel.
Segitsegeteket szeretnem kerni...Honda Cbr 900rr SC28 93'szervizkonyvet(kezikonyv) keresek. Legjobb lenne letoltheto pdf formatumba. Hol talalok?
Koszonom elore is!
Hali!
S.O.S Segítséget szeretnék kérni. A robogóm, 70 ccm delertó karbival. Menet közben megállt, és utána nem idult el. Le lett szedve a burkolat, benzincső, karbi kipucolva. Kipufogót levettem, úgy indult, de mikor ráhúzom a gázt, akkor lefullad. Ha a kipufogót visszateszem, akkor elindulni is alig akar. Valakinek valami ötlete?
Hali! Szetszedett motort MINDIG illik ujra honolni! Es illik uj gyuruket felrakni. Valszeg a gyurukkel es a honololas elmaradasa a hiba meg akkor is ha nincs is kartergaz.
Üdvözlet mindenkinek! Gépemet kicsit feltuningoltam a nyár folyamán,vagyis sport kipufogó 19-es karbi 17,5-ről, 96-os fúvókával,sport légszűrő stb. a lényeg,hogy motorikusan nem nyúltam bele. (Ez egy 2 ütemű 50CC-s Derbi Senda x-race 2009-es változat)
Nagyon jól megy,húz rendesen,viszont 1 problémám van vele. Mivel 2 ütemről beszélünk így ugye csak egy bizonyos tartományban húz a gép,ahol a kipufogó "bekapcsol" az alatt viszont csak az anyagot hányja ki,mivel nincs visszaáramlás.
Azon gondolkodtam,hogy egy pillangó szelepet kéne beépíteni,amit gázkar segítségével tudnék nyitni zárni,így ha alacsonyabb fordulaton mennék,kevésbé húznám a gázt és ezzel szűkíteném a keresztmetszetet,így gondolom nem tudná olyan könnyen kinyomni az anyagot és talán 1 fokkal jobban is vinné az alacsony fordulatot egészen addig míg el nem éri azt a tartományt,hogy rákapcsol a kipufogó,akkor meg ami a csövön kifér. =D A kipufogó 2 részen szétszedhető,így vágni se kellene,mit gondoltok,segítene? Végül is a power szelep is hasonlóan működik,csak ott nem gázkarral,hanem elektromosan/mechanikusan. Válaszokat előre köszönöm! Olcsó benzint,széles utat,gumi fákat!
Sziasztok motorosok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni vagy inkább tanácsot.A fiam most szándékozik venni egy endurót Yamaha MTX vagy mi és erről szeretném kérni a véleményeteket.Nem fiatal mert 84-es a lelkem de még megy.Érdemes vele foglalkozni?Ha valakinek van vagy volt ilyen modellje kérem ossza meg velem a tapasztalatait!
Előre is köszönöm!
Széles utat!
olyan mintha falsot szivna valahol,akkor szokott ilyen beàllithatalan lenni.ėn vörösváron vagyok,az kicsit messze van most:) nem hinnėm hogyujtàshiba lenne,ez inkàbb rossz keverėkre utal
Sajnalom hogy nem mondtam ujat. Nehanyszor elofordult velem is hogy nem akart a peremre kipattanni de olyankor mindig addig fujtam amig jo nem lett. Persze veszelyes es azt sem tudom megmondani mennyit bir egy gumi.
Az az helyzet, hogy gumisnál lett fölrakva és jól megkenve azzal a fehér szappan szerű valamivel, ott ugyanígy lett csinálva. meleg gumit és sok kenőccsel aztán 5-6 ig fölfújva. nem tudom már mi legyen, de elviszem egy felnishez és hátha tud kezdeni vele valamit.
köszönöm a segítséget, tudom látatlanban nem az igazi.
Ok. Megneztem a vidit. A kovetkezot csinald: vedd le a gumit ujra es tedd ki a napra. Mi is igy teszunk. Ha a gumi forro sokkal konnyebb felrakni es konnyebben kipattan. Vizsgald at a perem belso feluletet. Legyen tiszta. Felszerelesnel hasznalj sok szappant (mosogato szer a legjobb). Fujd fel addig amig ki nem pattan. Mehet 7bar-ig is.
Úgy láttam Mikuni BS karbi van a mocin. Volt-e mostanában valami gond vele azon kívül hogy folyik a benzin a túlfolyón?
Érdemes szerintem leszedni (ha még nem szedted szét soha- yutube-)
Tűszelep, O-gyűrű csere, + kompresszoros takarítás.
Nem tudom milyen idős lehet a motorod, de feltehető sőt gyanús, hogy az O-gyűrű kopott máladozik ( a benzinbe kb 10% etalon, amit tudunk róla hogy megeszi a régi O-gyürüket. - lehet hogy Talmácsi féle benzint tankoltál?-
Első nekifutásra vidd az O-gyűrűt kompletten szimering boltba, és ha szerencséd van olcsó pénzen varázsolnak rá O-gyűrűt, ami állja a benzint.
Nagytakarítás kompresszorral, és kész is...a benzinszinthez nem kell hozzányúlni.
sziasztok!van egy suzuki gsx 400f mocim és valaki tudna seggitteni mi lehet a baja ha a kinyitom a benzincsapot és elkezd a karbibol folyni a benzin.(tőmités vagy az uszu nem jol zár )? És ha beindul durog biztaos sok benzint kap nem?
Segítsetek nekem!
Kawasaki zx-6r-es (2004) motoromban kicseréltem a levegőszűrőt, összeraktam és nem tudom beindítani! A szívattyúnak nem hallom a hangját, hogy dolgozna! Mi lehet vele? Megnéztem a csatlakozót is, és ott minden ok!
Üdv: Attila
Üdv:
Gábor
köszi, bontóban veszek valami olajhűtőt ( ez mondjuk kérdés hogy mekkorát ) vs 1400-asé azért lehet kicsit túlzás lenne de SV 650-ben használt méretű megfelelne. Esztergályos barátommal már megbeszéltem csinál nekem egy adaptert cooler adapter a csövek talán nem lesznek drágák.
Persze az olajnyomást majd meg kell mérni a hűtő után, és persze beszerelés előtt is.
Ha van rá érdeklődés majd beszámolok erről a projectről.
köszi
Most hogy nincs olyan dög meleg jelentősen csökkent az olajfogyasztás.
Köszönöm a tippet télen megcsinálom remélem addig nem kokoszosodik el nagyon , igaz a hengerfejtömítés nem olcsó de ezt tanulópénznek tekintem.
Utólagos olajhűtésről mi a véleményed?
Tudtok Budapest környékén olyan gépműhelyt, amiről saját tapasztalatotokból elmondható, hogy tényleg jól dolgoznak?
Hajtókar csere lesz, de olyan gépműhelyt keresek, ahol normálisan elvégzik. Elég volt a potya 20ezresekből......
Köszönöm előre is.
Minarelli AM 50 kínai klónja (Generic) motorba mi a gyári gyertya? Rövid vagy hosszú menetes?
Nem a különolajzást használom, hanem keverjük, eddig 50:1-re de sztem vastag, beköpte a gyertyát. Mi lenne neki a jó keverék? (a gyári rendszer kb. milyen arányban keveri?)
Kösz, ha vki tudja
Van 1 használt robogom ami szépen müködöt idáig.Elözö nap félgázon furcsa hangot adott ki nem állt le csak lehörgö hangja volt amit pár pillanat mulva abahagyta ezt 2x eljátszota.másnap úgyanez a hibajelenség annyi különbséggel hogy a végén durant egyet mint amikor elmegy a gyújtás,ezek után leállt végleg.cseréltem gyergyát karbi tisztitva szikra van de nem indul.A motor olyan mint ha el akkarna indulni de 1 kicsit mintha néha elkapná de aztán semmi.
Van valakinek valami tippje hogy mi lehet?Én gondoltam a feszszabályzora vagy cdi-re de nem tudom hogy lehetne kimérni öket ha tud valaki segítsen.Ja még valami amkior ezt az egészet elkezdte elötte mint ha jobban ment volna pl. a dobon érezhetöen jobban ment fel.
Elöre is köszönöm.
Segitsegeteket szeretnem kerni...Honda Cbr 900rr SC28 93'szervizkonyvet(kezikonyv) keresek. Legjobb lenne letoltheto pdf formatumba. Hol talalok?
Koszonom elore is!
S.O.S Segítséget szeretnék kérni. A robogóm, 70 ccm delertó karbival. Menet közben megállt, és utána nem idult el. Le lett szedve a burkolat, benzincső, karbi kipucolva. Kipufogót levettem, úgy indult, de mikor ráhúzom a gázt, akkor lefullad. Ha a kipufogót visszateszem, akkor elindulni is alig akar. Valakinek valami ötlete?
avval eddig minden gumi kipattant könnyen
többnyire még kézi pumpával is
Nagyon jól megy,húz rendesen,viszont 1 problémám van vele. Mivel 2 ütemről beszélünk így ugye csak egy bizonyos tartományban húz a gép,ahol a kipufogó "bekapcsol" az alatt viszont csak az anyagot hányja ki,mivel nincs visszaáramlás.
Azon gondolkodtam,hogy egy pillangó szelepet kéne beépíteni,amit gázkar segítségével tudnék nyitni zárni,így ha alacsonyabb fordulaton mennék,kevésbé húznám a gázt és ezzel szűkíteném a keresztmetszetet,így gondolom nem tudná olyan könnyen kinyomni az anyagot és talán 1 fokkal jobban is vinné az alacsony fordulatot egészen addig míg el nem éri azt a tartományt,hogy rákapcsol a kipufogó,akkor meg ami a csövön kifér. =D A kipufogó 2 részen szétszedhető,így vágni se kellene,mit gondoltok,segítene? Végül is a power szelep is hasonlóan működik,csak ott nem gázkarral,hanem elektromosan/mechanikusan. Válaszokat előre köszönöm! Olcsó benzint,széles utat,gumi fákat!
Egy kis segítséget szeretnék kérni vagy inkább tanácsot.A fiam most szándékozik venni egy endurót Yamaha MTX vagy mi és erről szeretném kérni a véleményeteket.Nem fiatal mert 84-es a lelkem de még megy.Érdemes vele foglalkozni?Ha valakinek van vagy volt ilyen modellje kérem ossza meg velem a tapasztalatait!
Előre is köszönöm!
Széles utat!
köszönöm a segítséget, tudom látatlanban nem az igazi.
Úgy láttam Mikuni BS karbi van a mocin. Volt-e mostanában valami gond vele azon kívül hogy folyik a benzin a túlfolyón?
Érdemes szerintem leszedni (ha még nem szedted szét soha- yutube-)
Tűszelep, O-gyűrű csere, + kompresszoros takarítás.
Nem tudom milyen idős lehet a motorod, de feltehető sőt gyanús, hogy az O-gyűrű kopott máladozik ( a benzinbe kb 10% etalon, amit tudunk róla hogy megeszi a régi O-gyürüket. - lehet hogy Talmácsi féle benzint tankoltál?-
Első nekifutásra vidd az O-gyűrűt kompletten szimering boltba, és ha szerencséd van olcsó pénzen varázsolnak rá O-gyűrűt, ami állja a benzint.
Nagytakarítás kompresszorral, és kész is...a benzinszinthez nem kell hozzányúlni.