helo tud nekem valaki okosat mondani arra hogy aprilia rally lc 21mm delorto athena modular henger yasuni c16 emelkedönek elfogy a benzin rola benzincsö csere volt uszószint padlon felálitva és kevés neki ötleteket várom köszi.
Sziasztok valaki tudna abban segíteni,hogy a Derbi gpr50 gyári motorral elbírná a 15ös első lánckereket? gyárilag 13as van benne.... Vagy a 14es elég lenne? végsebességre mennyit dobna rajta? most 79et megy.... előre is köszi
helosztok
miért nem indul a moci?ha van szikra , kap benyát , jol van beálítva minden(gyujtás porlaszto) , kompresszio kottás szoval minden tuti és mégsem indul :'( (KTM lc4 620 (95)-rol van szó)
nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni
Üdv, megint DR 125 problémáim vannak.
A motort nemrég raktuk össze, a henger meg lett fúrva, hengerfej ki lett cserélve, és a karburátort is lecseréltem egy gáztuskós karburátorra. Összeraktuk, nagyon szép hangja volt, most mentem vele 150 km-t és menet közben hallok lentről egy halk zörgést, olyat mint régen csak sokkal halkabb és tompább. Azt szeretném kérdezni hogy az olajpumpa lehet-e rossz, és hogy tudom ellenőrizni? Ja és a karburátorral olyan gondom van, hogy ha elveszem tőle a benzint, akkor szépen jár, jól harap, de ha terhelés alatt gázt húzok akkor fullad, csak félgázik tudom húzatni. Mondjuk ez most nem olyan nagy baj mert úgyis járatós. Ahogy most beállítottam, így nagyon szabályos, alacsony az alapjárat, (soha nem volt ilyen jó) de nem harap annyira, és így is ledadog ha nagy gázt húzok.
Előre is köszönöm a segítséget.
Rovid motorozas utan meg szep fehernek vagy vilagos barnanak kellene lennie. Ha fekete, akkor nagy valoszinuseggel a karbi a ludas. Ott sok kulombozo problema lehet. Magas uszoszint, nem elzaro tuszelep, eldugult alapjarati vagy fofuvoka levego jarat, nyitott szivato.....stb.....
hát,igen.aszem feketének mondható!pár órás használattól ugyan nem tud annyira kokszos lenni.viszont,kiveszem, letestelem nincs szikra,ha csak 1cm re tartom a motorblokktól ,normális szikra az elektródák közt is!és persze áthúz a blokk és a pipa közt is!amint letestelem,megszünik minden szikra!engem meg jól megráz!pedig csak a bakelitet fogom!új gyertyával ez pár óra után jelentkezik!addig jó minden!és csak a2.henger.köszi a válaszod!
Erre gondoltam én is. Ma feszítettem a láncon, és közép stenderen hallgattam megint. Hallatszik a csörgés még mindig, és elég fémes. Az lesz a következő, amit írtál, hogy betekintek a dekni mögé.
hoppá ebben nincs ék mert fogas kialakítású minden tehát nincs szükség ékre a 4-es az valami iersej vagy ftift lehet nemtom
hát akkor az ékkel nem lesz gond máshol kell keresgélni...
lelekük bizony,csak közben az enyémet emészti fel:) de amikor elkészült visszaadott mindent kamatostul.zörög egy picit,de amit meg az leírhatatlan,r6os lemaradt a hátam mögött
én utoljára lendkerék éket még simsonnál láttam, most viszont akárhogy forgatom a szerelési útmutatót, a kis CiBeRében még csak hasonlót se látok.
A robbantott kép alapján talán a 4-essel jelölt alkatrész lenne az, mivel a 3-as jelölt maga a lendkerék, a 6-os az aindítókuplung. Valakinek erre tipp?
Nekem akkor szokott csörögni az első lánckerék, ha kezd lazulni a láncom. Esetleg túl sok dzsuvát szedett össze a motor a lánckerék-védő alá. Ott lecsapja a lánc a láncolajat és ami beleragadhat az bizony bele is ragad Nekem pár hete 2 óra és két flakon lánctisztító spray volt mire rendesen kipucoltam az első lánckerék környékét.
Helló!
Egy olyan problémám akadt, hogy a napokban elkezdtem hallani az első lánckereket "dolgozni". Eddig semmilyen hang nem jött onnan. Van ott valami csapágy esetleg, ami kezdi feladni? Ötlete van valakinek mi lehet ez? Vagy eddig is volt ez a zaj, csak nem figyeltem fel rá. Igazából amikor a lábam elveszem a tanktól, akkor hallani jobban. 91-es ZZR-1100.
kössz a tippet
miért nem indul a moci?ha van szikra , kap benyát , jol van beálítva minden(gyujtás porlaszto) , kompresszio kottás szoval minden tuti és mégsem indul :'( (KTM lc4 620 (95)-rol van szó)
nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni
Nem tudod hogy kell beállitani a léptetővilla 2-db csvarját?
A motort nemrég raktuk össze, a henger meg lett fúrva, hengerfej ki lett cserélve, és a karburátort is lecseréltem egy gáztuskós karburátorra. Összeraktuk, nagyon szép hangja volt, most mentem vele 150 km-t és menet közben hallok lentről egy halk zörgést, olyat mint régen csak sokkal halkabb és tompább. Azt szeretném kérdezni hogy az olajpumpa lehet-e rossz, és hogy tudom ellenőrizni? Ja és a karburátorral olyan gondom van, hogy ha elveszem tőle a benzint, akkor szépen jár, jól harap, de ha terhelés alatt gázt húzok akkor fullad, csak félgázik tudom húzatni. Mondjuk ez most nem olyan nagy baj mert úgyis járatós. Ahogy most beállítottam, így nagyon szabályos, alacsony az alapjárat, (soha nem volt ilyen jó) de nem harap annyira, és így is ledadog ha nagy gázt húzok.
Előre is köszönöm a segítséget.
"kokszra rámegy a benzingőz aztán letesteli
gondolom nem kevés alkalommal még drótkefézted is"
Itt a válasz.
gondolom nem kevés alkalommal még drótkefézted is
hát akkor az ékkel nem lesz gond máshol kell keresgélni...
A robbantott kép alapján talán a 4-essel jelölt alkatrész lenne az, mivel a 3-as jelölt maga a lendkerék, a 6-os az aindítókuplung. Valakinek erre tipp?
Egy olyan problémám akadt, hogy a napokban elkezdtem hallani az első lánckereket "dolgozni". Eddig semmilyen hang nem jött onnan. Van ott valami csapágy esetleg, ami kezdi feladni? Ötlete van valakinek mi lehet ez? Vagy eddig is volt ez a zaj, csak nem figyeltem fel rá. Igazából amikor a lábam elveszem a tanktól, akkor hallani jobban. 91-es ZZR-1100.