Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Előjött egy olyan probléma a motoromon(Gsx-r 750 srad,97-es)hogy ha 210 fárenheitet (98 celsius) eléri a hő fok akkor leáll. Mitől lehet ez? Valaszotokat előre is köszönöm.
Vicces gyerek vagy te leoka. De ha eppen a kavemat mikroban melegitem, akkor nagy esellyel pont egy atomreaktor altal megtermelt elektromos energiat fogom hasznalni. Szoval kozvetve, de pont hozzaferek
Jó hát atomreaktorral is lehet kávét melegíteni, de minek? Meg hozzá se férsz általában stb....
szerinted az LPG-ben mi van?
most miert? az isopropil alkohol (a fektisztito 94%-a) es a propan kozt nincs olyan nagy kulonbseg (egy OH csoport), es ha epp nincs otthon fektisztito, de van forrasztolampa akkor ez egy jo megoldas. Ugyanis a kerdes arra vonatkozott hogy mivel valthatja ki.
Lehet hogy még levegős maradt kicsit. Arra figyelj hogy légtelenítésnél a tartály legyen a legfelső ponton, különben a cső kanyarulatában is megbújhat a buborék.
propán gázt?! Atyaisten! fiam, 800 ft egy féktisztító spray...
Segítsetek légyszíves! Hogy kell pattintani a vezérműlánc feszítő patronon egyet? 750 99es srad előre is köszönöm!
ha van forraszto lampad, akkor megprobalhatod hogy abbol engedsz oda egy kis propan gazt.
Üdv mindenki.
Lenne még egy aprócska kérdésem.Összeraktam légtelenitettem a féket igaz a fékhatás még nem meggyőző gondolom az új betétek miatt vasalnom kell kicsit.
A kérdésem az lenne hogy olajos féknél nem lehet holtjátékot állitani csak a bowdenesnél?Kicsit nem bánnám ha feljebb fogna a fék.
Fog igy is csak eléggé be kell húznom a fékkart.
Üdv.
Jaja, azok poweresek. Tsx-et ha minden igaz 89ig vagy 90ig gyártották
hidegindito spray, egyebkent rajottem hogy havernak nem tsx-e hanem tsr-je van.
Amugy féktisztítón kívül mivel tudom még ellenőrizni a falsot?
87-89 körüli
Ja, elvileg nem dolgozhatna vissza, mert pont az lenne a feladata a membrannak hogy a visszaaramlast megakadalyozza. A power hianya meglep, mert haverom tsx-en poweres meg vizes henger van 90-94-es evjarat koruli. Tied mikori?
Síktolattyús Mikuni karbi van rajta, nem poweres csak membrános. Ráadásul úgy néz ki h nem jó a membrán, visszadolgozik a szívórészbe. Egy kör után, ha kiveszem a súbert száll ki a gőz vagy füst vagy mi a karbibol, ha a berúgókart lenyomom szinte ömlik a karbibol a füst. Gondolom ez nem normális!?
Hello! A fals keresese jo gondolat. Milyen karbi van ezen? mikuninal a hatlapfeju fuvokaknal nem a furat atmero, hanem az atfolyo benya mennyisege alapjan szamozzak. En a helyedben rakukkantanek a power szelepre, egyebkent takaritast amugy is megerdemel.
Sziasztok!

Yamaha R1 07-08 gyári futómű beállítási értékei érdekelnének engem, mivel teljesen eltekergetve vettem a vasat.
Ha valaki tudja számolja le nekem hány kattanásra van a gépe beállítva elől és hátul.
Előre is köszönöm.
Üdv.Mindenkinek.Van egy Honda EVE PAX AF 14 AD50 es robogóm.Meg tudná valaki mondani hogy mi a gyári ékszíja és hogy hol találok hozzá.Köszönöm.
az igazat megvallva szépen összeraktam meghúztam mindent na mondom akkor feltöltöm olajjal a tartályt...........aham itt jött a meglepi.
A két kis csavart csak nagynehezen tudtam kiszedni mivel faszául összerohadt a vas az aluminiummal de végül sikerült leszednem a fedelet.
Innen már szerintem sima ügy lesz de majd meglátom.Ha valami nem klappol akkor megkérdezlek benneteket.
Köszönöm jó egészséget és jó 7végét mindenkinek.
Üdv.
ha sikerült megcsinálni rendesen akkor szivesen a többiek nevében is
sziasztok.
Köszönöm mindenkinek a segitséget!
Széles utat!
Üdv.
a loctite-nak van egy tömitő lakkja,olyan mint régen a hermetic,sose köt meg csak sűrűsödik,nyomás,-olaj álló,spec helyekre ajánlott ahol hézagmentesen kell dolgozni,ezzel a cumóval raktam össze kisérlet képpen a tz blokkját,azóta is múkodik:)
,mint mikor fékfolyadékot cserélek,akkor is lentről felfele szoktam légteleníteni.érdemes a munkahengert feltölteni folyadékkal,aztán összenyomni úgy hogy a főhengert figyeled mikor jelenik meg a tartályban a nedü,aztán ha megjelent feltöltöd rápumpálsz,ha puhának levegősnek érzed visszafele is megcsinálod a légtelenítő csavar segítségével,(pumpa benyom légtelenít)
én fals levegőre gondolok,szívócsonk,főtengely szimering,hengerttalp tömitése,féktisztitóval fújkáld körbe,ahol elkezd fulladni v. leáll,ott a hiba.egyébként a 250es etz-mbe volt 120as főfúvóka,úgyhogy inkább rakd össze gyári méretűekkel és úgy próbálkozz