hasonlòkėpp jàrtam az ėn szarommal is,ha nem állĺtható SÚBER TŰ,akkor szerezz hozzá gyàri lėgszűrőhàzat,mert soha nem lesz jó.màsik hogy gyakorlatilag a rėszterhelėsi tartomomàny keverėkkėpzėsėbe belezavar a venturi elött tátongó semmi,nincsen gázlengės,ami működtetnė a membrànokat.az alapjàrati co csavar(szarok) baszogatàsàval se leszel előrėbb.rakàs szart se ėr sportszűrő csak placebó hatàs,azėrt mert üvölt a motor mėg nem lesz seggrakėta.hidd azėrt japcsik elėg nagy koponyák,rėgen nem terveztek szarokat.szòval,gyàri lėgszűrő,gyàri beàllitàsok,egy fasza kis karbiszinkron,ės le fog repülni a hajad a vàltozàstól occsó bengàt mosolygó rendőröket ! :)
Sziasztok.
Mit tudtok róla,hogy ezeknél a kis motoroknál (malaguti f-15)is van fogaskoszorú?
Inditózás közben fura recsegéseket hallok és vagy az önönditó vagy a koszorú kopott el valamennyire szerintem.
Ja és mégegy kérdés,hol keressem az önönditót rajta?
Előre is köszi mindenkinek!
Széles utat!
Üdv.
Helló!
Ha valaki tudna akkor segítsen már!
Nekem egy MZ TS 125-öm van az a problémám volna , hogy még este motoroztam , de mán reggel indítódtam a mocit és sajnos nem indult , ki szettem a gyertyát és egyáltalán nem kap szikrát .
Ebben szeretném kérni a segítségeteket hogy mi lehet az oka .
Ha valaki tud akkor segítsen már , amit előre is köszönök .
Üdv
Yamaha dt 125-r.A következő problémával fordulnék hozzátok,A motor könnyen indul szépen jár de ha elérem az 5-6000 fordulatot akkor slusszol egyet és utánna pörög tovább.Ha valaki találkozott már ilyen problémával legyen szíves írja meg ,hogy mi okozhatja ezt.A másik gondom az az lenne,hogy amikor leállítom akkor kattan egyet önindító környékéről jön a hang.
én is szoktam karbikkal foglalkozni először is a tű nem állítható a direkt szürő miatt nagyon sok levegöt kap a keverék csavart meg hiába tekergeted a nevében is bennevan alapjárati keverék állítócsavar az átmeneti rendszer felborult itt egy pár kép ha segit vagy keress hátha megoldható a kérdés
Üdv.! Olyan gondom van, hogy vettem egy Aprilia RS 125-öt Rotax 122-es blokkal, és nem megy 130-135-nél többet...28-as dellorto karburátor van rajta, 140-es fúvókával...kipufogó fojtás nincs benne, karburátor kipucolva, viszont 4,5 litert eszik, ami nagyon kevés, és én a benzin-levegő beállításra gyanakszok. Ha üresben (hidegen/melegen) hirtelen ráhúzom a gázt teljesen, akkor lehörög, vagy megáll...Mit tudok tenni annak érdekében, hogy menjen 150-60-at, ahogy az ilyeneknek kéne, és hogy ne hörögjön le?
Leveszem a karbisort szétszedem és mindent kitisztítok majd összerakom beállítom a keveréket megnézem a sibertűket és középre teszem őket aztán próba! ha nem lesz jó akkor viszem szervízbe!
kössz az infókat már csak annyi bajom van hogy fogalmatos fingom sincsen arról hogy most mit is mondtál :P lehet hogy leírás alapján nemtok vele mit kezdeni... a tüket még áttudom állítani meg tekere azokon a szarokon de pl a mebránok hol is vannak ? érdemes magam nekilátnom a javításnak vagy inkább kezdjek el gyüjteni egy szervízre? :P
Cső!
Leírásod alapján,olyan mintha túl sokat kapna.
Állítsd be a keverékszabályókat egyformán (teljesen be,majd 1,5-2 fordulat ki).Ellenőrid a membránokat,h nem lyukasak-e és a tűket,h nincsenek-e agyig felhúzva.Tedd őket középre,vagy egyel lejjebb.
Nemrégiben vettem egy 94-es évjáratu kawasaki zx750-et!
és mivel eddig endúróztam (KTM LC4) nemsokat értek a soros karburátorokhoz..
a gondom a géppel a következő! 3 ezres fordulat alatt egyszerüen nem megy ha neki húzom a gázt, lehörög sőt van hogy ha már elég meleg akkor meg is áll és csak nehezen indul el... 6 ezres fordulatnál is van egy apróbb torpanás de azt könnyebben átlépi és az fölött meg megy mint a fene... a karbikon direktszűrök vannak gondolom valami benzin ellátási gond lehet nem ?
Örülnék ha megmondaná valaki mit is kéne tennem a géépel és hogy miért csinálja ezt.... előre is köszönöm..
Automata szivatos. De nem működik. A kompressziót nem tudom mekkora. A kipúfogó meg van ütve a könyöknél. De ezek a problémák meg voltak eddig is. És nagyon jól húzott. Most 2-3 km után elfogy az ereje. Nehezen megy és 30km/h a vége. De nem gyilkotam tovább.
Ha a szikra megvan akkor is mikor nem akar ujraindulni akkor azt kizarhatjuk. Nem emlekszem hogy automata vagy bowdenes szivato van e a motorodon. Olyan mintha a szivato maradna rajta. Mennyi a kompresszio hidegen es melegen? Kipufogo nincs-e eldugulva?
segitsetek! Sikerult eldöntenem a motoromat.(bedöglöt az aksi es megprobaltam betolni.) A lenyeg h nem lett baja semminek a bukocso kifogta az utest. viszont eleg sokat lattak.iylen esetben kell szolni a rendorsegnek.? nem szeretnem ha , kopgtatnanak az ajton.kesobb?
Hali! Új vagyok az oldalon, és segítségre lenne szükségem.
Van egy 1997-es Kymco K12 50ccm robogóm. Olyan problémám lenne, hogy elszállt a fesz. szabályzóm, kb 30,6V-ot töltött az aksira. Kicseréltem újra mind2őt(aksi,fesz.szab). Először pöccre indult, de 1 félóra múlva vagy nagyon nehezen vagy szinte 1általán nem indult se rúgva se önindítózva. Ha valakinek lenne ötlete hogy mi lehet a hiba annak nagyon örülnék.
Válaszokat előre is köszönöm. További szép napot! :D
Sziasztok. Újra problémám van jog-ommal.(3kj) A tanksapkát szétkaptam és kipucoltam. Szépen szelel.A vákum pumpámat is kipucoltam és jól működik. A trafómat is le elenőriztem és leállás után is adja a szikrát. Még mindig nem índúl újra leállás után. Plusz most már az erő is elfogy belőle pár km után. 30-nál többel nem akar menni.(azt is nehezen)Ha valakinek van ötlete az légyszi írja meg. Mert már ott tartok,hogy felgyújtom!
ide hozták javításra, mert füstölt és beköpte a gyertyát. gondoltam eszi az olajat, szét lett szedve, megnéztem, de semmit nem mutatott igazán, ami miatt enné az olajat , utólag kiderült keverék lett beleöntve azért füstöl, és köpi a gyertyát. le lett véve a hengerfej,henger, uj tömítéssel lett összerakva, a vezérlés is jó helyre van rakva, szóval nemtudom.. szelepek nemlettek kibontva belőle. egyébként előtte indult hidegen, ment is egy fél percig normálisan, de utánna köpte a gyertyát és nemindult,nyílvánvalóan a keverék miatt.
Dehogynem.Hisz 100 feletti lett bele többetek tanácsára
Csak furi volt ez a rövid időn belüli ki-be kapcsolás.De láttam ma egy Ktm-et,az is ugyanezt csinálta,így mostmár üzemszerűnek tekintem a dolgot.
Eladó pár mázsa V2-es alkatrész!
Megtekinthetők a: bontospityu.hupont.hu
Üdv Kaczkó