hellosztok!valaki tuna nekem seggiteni van egy suzuki gsx400f mocim és aza baja hogy nem indul és nem tudom mért már szét szetem stb....szikra van mind a 4 hengerbe benzintis kap igaz kicsikét fekete a gyertya utána.(lehet sokat kap).pufog meg mint ha nem tudná be pobantani a benzint kicsit fűstőla kipufogo.
Szia. Köszi a választ. A működést egyik lyuk sem befolyásolja, csak ha már az egész motor darabokban van minden apróságot meg akarok csinálni rajta. Hallottam "pasztáról" is ami alu és menetjavító. Megpróbálom azzal, ha nem válna be, beszerzek bontva...
üdv,nem szivesen mondom,de jobban jársz ha próbálsz keresni jobb állapotú blokk feleket,ha szivárgás mentesen meg is hegesztik,az összes létező sík,csapágyfészek minden elmegy szaladni,lehet utána vonalba fúratni,síkolni mindent.fél éve hasonló cipőben jártam,mindenképp meg akartam menteni a blokkom,aztán lemondtam róla végül,kapott egy bontott blokkházat,azóta is üzemel
mivel nincs rásegítése,nem állsz fejre tőle csak ha izomból behúzod:),valahol a főhengerben szerintem még van egy kis bubi,illetve ha már fent érzed hogy elkezd keményedni de kicsit még gumis,lehet hogy fékcső,ha még gyári gumicsöved van,ezt a nyúlós féket fém fékcsővel lehet javítani kicsit,és akkor keményebb lesz.a féket vasald még és nézd meg úgy is azért.minden betét más és más,úgyhogy túl nagy csodát ne várj azért tőle
Köszi a válaszokat, de egy másik motorról lett áttéve a komplett szett.
Tehát működnie kellene, ha csak nem kell mégis valami más is.
Tanácstalan vagyok.
Sziasztok! Lenne egy kis problémám. Az év elején vettem egy 1994 es évjáratú husqvarna te 350 típusú motort. A vásárlás óta mentem vele 800 km-et és eddig semmi probléma nem volt vele. Most azonban benzin problémára gyanakszom mivel nem nagyon akar menni, és nehezen is indul el( eddig egy két rugás volt hidegen-melegen). Akitől vettem annak az állítása szerint új 36-os dellorto karbi van rajta és a régit is odaadta hozzá. Kipucoltam a karburátorban az összes fúvókát új benzinslagokat tettem rá, légszűrő is teljesen tiszta, gyújtás jó és nem igen megy. Aki esetleg tudja a probléma okát az megírhatná nekem a grigoliat.gabor@gmail.com e-mail címre. Segítségeteket előre is köszönöm.
Csak egy otlet: hondaknal a "safety switch" azaz az idito gomb feletti piros tilto kapcsolo neha nem zar azaz olyan mintha ki lenne kapcsolva. Talalkoztam mar parral. Uj allapotuval is ami nem engedte inditani a motort. Forgatja a motort de nincs gyujtas es benzinpumpa. Tipp: add ra a gyujtast, tedd a fuled a tankra es kapcsolgasd a kapcsolot. Ha hallod a pumpat menni akkor indulnia is kell. Ez csak egy otlet.
ha ecu-t cserélsz, kell a cserélendő ecuhoz hozzátanított immobilieser egység, és az ahhoz feltanított kulcs. Ha ez a három egymáshoz van tanítva, elvileg mennie kéne.
Ha baleset miatt kell cserélned ezeket a cuccokat, akkor érdemes átnézni majdnem mindent a motoron. Lehet, hogy kontakt hiba miatt nem akarja a jót, de szerintem nincs egymáshoz tanítva ez a három dolog amit leírtam
Tud valaki tanácsot adni?
CBR 929 ben cserélnék ECU-t, vettem egyet gyújtáskapcsolóval, immoval, kicseréltem, összedugtam Ecu-t, immot, gy.kapcsolót és nem indul.
Műszerfal kap áramot, indít, de az üzemanyag ellátó rendszer nem működik.
Kell még valamit cserélni, csinálni?
Segítsetek,mert kicsit boldogtalan vagyok.
kisskarex, én nem hiszem, hogy a légtelenítésben van a hiba. Persze, attól függ, hogy csinálod. Ha ugyanott fog ahol eddig, akkor szerintem nincs vele igazából gond, csak gyenge. Nekem is volt ilyen problémám, aztán rádobtam egy jóval fiatalabb túraenduró fékmunkahengerét és megszűnt minden bajom.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni nekem abban, hogy Gilera DNA első és hátsó lengéscsillapítója kompatibilis-e valamelyik másik motor vagy robogó lengéscsillapítójával? Nem találok hozzávalót.
Köszönöm
Gyuri
Sziasztok.
Jobban nem tudom légteleniteni egyszerűen.Egyébként most is abban a tartományban fog ahogy megvettem csak szerintem új betétekkel feljebb kellene hogy fogjon.Abból gondolom hogy nemrég vizsgára csináltam egy kétütemű Trabit kicseréltem a pofákat a pedál jó kemény lett a fék meg fogott mint a satu és sokkal magasabban.
De a tartályt valami idióta módon oldották meg kb egy tized deci megy bele és tele van.Felállitottam a motort kantra na igy tudtam bele tisztességesen olajat önteni.Pumpálni is finoman kell mert köpköd kifelé olajat.Lehet a főhengerem kakika?
Mondjatok valami okosat!Igaz még nem vasaltam be lehet hogy jó lesz üzem közben csak hiányolom a kar keménységét.Ha a fplyadék összenyomhatatlan akkor ennek már keménynek kellene lennie vagy ez a modell sajátossága hogy ne állj fejre egyből hanem tudd adagolni a fékhatást................?
Azárt köszönöm mindenkinek!
Üdv.
mennyire? az szerintem még levegős egy kicsit,közvetlenül elől kéne már fogni és egy ponton meg is áll,új betétekkel kb 50-10km-ig óvatosan,nagyobb féktávot tarts és vasald be
Tulajdonkeppen automatikusan kellene feszitenie. Ha nem teszi dolgat es hangos probald ezt: vedd le a kis gumisapkat a feszito vegerol, majd inditsd be a motort. Dugjal egy kicsi lapos csavarhuzot a lyukba es illeszd a tengely vagatba. Ha az oramutato jarasaval megegyezo iranyba elforditod akkor hangosabban kezd szolni a lanc, ellenkezo iranyba pedig feszited azaz csendesebb. Namost ha elcsendesedett es ujra elkezd szolni a lanc akkor sajna csere. Ajanlom a csavaros feszitot. Azzal nincs gond soha tobbet.
Tehát működnie kellene, ha csak nem kell mégis valami más is.
Tanácstalan vagyok.
ha ecu-t cserélsz, kell a cserélendő ecuhoz hozzátanított immobilieser egység, és az ahhoz feltanított kulcs. Ha ez a három egymáshoz van tanítva, elvileg mennie kéne.
Ha baleset miatt kell cserélned ezeket a cuccokat, akkor érdemes átnézni majdnem mindent a motoron. Lehet, hogy kontakt hiba miatt nem akarja a jót, de szerintem nincs egymáshoz tanítva ez a három dolog amit leírtam
Tud valaki tanácsot adni?
CBR 929 ben cserélnék ECU-t, vettem egyet gyújtáskapcsolóval, immoval, kicseréltem, összedugtam Ecu-t, immot, gy.kapcsolót és nem indul.
Műszerfal kap áramot, indít, de az üzemanyag ellátó rendszer nem működik.
Kell még valamit cserélni, csinálni?
Segítsetek,mert kicsit boldogtalan vagyok.
Köszi.
Tud valaki segíteni nekem abban, hogy Gilera DNA első és hátsó lengéscsillapítója kompatibilis-e valamelyik másik motor vagy robogó lengéscsillapítójával? Nem találok hozzávalót.
Köszönöm
Gyuri
-awi(ac) felhegesztes
ha megis sikerul hts-2000-et szerezned ird meg legyszi a tapasztalataid
http://www.sportmotor.hu/motor...
HTS-2000ret próbáltam rendelni, nem sok sikerrel.
Válaszokat előre is köszönöm.
Jobban nem tudom légteleniteni egyszerűen.Egyébként most is abban a tartományban fog ahogy megvettem csak szerintem új betétekkel feljebb kellene hogy fogjon.Abból gondolom hogy nemrég vizsgára csináltam egy kétütemű Trabit kicseréltem a pofákat a pedál jó kemény lett a fék meg fogott mint a satu és sokkal magasabban.
De a tartályt valami idióta módon oldották meg kb egy tized deci megy bele és tele van.Felállitottam a motort kantra na igy tudtam bele tisztességesen olajat önteni.Pumpálni is finoman kell mert köpköd kifelé olajat.Lehet a főhengerem kakika?
Mondjatok valami okosat!Igaz még nem vasaltam be lehet hogy jó lesz üzem közben csak hiányolom a kar keménységét.Ha a fplyadék összenyomhatatlan akkor ennek már keménynek kellene lennie vagy ez a modell sajátossága hogy ne állj fejre egyből hanem tudd adagolni a fékhatást................?
Azárt köszönöm mindenkinek!
Üdv.