fékbetétet cseréltél, aztán vagy benyomtad a szutykos dugattyúkat a munkahengerbe vagy csináltál némi túlnyomást a rendszerben
vagy mindkettőt
vagy egyiket sem......
de ez a nulla forintos ötlet első körben
Egy kis segítségre ,vagy tanácsra lenne szükségem !
2005-ös Pan-om van ,alőzőleg már kérdeztem ,milyen fékbetétet tegyek hátra .Zenész tanácsát megfogadva,vettem szinter betétet .betettem ,viszont köv. a problémám :
Azt tapasztaltam,hogy miután bemelegszik a fékrendszer pár km.megtétele után,a hátsó féktárcsám tüzforró ( fékezés nélkül is ) Itt Debrecenben elvittem egy szerelőhöz ,aki sztem meg sem nézte ,azt mondata semmi baja .Szerinte ! Az én véleményem viszont más ,mivel ha már majdnem megállok ,akkor fura nyekergő hang jön a féktól,talán ahoz a hanghoz tudnám hasonlitani,mint a régi dobfékek amit adtak . Kipróbáltam ugy hogy 10km-t fékezés nélkül,nagyobb sebességgel ,miután megálltam ,és megnéztem a tárcsákat ,az elsők szinte langyosak voltak,mig a hátsó az mint a vasaló melegen.Gondoltam arra hogy nem e deformálódott ,de akkor rázna sztem !
Amit tapasztaltam már régebben ,nem tudom van e köze hozzá,teljesen megállás előtt ,ha csak a hátsó féket taposom szaggatottan ,akkor azt érzem mintha a bal első fékmunkahenger felett elhelyezett ,nem tudom mi az ,csak gondolom valami fékerő elosztó lehet ,az kattan egyet ,minden fékezéskor .Haveromnak XX1100 van ,neki is ugye hasonló a fékrendszere .Neki nem melegszik fékhasználat nélkül a tárcsa .ezért nem értek egyet az itten véleménnyel ! Nem hiszem hogy természetes állapot ez igy . azt is megnéztük ,fel állitott állapotban hogy a fékmunkahenger nem e ragad ,de ott sem tapasztaltunk semmit ,ill.menet közben sem lehet igazán észre venni hogy fog a fék .Teljesen tanácstalan vagyok ! Itt senki sem ért hozzá szerintem !De valami nem tuti az biztos ! Köszi a segítséget ,ha tudtok !
Milyen evjaratu a motorod? A bal oldalon van a doleserzekelo kozel a computer csatlakozohoz. Altalaba egy"top" felirat van rajta aminek felfele kell neznie. Muszerrel megtudod nezni hogy mukodik-e.
Köszi a válaszokat.
De ha visszarakom a gyári ECUt, immot kulcsot, azzal (és az eredeti dőlésérzékelővel)működik gond nélkül.
Egyébként a dőlésérzékelő hogy néz ki és hol van?
oksa jó ötlet.erre nem gondoltam de igaz mert a levegő felfelé törekszik
köszke.akkor le kell szednem az idomokat de ez legyen a leg kevesebb
köszi.
hali.
nem tud mert az van legalul.......
pont ez a lényeg
utána meg olyan minimális levegő kerülhet bele, már ha kerül hogy az semmi
egyszer szoptam így sokat azóta inkább leveszem a munkahengert ha ilyen van
mit akarsz légteleníteni?
mert a fékcsőben lévő buborék nemigen akar lefelé menni
ha gyorsan akarsz eredményt elérni kevés cumival akkor vedd le a munkahengert, tekerd ki a légtelenítő csavart fogd be az ujjaddal és pumpálgasd a kart
miután kijött az összes buborék engedd le a munkahengert tedd vissza a csavart aztán tedd a helyére és légtelenítheted ahogy mondták
Köszi az infót!
A légtelenitést úgy csináltam ahogy mondták meg ahogy én is tudtam.Pumpa................tart................nyit...............fele
nged............pumpa....stb.Ennél jobb nem lesz szerintem de akkor veszek egy munkahengert valami nevesebbet.
Csak ezek szerintem nem csereszavatosak tehát nem mindegyiknek jó a felfogatása.
A főhenger a karral nem lehet rossz esetleg vagy nincs ezeken lökőrúd amivel a holtjátékot lehet állitani?
Nekem ez az első motorom tehát annyira nem vágom a témát de mechanikailag meg tudom csinálni szerintem.
Köszi a segitséget!
Üdv.
nem kell a dőlésérzékelőt át rakni, viszont meg kell nézni nem-e tilt le. Előfordul, hogy a dőlésérzékelő meghibásodik vagy leszerelés után helytelen pozícióban van visszaszerelve, és azt érzékeli, hogy a motor el van dőlve. Ilyenkor az AC pumpát letiltja...
hát ettől a videótól nem lettem okosabb,valószinű ez már a korai bandit blokkos.Fejér az most nekem elég távoli így gyalogszerrel.megnézek pár apróságot ami még hiba lehetőség lehet és megírom
én fejér megyi vagyok amugy. suzuki gsx 400f katana moci ez .én igazábol hobinak akarom deh ha nem tudom meg csinálni a mociját addig hozzáse http://youtu.be/xwhHyUL6faI ilyen csak nincsen idom rajta.
hovó valósi vagy?én is magam szerelem a motorom,hátha tudok segíteni,maximum együtt vakarózunk mi baja elvileg az 1-4 meg a 2-3 külön trafóról megy,ezért érdekes amit leírtál
aza baj tudásom nem sok amuyg ezért irok itt!hát a kábeleket mondod nálam igy van hogy balrol nézzve 1-3 jobbrol meg 2-4-es igy van.karbibol be folyik mert amikor le szedem látszik a benzin folyás.énis inkább gyujtásra gyanakszom.azt hogy lehet ki mérni? gondolom műszerel.deh mik az értékei?amugy a csáko mesélt valami szelep állitásrol hogy meg probálták vagy mi.sokba fájna nekem ha elvinéém szerlőhőz én ugyse tudom meg csinálni szerintem.
nem akarom tudásodat mérlegelni,de biztos hogy tuti 100 mindent kitakarítottál? és mit és hogy mivel? stb marhára érzékenyek ezek a vasak,sajátomon tapasztalom,egy porszemnyi retek elég és megbolondul az egész.másrészt gyújtás jelet kellene ellenőrizni,hogy pontosan ott cikrít ahol kell,vezérlés jó helyen van -e... fejból most nem tiszta nekem teljesen,de menetirány szerint nézed akkor a balos trafó a 1-4 a jobbos pedig a 2-3,és a generátor felől(bal oldal) kezdődik a sor
hello!nem hiszem mert a rővid vana leg szélsőhőz és meszi(hosszabb kábel) van átlosan nem?már le pucoltam őket meg minden.amugy nem rég vetem és akorse indult deh 3szor beidult sok őninditozás után,akor nem ment a 4dik henger azt ki tisztitotam a karbit deh nem álllitotam el semmit.lehet az előző gazdája állidgáta én nem tudom.
menetjavító paszta? én vasgittről hallottam már,vízszerelők használták, de pasztáról nemigen.számolnod kell azzal hogy hő,olaj benzin és nyomás álló legyen,különben mit sem ér az egész,azért sok sikert:)
hülye kérdés,gyújtókábeleket nem cserélted fel véletlen? jártam én is így egyszer.érdemes lenne kiégetni a gyertyákat,megtakarítani és úgy próbálkozni tovább
vagy mindkettőt
vagy egyiket sem......
de ez a nulla forintos ötlet első körben