Hali! Adott egy suzuki ts125x, elég jól ment, de 7000nél lebökött... Kipufogót kiégettem, motul800 1:40- be keverve, ugyanaz a helyzet. A fúvókát feldörzsáraztattam, ami érdekes, h a fúvókára 135 volt írva viszont csak 105ös volt a furat, 125re löktük fel. Már szinte minden beállítást próbáltam de 7000nél K.O. A fura az, hogy akkor veszi igazán jól a gázt ha a levegőcsavar koppra be van tekerve. Üresben 9000 fölé forog kicsivel... Ötlet? Valaki?
Ezt ugy szoktam csinalni hogy a fotengelyt es a csapagyakat a fagyasztoba teszem. Majd par ora mulva a blokk oldalt holegfuvoval atmelegitem. Kb 120 fokosra. Aztan csapagy bele mindket oldalba majd ujra picit melegitem es ugy megy a fotengely. Irta valaki hogy ne hasznalj csak fa vagy bronz kalapacsot. Azzal is csak ovatosan.
rendben nem ütöm. nemis akartam! de még mindig nem tudom hogy a csapágyakat a főtengelyre rakjam előszőr, vagy a blokkfelekbe? vagy csak rakjam össze kézzel és utánna a csavarokkal húzzam össze?és minden a helyére megy?
Köszönöm.Azt hittem,hogy a V2 kisebb hőfokon üzemel mint a sportgépek,legalábbis nekem azt mondták,így nem mertem 100 feletti gombát tenni bele.De hát akkor hajrá.
sziasztok motorosok!
Szeretnék kérni egy kis segitséget tőletek.
Első tárcsa munkahengeren karmantyút cseréltem össze is raktam fasza lett.
a kérdésem annyi lenne hogy ezt is úgy kell légteleniteni mint a kocsikon?Gondolom igen de gondoltam megkérdezem mielőtt.............elb....
egyenlőre próbálkoztam vele de nem igazán akar megmozdulni a dugattyú kifelé ezért kérdezem hátha van vmi trükkje.
előre is köszönöm ha valaki tud segiteni!
Illa berek náda kerek a motorosok jó emberek!
Sziasztok! remélem tudtok segíteni egy honda hornet 600 2001-es motorról lenen szó! Tegnap motoroztam és mikor haza jöttem leállítottam a motort kb 20 perc után indítani akartam és egy párat fordított az öndító majd kattant eggyet és a lámpa is elmegy róla!de az aksi jó mert lámpa és az index is megy ha nem indítok rá! megnéztem a 4 darab biztosítékot és a fő biztosítékot minden jó! ja és amugy tolásra meg egyből beindul! remélem tudtok segíteni előre is köszi!
Szia, az alap méret a 172, de a hömérséklet fügvényében a szervíz leirása 170- et kér a jelenlegi hömérséklet viszonyokra, mellékelek egy képet a manuálból ezen láthatóak egyéb fontos adatok is, ha kell a manual szólj, vagy ha az angol nem megy akkor is szivesen segitek.
Ne üsd se a főtengelyt, se a csapágyakat. Majd a legvégén ha összehúztad a blokkfeleket és netalán szorulna, akkor a főtengely végét meg kell kocogtatni(!) fa vagy rézkalapáccsal, oda-vissza. Ettől szépen elhelyezkednek a dolgok. Ne hagyd ki a tömítőpasztát, vagy a tömítő papírt sem a blokkfelek közül. Ha nem gyári tömítést használsz, akkor figyelj a papír vastagságra is, mert lényeges.
Nem. Igy oldalsztenderen stabilabb. Es kevesebb suly jut a konyokokre. Legy nyugodt, eleg erosek. Tegyel puha fat az emelore es ha hidraulikust hasznalsz arra figyelj nehogy engedjen.
sziasztok!
szétszedtem egy 50ccm-es robogónak a blokkját (yamaha jog) főtengelycsapágyakat kell cserélnem. de nem tudom hogy hogy szokták összerakni. csapágyakat felmelegitik, és rá a főtengelyre? utánna meg a blokkfeleket melegiteni és mehet bele a főtengely?
vagy
először a blokkfeleket melegiteni,és abba a csapágyakat rakni és utánna a csapágyakat is melegiteni és ugy a főtengelyre? vagy ne melegitgessek semmit csak üssem bele? de a főtengelyre nem nagyon kalapálnék semmit...új csapágyat meg pláne. vagy nem lesz baja?
elnézést a sok hülye kérdés miatt, de ilyet még nem csináltam.nemis láttam még hogy hogyis megy ez.De nem félek a kihivástól ezért vágtam bele
Egyszeru. Ha nincs mas megoldas akkor oldalsztenderen alul a blokk alatt megemeled. Lehet a konyokoknel is, eleg eros. Arra vigyazz nehogy atbillentsd. Csak annyira kell megemelni hogy az elso kerek kijojjon. Nem a legjobb legszebb megoldas de mukodik.
Üdv. Nekem olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja valaki, hogy a 95ös CR 125-ben mekkora fuvókának kellene lennie? Az a baj, hogy be is köpi renszeresen, múltkor felvonuláson le is állt, rezóban állt a lötyi, csak akkor indult el, amikor kiszáradt a henger valamilyen szinten. Most 170es van benne, haverom rm 250ében 172es van, ebből is gondolom hogy nagy lehet bele. Tudom szerelőtől érdemes megkérdezni, meg venni is úgyis csak onnan tudok, de szombaton ki akarok menni pályára, ott mondjuk nem félek hogy beköpi, mert ki van forgatva, csak kiváncsiságképpen kérdezem. Shuber tűt leengedem esetleg, hátha azzal javul valamit a helyzet. De ha valaki tud valami segítséget nyújtani, azt megköszönném!
Ki kell szednem a motorból(gsxr 600) az első villát befogóstól.
A garázsom úgy van kialkítva, hogy nincs lehetőség arra, hogy felkössem a motor elejét. Hogyan emeljem, rögzítsem a motort?
Dot 4.
Szeretnék kérni egy kis segitséget tőletek.
Első tárcsa munkahengeren karmantyút cseréltem össze is raktam fasza lett.
a kérdésem annyi lenne hogy ezt is úgy kell légteleniteni mint a kocsikon?Gondolom igen de gondoltam megkérdezem mielőtt.............elb....
egyenlőre próbálkoztam vele de nem igazán akar megmozdulni a dugattyú kifelé ezért kérdezem hátha van vmi trükkje.
előre is köszönöm ha valaki tud segiteni!
Illa berek náda kerek a motorosok jó emberek!
Köszönd a feltöltönek.
szétszedtem egy 50ccm-es robogónak a blokkját (yamaha jog) főtengelycsapágyakat kell cserélnem. de nem tudom hogy hogy szokták összerakni. csapágyakat felmelegitik, és rá a főtengelyre? utánna meg a blokkfeleket melegiteni és mehet bele a főtengely?
vagy
először a blokkfeleket melegiteni,és abba a csapágyakat rakni és utánna a csapágyakat is melegiteni és ugy a főtengelyre? vagy ne melegitgessek semmit csak üssem bele? de a főtengelyre nem nagyon kalapálnék semmit...új csapágyat meg pláne. vagy nem lesz baja?
elnézést a sok hülye kérdés miatt, de ilyet még nem csináltam.nemis láttam még hogy hogyis megy ez.De nem félek a kihivástól ezért vágtam bele
Ha hátsó emelőre rakom akkor stabilabban áll gondolom.
Ki kell szednem a motorból(gsxr 600) az első villát befogóstól.
A garázsom úgy van kialkítva, hogy nincs lehetőség arra, hogy felkössem a motor elejét. Hogyan emeljem, rögzítsem a motort?