Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kizárt hogy megsült,ebben a nagy melegben elég sok autó motor egyaránt kidöglik egy idő után.arra kérnélek ha van rá lehetőséged mérjeteke kompressziót,aztán utána okosabbak leszünk.csak úgy puszira nem mondanám hogy bontsd meg a motort
Ja elso a kompresszio meres. A szivato az utolso dolog de azt egyebkent is hamar meglehet allapitani hogy jo-e. Egyszeruen inditozasnal "befogom a szajat" azaz a karbi legszuro oldalat. De csak egy masodpercre. De szerintem elment a kompresszio.
En a 102-97-est valasztanam. De jo a 110 bekapcsolas is. Ugyanis minden tulnyomasos rendszer magasabb hofokon forralja a vizet. Szal 115 fokig a viz nem forr fel a rendszerben. Ezert lett igy tervezve. Mint a kukta :)
Szia

Találtam pár gombát ami jó lenne hozzá,különböző hőfokokkal.
112-107,105-100,110-105,102-97 valamint 100-95-ös hőfokokkal (ki-be kapcsolás).Vajon melyik lenne az ideális nekem?

Válaszokat előre is köszönöm
A beteg te vagy. Tanulj meg elöbb fogalmazni, aztán meg motorozni!
Ez egy fórum, ahol bárki bármihez hozzászólhat!
Baromságot írsz, vállald a következményeit!

Jó csontolgatást!
Hogy 2-3 ütemet ment és ennyi...
az éledezés mit jelent nálad? ha csak puffog és semmi mást nem csinál,akkor mérj egy kompressziót,a nagy melegek miatt mostanában az ismeretségi körben pár robogó hengerfejes,gyűrűtörött,dugó hibás lett
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy van egy automata szívatós robogóm. Egyszer megállt alattam azóta nem tudom beindítani sehogy sem. Szikra van, a tartályból a karbiig gyönyörűen megy el a benzin, a karbi tiszta az úszó rendesen nyit-zár. A lég szűrő sincs eldugulva. Mikor a kipufogót levettem akkor kicsikét éledezett de akkor sem indult be.A szívató is vadonat új! Ebben kérném a segítségeteket, hogy mik lehetnek még a hiba források! Válaszotokat előre is köszönöm! Elnézést, hogy ide írtam de nagyon fontos lenne! A galériát törölni fogom
Te beteg vagy -.-" Azt se tudod felfogni , hogy mit mondok akkor nem tudom minek szolsz hozzá!
Féktisztító biztosan leszedi és szerintem nem károsítja a gumit sem.
Csontolgasd csak, bátran. Lessz ott más probléma is lassan.

Én akkor jártam így, amikor kevés benzint kapott a motor. Nagy fordulaton kiszívta a karbit, nem tudott elég gyorsan utántölteni. Benzin nélkül utána alapjárat sem volt, amíg nem töltötte vissza a karbit addig mozgatni kellett a gázkart, mint nálad. Nem biztos, hogy ez a baja, de nálam ez volt. Ha jól emlékszem egy karbipucolás és beállítás megoldotta.
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Múltkor elbambultam, és ráfújtam véletlenül láncolajozás közben a láncspray-t a gumira. Próbáltam lemosni mosószerrel, de nem szedi le. Az lenne a kérdésem, hogy milyen oldószerrel lehetne leszedni a gumi károsodása nélkül? Segítségeteket előre is köszönöm!
Ez igen... ki mondta , hogy full gázon kell forgatni? De szerintem az nem normális, hogy ha lecsontolom akkor befullad...
Egy DR600-at minek fullgázon forgatni? Az nem egy 125 2T!
Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül, hogy mitől lehet az, hogy ha szép lassan huzom a gázt akkor semmi probléma nincs vele , de körülbelül a gáz 3/4-e után mikor már csontolnám elkezd dadogni, fulladni... menetközben is és állo helyben is ( Dr600). Egyesbe pl elindulok lecsontolom egy bizonyos pontig jol huz kiis jön kerékre utánna mikor már jobban pörög(ne) elkezd dadogni. Üresben mikor turáztatom és lecsontolom a dadogás után állna lefelé nem akar beállni az alapjárat sem, pici gázadásokkal elkerülöm h leálljon és utánna jár megint szépen!
Értem peti, köszi. Erre mindenképp rávetem magam.
Köszi ini, ezt jó tudni.
A motor ugye V2, két trafója van és hengerenként 2 gyertyája. Az első trafó az első hengeré, a hátsó a hátsóé. Megcseréltem, mert ugyanaz (Tec EW82TRI) és akkor is az első henger nem ment. Ez azután volt, hogy átnézettem, mert mondom hátha, de nem.
Nem hiszem hogy szelepbeégés variálna pont egy hengernél!ott az a henger hütőfolyadékot kap!Azért megy magas fordulaton mert ahogy több benzint kap olyankor tudja robbantani a benzint! Kicsi fordulaton megfogja a hűtőfolyadék!
nekem a 4 injektor takarítása 6 ezer volt
de ott előtte-utána tesztelték méregették
a karbit meg csak bele kell dobni a kiskádba, azért mondtam hogy tuti nem lesz nagy összeg
Csak egy tipp! Tudod innen messziről ezt nem tudom megítélni.
Lehet trafóhiba is! Az azonos trafóhoz tartozó hengerekkel van a gond?
Szelepbeégés vagy szelepszárszimering nem okozhat ilyesmi problémákat?
Na, ez eddig nem jutott eszembe, pedig kézenfekvő. Köszi szépen, ez már egy jó nyom, ezen elindulok.
Szia

Valószinüleg hütőfolyadék szivárog abba a hengerbe ami nem megy,Bandit 400-nál ugyan ez volt a múltkor!Javaslom cseréld a hengerfejpakolást és ha olyan akkor hengerfej síkolás!

üdv