szeva
csináld azt hogy le vágod a kipu dob végét és kiszeded a gyapotot.
jóval hangosabb lessz de harapni fog mint a régi ;)
de az is lehet hogy nem jó hejen van a gyujtásod
de ettő függetlenül a kipus témát csináld meg
Van egy Yamaha DT 125 R-em. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen fojtás lehet a gépben, mert volt nekem régebben már egy ilyenem, az nagyon vaddisznó volt. Ez viszont érezhetően nem megy úgy, ahogy az a motor ment. Pedig az is ugyan ez a széria volt.
UI: A power működik rendesen, nem régen lett beállítva.
hali,mindenki!ha valaki tud,segítsen,legyen szíves!yamaha zeal-em van.mostanában azzal a gonddal küszködöm,hogy a 2.henger gyertyája 1nap után kipurcan folyton!berakok egy újat,ismét1nap,és vége!ja,és ráz a pipa,ha hozzáérek.mikor épp még hibátlan, akkor természetesen nem.csak miután a gyertyának vége.akkor aztán mindenütt áthúz!pipát már cseréltem!Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a baj?
Sziasztok! Kéne nekem egy kis segítség. Van egy 1967-es simson starom, most lett felújítva. Második sebességet állandóan kidobálja, a többit szépen veszi! Mi lehet az oka?
Köszi a tippet, azt is megnézem. Ma érkezett meg az új kuplungszett (EBC SRK kevlár komplett készlet ), ha minden jól megy csütörtökön lesz időm beszerelni, akkor úgy leengedem az olajat, megnézek minden forgóalkatrészt jobb és baloldalon is. Remélem csak valami egyszerű hiba lesz.
Jó dolog ilyen öreg vasakat tartani, mert mindig adnak az embernek munkát . Hiába ezeknek a gépeknek lelkük van...
hasonló hangot véltem felfedezni motorcsere óta,már buzgeráltam eleget a vasat,nálam sanszos hogy a szabadonfutó lesz,ami a lendkerék mögött van,ha leveszed,érdemes azt is megnézni
Nagyon köszi a gyors választ . Ha a lendkerékkel van gond, akkor azt nem kéne megéreznem az alapjáraton? És miért csak fordulattól kezd el ciripelni?
Bár ha jobban belegondolok az alapjárata lehet hogy egy hangyafasznyit instabilabb...
volt egy balesetem 2 hónapja, balról elütött egy autós és ahogy próbáltam menteni a motor végül a baloldalára esett, szóval pont a lendkeréknél kapott 2 combosabb ütést és nem sokkal azután jelentkezett ez a hang.
szeva
99% h eltépte a lendkerék éket és a lendkerék mocorgása adja ki azt a ciripelő hangot.....szoval lendkerék le és ha szerencséd van akkor elég lesz cserélni csak az éket ;)
Segítséget kérnék zajforrás megtalálásához. Valami nagyon zavaró ciripelés-kattogás hallatszódik a vasból, és már megörjít, hogy nem találom miből jöhet .
Egy 1996-as CBR400RR NC29-ről van szó.
Szóval indulás után teljesen szépen jár a masina, nem csörög, nem zörög, hidegen is pöccre indul, jól veszi a fordulatot stb. Ahogy kezd melegedni, úgy húzom én is jobban neki, és miután egyszer átlépi a 6-7000-es fordulatot egy érdekes kattógó/ciripelő hangot kezd el kiadni magából, de onnantól már alacsonyabb fordulatszámon is.
A hang intenzitási is fordulatszámfüggő, pörgetve egybefüggő darálás, gázt elvéve ahogy esik a fordulatszám kevésbé intenzív kattogásba megy át, álló helyzetben alapjáraton is lehet hallani. Motoron ülve egyértelműen a baloldalról jön (Jobb oldalon van a kuplung, bal oldalon az indítókuplung és a lendkerék) de mintha a blokk tetejéből jönne. Szelepek rendben, szeleprugók rendben, szelephézag állítás alig 3000km-rel ezelőtt volt. Vezérlés fogaskerekes, szóval lánc sem csörög, feszítő nem törött. Kipufogó tömítés pár hete lett cserélve, rendben vissza lett húzva.
A gép egyébként kiválóan működik, nem érzek teljesítménycsökkenést, jól pörög. Egy hosszabb állás (éjszaka) után megint abbahagyja, de ha felpörgetem 70000-ig, utána megint elkezd kattogni. Hangja alapján valami forgóalkatrészre tippelnék, mert ahogy felpörög a motor a kettogás is "sűrűsödik" de nem tudom merre keresgéljek tovább.
helosztok
miért nem indul a moci?ha van szikra , kap benyát , jol van beálítva minden(gyujtás porlaszto) , kompresszio kottás szoval minden tuti és mégsem indul :'( (KTM lc4 620 (95)-rol van szó)
nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni :)
tök természetes dolog ne parázz ;)
csináld azt hogy le vágod a kipu dob végét és kiszeded a gyapotot.
jóval hangosabb lessz de harapni fog mint a régi ;)
de az is lehet hogy nem jó hejen van a gyujtásod
de ettő függetlenül a kipus témát csináld meg
Van egy Yamaha DT 125 R-em. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen fojtás lehet a gépben, mert volt nekem régebben már egy ilyenem, az nagyon vaddisznó volt. Ez viszont érezhetően nem megy úgy, ahogy az a motor ment. Pedig az is ugyan ez a széria volt.
UI: A power működik rendesen, nem régen lett beállítva.
Köszönöm előre is a válaszokat!
vagy a fogaskerék vagy a léptető villa fos....szejintem;)
de ha van még valami ötleted akkor le pötyöghetnéd
köszi :)
Előre is köszi
Jó dolog ilyen öreg vasakat tartani, mert mindig adnak az embernek munkát . Hiába ezeknek a gépeknek lelkük van...
KLR650 93
am nincsmit
Bár ha jobban belegondolok az alapjárata lehet hogy egy hangyafasznyit instabilabb...
volt egy balesetem 2 hónapja, balról elütött egy autós és ahogy próbáltam menteni a motor végül a baloldalára esett, szóval pont a lendkeréknél kapott 2 combosabb ütést és nem sokkal azután jelentkezett ez a hang.
am kösz a tanácsot
99% h eltépte a lendkerék éket és a lendkerék mocorgása adja ki azt a ciripelő hangot.....szoval lendkerék le és ha szerencséd van akkor elég lesz cserélni csak az éket ;)
Egy 1996-as CBR400RR NC29-ről van szó.
Szóval indulás után teljesen szépen jár a masina, nem csörög, nem zörög, hidegen is pöccre indul, jól veszi a fordulatot stb. Ahogy kezd melegedni, úgy húzom én is jobban neki, és miután egyszer átlépi a 6-7000-es fordulatot egy érdekes kattógó/ciripelő hangot kezd el kiadni magából, de onnantól már alacsonyabb fordulatszámon is.
A hang intenzitási is fordulatszámfüggő, pörgetve egybefüggő darálás, gázt elvéve ahogy esik a fordulatszám kevésbé intenzív kattogásba megy át, álló helyzetben alapjáraton is lehet hallani. Motoron ülve egyértelműen a baloldalról jön (Jobb oldalon van a kuplung, bal oldalon az indítókuplung és a lendkerék) de mintha a blokk tetejéből jönne. Szelepek rendben, szeleprugók rendben, szelephézag állítás alig 3000km-rel ezelőtt volt. Vezérlés fogaskerekes, szóval lánc sem csörög, feszítő nem törött. Kipufogó tömítés pár hete lett cserélve, rendben vissza lett húzva.
A gép egyébként kiválóan működik, nem érzek teljesítménycsökkenést, jól pörög. Egy hosszabb állás (éjszaka) után megint abbahagyja, de ha felpörgetem 70000-ig, utána megint elkezd kattogni. Hangja alapján valami forgóalkatrészre tippelnék, mert ahogy felpörög a motor a kettogás is "sűrűsödik" de nem tudom merre keresgéljek tovább.
miért nem indul a moci?ha van szikra , kap benyát , jol van beálítva minden(gyujtás porlaszto) , kompresszio kottás szoval minden tuti és mégsem indul :'( (KTM lc4 620 (95)-rol van szó)
nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni :)