Gyakorlatilag az egyik csak a ventilátoré. (7.5A) Szerintem kevés, de mindegy. A kapcsoló gomba csatlakozó egyik szálján kell tudni mérni a 12V-ot, a másik megy a ventilátorhoz. Ellenőrizd le, hogy van-e test rendesen a ventilátornál.
help rm 500 teljesen fel lett újjítva de nem indul idönkét durran egyet füstöl a kipufogo és a karbi probáltam elö vagy utó gyujtást állítani össze volt jelöeve az állórél a blokkal a jelet eltoltam valamerre ugy még durrogni se durrog karbi tiszta benya a hengerbe közvetlen vagy hidegindito ugyis csak idönként egy durranás és végül nálam még nem volt inditva
A huton van egy hofok kapcsolo. 2 vagy egy vezetek megy ra. Ha ketto akkor kosd ossze a 2 vezeteket es ha ventillator elindul akkor az a szenzor a hibas. Csere. Ha 1 vezetek megy ra akkor testre kapcsol, tedd a vezeteket a testre es ha elindul a szenzor a hibas szal csere. Hutovizet ellenorizd a rendszer fel van-e toltve rendesen.
heló
bukáskor a karbi tulfolyóán szokott folyni a cucc szoval szerintem az benya volt mert olajnak nem szabad eresztenie ;)
és igen a vázban is van oil :)
Szevasztok!Van 1 nagy gondom a 2000 Yamaha R6-os motorommal,a hűtő ventilátor nem kapcsol be mikor túl melegszik a víz.Elsőnek azt hittem a ventilátor motorral lesz a gond de mikor adtam neki az aksiról áramot simán működik.Tipp?
Valahogy igy. Fellazitod a lengovilla vegen a ket imbuszt ami fentrol van becsavarva. 8mm kulcs. Aztan csak elforditod a tengelyt egy masik imbusszal ami a tengely vegen van a ruggos gyuru alatt. Ne vedd ki a gyurut es ne lazitsd fel a tengelyt. Azthiszem 12mm a kulcs az egyik vegen es 10mm a masikon, nem vagyok benne biztos. Aztan ha bal oldalrol nezed akkor orajarasaval megegyezoen feszited. Mindig ellenorizd hogy mindket oldalon a rovatkak azonosat mutatnak pl ha baloldalon 4 elorol szamolva akkor a jobb oldalon is pontosan ugyanazt kell latnod. A feszesseg pedig valahol 20 es 30mm kozott kell lennie. Forgasd at a kereket tobbszor es ellenorizd a feszesseget mindenhol mert a lanc nem nyulik azonos mertekben. Azaz hol feszesebb lesz hol lazabb. Mindig a legfeszesebb resznel allitjuk be a 20 30mm. Huzd le a lengovilla vegen az imbuszokat a megfelelo nyomatekkal. Lancolajozas. Kesz.
Hali .. nekem is lc4 esem volt :) imádtam remek kis gép!
tapasztalataim alapján elég nehéz alkatrészt szerálni itthon én főként ausztriából hozattam ami kellet! viszont főtengelyszimeringem az van 2 darag origi zsír újjak ha kellenek ócccson átadom :D sőt aszem még gyári digitális kilóméterórám is van hozzá... mást mindent eladtam a vassal együtt..
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni nekem van egy Ktm lc4 620 smc mocim! Jó múltkorában kint voltam vele motorozni és az alsó tűgörgöm a főtengelyben meg szorúlt, szóval most van egy kis baja. Nem tudtok nekem valmi jó helyet ahol tudnék jó minőségű cucokat venni hozzá?
Sziasztok!
91-es ZZR 1100-as mocinál kellene feszíteni a hajtásláncon, de ezzel az excenteres megoldással még nem találkoztam. Valaki le tudná írni, hogyan hajtsam végre a műveletet? Köszi. Egyébként közép sztenderre állítva, mennyi lehet a játéka a láncnak?
Hali Kymco K12es 50-es robogóm haldoklik, mi lehet a hiba?
Új aksi, új fesz.szab. Elindul megyek 1km-t és utána nem indul. Tirisztoros, elektromos szivató van rajt. Elvileg minden oké, de mégse műkszik. Ötlet?
Jól van köszönöm de komplett tömítés garniturát akarok venni de ha nem lesz benne akkor meg kereslek!
bukáskor a karbi tulfolyóán szokott folyni a cucc szoval szerintem az benya volt mert olajnak nem szabad eresztenie ;)
és igen a vázban is van oil :)
nagy az elő vagy utó gyújtás ;) szoval csak álítsd be az álorészt :)
KTM lc4 620 sc (1995) porlasztójának a gyári beálításait meg tudná nekem mondani valaki?(levegő & alapjárati csavar)
elörre is köszönöm :)
tapasztalataim alapján elég nehéz alkatrészt szerálni itthon én főként ausztriából hozattam ami kellet! viszont főtengelyszimeringem az van 2 darag origi zsír újjak ha kellenek ócccson átadom :D sőt aszem még gyári digitális kilóméterórám is van hozzá... mást mindent eladtam a vassal együtt..
91-es ZZR 1100-as mocinál kellene feszíteni a hajtásláncon, de ezzel az excenteres megoldással még nem találkoztam. Valaki le tudná írni, hogyan hajtsam végre a műveletet? Köszi. Egyébként közép sztenderre állítva, mennyi lehet a játéka a láncnak?
Új aksi, új fesz.szab. Elindul megyek 1km-t és utána nem indul. Tirisztoros, elektromos szivató van rajt. Elvileg minden oké, de mégse műkszik. Ötlet?