Helló! Szakmai kérdésem lenne! FZR1000 Exup Szelephézag gyertya csere után a 3 henger lustálkodik! kompresszió szikra és keverék rendben! Ha tudtok valami okosat írjátok ide légyszíves! kössz!
Ettől nem nyúlik jobban mint előtte. Kifordult a futógyűrű mellől az O gyűrű. Nyugodtan használhatod, de ennek hiánya megrövidíti a lánc élettartamát mert a kosz ott bejuthat. Ennek a láncnak úgy sincs sok hátra. Majd ha szakaszosan szorul, vagy van lóvé újra akkor cseréld.
Kinek mi a véleménye a rozsdás felület homokszórással tisztításáról, majd az azt követő szinterezésről?
Állítólag egyszer és mindenkorra megfogja a szinter a rozsdát...
Igaz lehet?
"A membránon 1 kis tűhegynyi lyuk van..kérdeztem több mindenkit, nem gátolja semmiben sem." Ááá, dehogy. Sőt az a kis lyuk direkt van rajta gyárilag...... Fogsz körömlakkot és egy pici pöttyel foltozd be. A membránt ha megemeled, visszaesik a helyére könnyen?
üdv, valaki tudna segíteni az alábbi problémában?!
piaggio vespa 50 4T -ről van szó. A helyzet a következő. Alapjáraton indul a motor és jár, de ha egy nagyon kis gázt is huzok neki, már lefullad, tehát alapjáraton jár csak, gázra rögtön megáll. Ha leszedem a szívótorokról a gumicsövet, és alapjáraton, felhúzom csavarhúzóval a súbert, közbe gázzal párhuzamba, akkor pörög a motor, és közép tartománytól felső tartományig megis tartja, mihelyst alá megy a középtartománynak, megáll a motor. Alapjáraton nem tudja felhúzni a subert, nem mozdítja a membrán. valami ötlet esetleg? A membránon 1 kis tűhegynyi lyuk van..kérdeztem több mindenkit, nem gátolja semmiben sem.
Ilyen lett a láncom (O-gyűrű), 24.000 km van benne, egy helyen láttam ilyennek. Ettől már cserés, vagy csak elkezd nyúlni, és még mehetek vele pár km-ert?
Végül a 105-100-as hőgomba lett.Jó lett,most végre nem kapcsol be minden sarkon.Ámbár érdekesen üzemel,kb fél percenként kapcsol be olyan 10 másodpercre.Lehet kevés lett ez az 5 fokos ki-be kapcsolási hőkülönbség?
Sziasztok! Az lenne a gondom,hogy a simsonom indul, üresben ki is pörög, de néha durrog, de viszont ha menni akarok vele, akkor magas fordulaton erőtlen és nem pörög föl. Tirisztoros gyujtás van rajta. Amikor strobival néztük, sokszor nem is villant, pedig szikra az van. A másik érdekesség,hogy a tirisztort levettük az enyémről, haverom működő simsonjáról átraktuk a tirisztort de meg sem nyikkan a motor szikra van de akár hová állitom a kis potit rajta semmi mégcsak nem is pöffen. A tirisztorom lenne a rossz vagy pedig jeladó? S50es 60cc 4f +tervezett rezó (babgulyás féle). Arra gondoltam,hogy mivel nem akarok sokat költeni,hogy rádobok egy megszakitós gyujtást, nagyon szar lenne vele a gép? köszi a segitséget!
Az a lampa biztositekja. Probald eloszor a lampakapcsolot majd a tavolsagi feny kapcsolot a kormanyon szetszerelni. Ott szoktak a vezeteket pecsipodni. De lehet a lampafejbe zarlatos ha csak tompitott vagy tavolsagin megy ki a bizti.
Állítólag egyszer és mindenkorra megfogja a szinter a rozsdát...
Igaz lehet?
piaggio vespa 50 4T -ről van szó. A helyzet a következő. Alapjáraton indul a motor és jár, de ha egy nagyon kis gázt is huzok neki, már lefullad, tehát alapjáraton jár csak, gázra rögtön megáll. Ha leszedem a szívótorokról a gumicsövet, és alapjáraton, felhúzom csavarhúzóval a súbert, közbe gázzal párhuzamba, akkor pörög a motor, és közép tartománytól felső tartományig megis tartja, mihelyst alá megy a középtartománynak, megáll a motor. Alapjáraton nem tudja felhúzni a subert, nem mozdítja a membrán. valami ötlet esetleg? A membránon 1 kis tűhegynyi lyuk van..kérdeztem több mindenkit, nem gátolja semmiben sem.
Ilyen lett a láncom (O-gyűrű), 24.000 km van benne, egy helyen láttam ilyennek. Ettől már cserés, vagy csak elkezd nyúlni, és még mehetek vele pár km-ert?
Üdv