A hozzáértőkhöz lenne 1-2kérdésem :)
Ma vettem egy Derbi GPR 50 típusú gépet töltés nélkül. Levettem az idomokat, Ducati Energia gyújtás van rajta. Megkerestem a feszültségszabályzót, 3 kivezetése van. C, + és test. Ha jól sejtem, a C-nél jön be a töltőtekercsről az áram. Ennél a gyújtásnál is külön világító és töltőtekercs van? Ha holnap rámérek a C és a test közé, és a tekercs működik, járó motornál váltóáramot kell mérnem igaz? Ezek a faszültségszabályzók mennyire szoktak meghalni?
Jo volna hallani a motort. De erzesem szerint elobb egy alapos tisztitas es ugy a szinkron. De elofordulhat hogy a te esetedben talan egy szinkron segit. Ha pesti vagy tudok ajanlani szerelot.
Sziasztok.Kawasaki zx6r blokk alkatrészek egyben olcsón eladók.
Váltó,henger,elektronika,főtengely,komplett generátor,vezérmű tengely,dugók hajtókarok meg még pár apróság!
50.000ft
helló.van egy Zongshen 200 as qudom,lecseréltem az olajat bent,felöntöttem,és ezután elkezdett füstölni a kipufofó.az olaj fogy,mi lehet az oka?költséges lesz?aki tud segítsen.előre is köszi
Bocsi kevertem a motorod kicsit. A jobb oldalon lesz a karbik vegen ahol a gazbowden csatlakozik. De neked sajna az alapjarati fuvoka-levegocsavar-szinkron kombinacioval lesz gond. Az alapjaratnak stabilnak kellene lenni.
hát én tök hülye vagyok anyagismeretből,de ha nincs otthon sík maród akkor bele se állj mert tuti el fog vetemedni.1-2 tized és lőttek az illesztésednek.ha jó az a csináltatott csavar akkor ne bántsad,szerintem
Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni. A hengerben a tőcsavarokat akartam cserélni, meg is vettem bontva a 6db-ot, de akkor láttam, hogy az előző tulaj nagyobb csavarokat esztergáltatott a tűcsavarok helyére, hogy véletlenül se legyen jó a gyári. ( )
Lehet hülye kérdés, de hengert mennyire lehet / szabad hevíteni? Alujavító pálcám van, így az a terv, hogy felhevítem, belenyomom és akkor lesz belevaló menetem. Szerintetek?
Hellóbelló Srácok! Segiitsetek légyszives.. Van egy Husqvarna sm 125-öm és folyatasosan azt játssza, hogy hol van szikra, hol nincs.. Ha elektronika hiba, akkor miért van az, hogy megáll, 5 perc múlva elindul.. ha elindul.. van amikor 2 nap múlva indul el.. de utána megy egy darabig.. van amikor semmi probléma nincs vele.. Aztán megállok, utána megint előfordul h nem indul.. Ma is azt játszotta, hogy 2 szikra volt , 2-t pöffent és megállt.. utána már semmi szikra nem volt.. félóra múlva meg beindult.. Mitől lehet ez?
Sziasztok!
Zip SP (96-00) robogóm van. Van egy olyan problémája, hogy ha akksi rá van kötve az elektronikára akkor önindítóval normálisan elindítja, de a lámpák és az indexek nem világítanak, pislognak. Amúgy ha nincs rákötve akksi és berúgó karral indítok és úgy használom a motort, akkor a lámpák égnek, az indexek indexelésnél pedig természetesen egyfolytában égnek. Ez miért lehet? A másik problémája az, hogy ha az akksi rá van kötve az elektronikára, akkor valami örökké leszívja/lemeríti. Még akkor is merül ha nincs gyújtás alatt a motor?! Ez a probléma mitől lehet?
Üdv.! Valaki nem tudja, hogy mekkora lánckereket érdemes tenni egy Aprilia RS 125-re előre és hátra? 125-öt megy maximum, és nem tudom miért...power-szelepre is gyanakszok, hogy nem nyit ki teljesen, 11ezret pörög, de 5.-ben már csak 9 és felet, 6.-ban már csak maximum 8-at...Sportkipufogó rendszer mennyit dobna rajta? Vagy mi lehet a gond? Benzin-levegő keverék jól van beállítva, kompresszió jó, szóval nem tudom mire gondoljak...Valaki légyszi segítsen! Köszi!
A hozzáértőkhöz lenne 1-2kérdésem :)
Ma vettem egy Derbi GPR 50 típusú gépet töltés nélkül. Levettem az idomokat, Ducati Energia gyújtás van rajta. Megkerestem a feszültségszabályzót, 3 kivezetése van. C, + és test. Ha jól sejtem, a C-nél jön be a töltőtekercsről az áram. Ennél a gyújtásnál is külön világító és töltőtekercs van? Ha holnap rámérek a C és a test közé, és a tekercs működik, járó motornál váltóáramot kell mérnem igaz? Ezek a faszültségszabályzók mennyire szoktak meghalni?
Előre is köszi!