Na ná, mivel a kuplungot megcsúsztatja a kadmium. Motorkerékpárokhoz való olajból kivonják, ezért nem csúszik a kuplung. Viszont kocsiba én is csak ajánlani tudom, oda nagyon jó.
A tankban a benzinszűrőd okés? Nincs kosz a tank aljában amit esetleg tartalék állásban bekaphatott a karbi? Ha van esetleg benzinszűrőd még pluszban a tank és karbisor között, akkor arra is érdemes ránézni, lehet nincs megfelelő utánfolyása a benzinnek.
Megvan kopva már a szíjad, és elvan gyengülve a nagy kuplungrugód. Esetleg még lehetnek a görgők is, de ha kiveszed és nincsenek megkopva akkor azokat kár cserélni.
A görgő súlynál a könnyebbel pörgősebb a motor, a nehezebbnél pedig lomhább. Természetesen jó beállítások mellett. A görgő súlyválasztást nehéz távolról javasolni mert ez erősen függ a motor állapotától és a további erőátviteli alkatrészek állapotától is. Magyarul próbálni kell, de általánosságban elmondható hogy még fél gramm is jelentős változásokat okozhat, jó és rossz irányban is. Javasolnám hogy minél olcsóbb görgőket vegyél először vagy kérj kölcsön próba erejéig. Aztán ha valamelyik beválik akkor lehet minőségibb cuccot venni.
Van egy katalógusom, abból néztem ki.
Elvileg a boltokban is tudni illene hogy milyen a gyári alkatrészek mérete, ha megírod nekik vagy telefonon egyeztetsz velük előtte akkor nem kizárt hogy a helyes méretet kapod. Az Egümotors is jó lehetőségnek tűnik, vásároltam már tőlük és előtte egyeztettem az alkatrésszel kapcsolatban.
Saját tapasztalatbol mondom nagyon jó
autó motorba úgy csinálom,hogy olajcserénél egy adag tehát ha fél literest veszel akkor négy literhez a felét rakod
Csak a tankolas utan lett ilyen? Lehet a benzin nem jo.
Nem egy motornal mar elofordult (VFR 750 CBR 1000F Pl. ) hogy az elektronika behalt azaz bizonyos fordulatnal leallt 1 vagy 2 henger fuggoen attol hogy hany gyertya van egy trafon. Ezt en ugy talaltam meg hogy a primer oldalra (a trafon) egy egy ledet kotottem es ugy forgattam a motort. Ott kiderult hogy egy bizonyos fordulat felett megalt egy trafo. Kicsit hihetetlenul hangzik de tortent mar ilyen. Pl. a VFR-nel kb 5000-nel egy trafo es 6000 kornyeken meg egy mivel ott 4 trafo van a 4 hengerhez. Nezz utana ennek is. DE! Ha elektronikusan hal meg AKKOR mindig es minden korulmeny kozott egy bizonyos fordulatnal all meg a gyorsulas. Azaz minden fokozatban ugyanugy viselkedik. Mig ha a karbival van gond akkor inkabb terheles fuggo a dolog tehat minden fokozatban mashol hatarol le. Nezd meg ezt is. Irj mit tapasztalsz.
Köszi a gyors választ. Karbi nem régen lett rendberakva. Teljesen kipucolva, tűszelepek cserélve, tömítések cserélve. Légszűrő majdnem új, légszűrőház rendben. Kipuff rendszer az gyári, a dob Martin. Tankban elvileg nincs víz. Adalékot tisztántartás végett kap csak, benzinstabilizálóként, illetve a karbiba így nem ragad le annyi gema.
Teljesen rendben volt a gép, tiltásig szépen lepörgött a leállás előttig. 7000-ig most is ugyanolyan szépen húz, utána döglik le.
Nem hiszem hogy csapagy hangot hallasz. Inkabb karburator gondod lehet. Ill sok levegot kap. Nerzd meg a legszurodet meg a legszurohaz rendben van-e. Miert raksz bele uzamanyag adalekot? Volt vele valami gond elotte? Ez amit leirtal, kozeptartomany problemara utal. Tut emelhetsz, suber levegozo furata megnagyobbithatod, ruggot cserelhetsz. Szal szamtalan lehetoseged van. De elotte jo volt? Szepen csuklas nelkul kiforgott? Utangyartott kipufogod van? Ha igen hozza lett illesztve a karburator? En helyedben nem tennek semmilyen adalekot a benzinbe. Nincs viz a tank aljan?
Köszi a gyors válaszod Te Kis Verhovinával kezdő(ahogy én is):-)
Tudsz valami konkrétat a prolongról?Milyen kiszerelés,mennyi kell bele stb?vagy nézzem a guglit?
Helló mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni Tőletek!
94es Kawasaki gpz500asom van.10hónapja vettem,az órában 50ezer volt,azóta mentem vele 6ezer km-t.Remek masina,jól megy,jó a fogyasztása,megbízható.Viszont az olajat csipegeti.1000km-re kb.4-5dl.Motul 5100 4T 10W/40est raktam bele.Térjek át a 15w/50re?
Az ásványiról mi a véleményetek?Pl.Repsol 15w/50?Vagy maradjak a Motulnál?Esetleg van itt valakinek ilyen mocija?Köszönöm előre is a segítségeteket!
Segítséget kérnék, mert rakoncátlankodik a vas . CBR400RR, NC29, nem mai csirke . Viszont egy-két apróságtól eltekintve idáig teljesen megbízható, de ma elé komolyan megadta magát.
Tehát a teljes eseménysorozat:
1. Mentem ma vele egy hosszabbat (~200km), a végén a moci elkezdett hörögni, majd leállt. Ismerős volt a hang, átraktam a benzincsapot tartalékra, kis rázás és önindítózás után be is röffent. Mentem egyből a benzinkútra.
2. Telerakom naftával, (szokás szerint hozzá kis karbipucoló adalék) majd indulás. Húzok neki egy kövéret, 6000-ig megy szépen, majd 7-8000 környékén elkezd "hörögni" és megtorpan. Mintha leállna az egyik henger, vagy nem kapna benyát, de amint elváltok és visszaesik a fordulat megint szépen jár. A probléma, hogy Ő ugye 10000 körül kezd ébredezni, tehát ez így elég fura.
Még annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy korábban észrevettem, hogy reggeli indulás után, amikor már kezd bemelegedni, én is kezdem húzni neki, akkor ha egyszer átlépte a 6-7-ezre fordulatszámot, elkezd ciripelni a blokk, hallhatóan a baloldalról. Én csapágynak gondoltam, úgy voltam vele, majd a téli szétszedésnél megkeresem. Nem tudom lehet-e összefüggés.
Üdv. mindenki!
Suzuki gsxr 750 srad 1996-os alkatrészek eladók. Hátsó lengővilla, gyújtótrafók pipákkal, és a főtengelyen kívül minden blokk alkatrész. Ár megegyezés szerint.
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek , még pedig abban ,hogy van egy cagiva 650 elephant-om és egy 2 napja arra lettem figyelmes hogy a tengelykapcsoló nem enged el hiába behúzom a kuplung kart . Olaj nyomásos nem bovdenes . Olaj nyomása pedig szerintem rendben van önök szerint " szerintetek" mi lehet itt a probléma? Válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Nagyon szépen köszönöm!
Üdv:Jani