Sziasztok. Előjött egy olyan probléma a motoromon(Gsx-r 750 srad,97-es)hogy ha 210 fárenheitet (98 celsius) eléri a hő fok akkor leáll. Mitől lehet ez? Valaszotokat előre is köszönöm.
Vicces gyerek vagy te leoka. De ha eppen a kavemat mikroban melegitem, akkor nagy esellyel pont egy atomreaktor altal megtermelt elektromos energiat fogom hasznalni. Szoval kozvetve, de pont hozzaferek
most miert? az isopropil alkohol (a fektisztito 94%-a) es a propan kozt nincs olyan nagy kulonbseg (egy OH csoport), es ha epp nincs otthon fektisztito, de van forrasztolampa akkor ez egy jo megoldas. Ugyanis a kerdes arra vonatkozott hogy mivel valthatja ki.
Lehet hogy még levegős maradt kicsit. Arra figyelj hogy légtelenítésnél a tartály legyen a legfelső ponton, különben a cső kanyarulatában is megbújhat a buborék.
Üdv mindenki.
Lenne még egy aprócska kérdésem.Összeraktam légtelenitettem a féket igaz a fékhatás még nem meggyőző gondolom az új betétek miatt vasalnom kell kicsit.
A kérdésem az lenne hogy olajos féknél nem lehet holtjátékot állitani csak a bowdenesnél?Kicsit nem bánnám ha feljebb fogna a fék.
Fog igy is csak eléggé be kell húznom a fékkart.
Üdv.
Ja, elvileg nem dolgozhatna vissza, mert pont az lenne a feladata a membrannak hogy a visszaaramlast megakadalyozza. A power hianya meglep, mert haverom tsx-en poweres meg vizes henger van 90-94-es evjarat koruli. Tied mikori?
Síktolattyús Mikuni karbi van rajta, nem poweres csak membrános. Ráadásul úgy néz ki h nem jó a membrán, visszadolgozik a szívórészbe. Egy kör után, ha kiveszem a súbert száll ki a gőz vagy füst vagy mi a karbibol, ha a berúgókart lenyomom szinte ömlik a karbibol a füst. Gondolom ez nem normális!?
Hello! A fals keresese jo gondolat. Milyen karbi van ezen? mikuninal a hatlapfeju fuvokaknal nem a furat atmero, hanem az atfolyo benya mennyisege alapjan szamozzak. En a helyedben rakukkantanek a power szelepre, egyebkent takaritast amugy is megerdemel.
Yamaha R1 07-08 gyári futómű beállítási értékei érdekelnének engem, mivel teljesen eltekergetve vettem a vasat.
Ha valaki tudja számolja le nekem hány kattanásra van a gépe beállítva elől és hátul.
Előre is köszönöm.
az igazat megvallva szépen összeraktam meghúztam mindent na mondom akkor feltöltöm olajjal a tartályt...........aham itt jött a meglepi.
A két kis csavart csak nagynehezen tudtam kiszedni mivel faszául összerohadt a vas az aluminiummal de végül sikerült leszednem a fedelet.
Innen már szerintem sima ügy lesz de majd meglátom.Ha valami nem klappol akkor megkérdezlek benneteket.
Köszönöm jó egészséget és jó 7végét mindenkinek.
Üdv.
a loctite-nak van egy tömitő lakkja,olyan mint régen a hermetic,sose köt meg csak sűrűsödik,nyomás,-olaj álló,spec helyekre ajánlott ahol hézagmentesen kell dolgozni,ezzel a cumóval raktam össze kisérlet képpen a tz blokkját,azóta is múkodik:)
,mint mikor fékfolyadékot cserélek,akkor is lentről felfele szoktam légteleníteni.érdemes a munkahengert feltölteni folyadékkal,aztán összenyomni úgy hogy a főhengert figyeled mikor jelenik meg a tartályban a nedü,aztán ha megjelent feltöltöd rápumpálsz,ha puhának levegősnek érzed visszafele is megcsinálod a légtelenítő csavar segítségével,(pumpa benyom légtelenít)
én fals levegőre gondolok,szívócsonk,főtengely szimering,hengerttalp tömitése,féktisztitóval fújkáld körbe,ahol elkezd fulladni v. leáll,ott a hiba.egyébként a 250es etz-mbe volt 120as főfúvóka,úgyhogy inkább rakd össze gyári méretűekkel és úgy próbálkozz
Lenne még egy aprócska kérdésem.Összeraktam légtelenitettem a féket igaz a fékhatás még nem meggyőző gondolom az új betétek miatt vasalnom kell kicsit.
A kérdésem az lenne hogy olajos féknél nem lehet holtjátékot állitani csak a bowdenesnél?Kicsit nem bánnám ha feljebb fogna a fék.
Fog igy is csak eléggé be kell húznom a fékkart.
Üdv.
Yamaha R1 07-08 gyári futómű beállítási értékei érdekelnének engem, mivel teljesen eltekergetve vettem a vasat.
Ha valaki tudja számolja le nekem hány kattanásra van a gépe beállítva elől és hátul.
Előre is köszönöm.
A két kis csavart csak nagynehezen tudtam kiszedni mivel faszául összerohadt a vas az aluminiummal de végül sikerült leszednem a fedelet.
Innen már szerintem sima ügy lesz de majd meglátom.Ha valami nem klappol akkor megkérdezlek benneteket.
Köszönöm jó egészséget és jó 7végét mindenkinek.
Üdv.
Köszönöm mindenkinek a segitséget!
Széles utat!
Üdv.