Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ. Milyen árban megy egy ilyen mosás? Esetleg tud valaki Pécsen céget, ahol foglalkoznak vele? Mert én ugyan siklósi vagyok, de itt biztosan nincs ilyen.
Hogyne kérlek, szépen teszi a dolgát. :) Te is motorozol tán?
Szia

Valószinüleg hütőfolyadék szivárog abba a hengerbe ami nem megy,Bandit 400-nál ugyan ez volt a múltkor!Javaslom cseréld a hengerfejpakolást és ha olyan akkor hengerfej síkolás!

üdv
esetleg a karbit fullra szétszedve elvinni egy ultrahangos mosásra
nem nagy összeg, és akkor tuti nincs elkoszolódva benne semmi
az hogy otthon át lett mosva nem jelent semmit
tapasztalatból tudom.......
nédanéda:)
megy még a Kadett?
Lehet, de azt nem fogja látni többet. Ha egyáltalán látta valaha. :D
Megvolt, villamosságszerelő átvizsgálta. A gyújtás tökéletes, hidegen és melegen is szép nagy szikra van és a megszakítás is megy. Köszi a választ, de sajnos nem ez a probléma.
vagy csak hiányzik neki a 66-os út
Egy gyújtóelektronika próbát meg kellene ejteni.
Sziasztok!

Több hónapja szerencsétlekedek a motorommal, gondoltam most már nem szégyen segítséget kérni. :)

A motor amiről szó van egy 1984-es Honda Shadow VT500C, USA változat. Év elején elkezdte azt játszani, hogy az első henger nem ment. A következő dolgok újak rajta:

-Gyertyák, gyertyakábelek, gyújtótrafó, gyújtáselektronika.

Ezekkel probléma volt, de a fő probléma nem itt volt, mint azóta kiderült. Minden új alkatrész gyári, vagy a gyár által előírt. A karburátor maximálisan ki van pucolva, brigéciolban ázott szétszedve órákig, utána pedig kompresszorral ki lett fújatva és kapott új csavarokat, plusz be lett állítva az úszószint is. Volt egy rövid időszak amíg mindkét henger járt, akkor gyorsan be lett állítva a szinkron is. A membránok tökéletesek. Mindkét úszóház feltelik üzemanyaggal, a szint is megfelelő, ezt "U" csöves módszerrel vizsgáltam meg. A szelephézag be van állítva. Kompresszió van, elöl 11 körül, hátul 12 körül.

A motor 3000-es fordulat felett szépen megy, ahogy kell neki. Alatta az első henger leáll, csak néha pöffen be és visszagyújt a karburátorba, amikor furcsa "ciccegő" hangja van. Mikorr "cicceg", akkor ránt is egyet. Alapjáraton néha bepöfög az első henger, de csak percenként 2x kb. A kipufogó mintha jobban durrogna motorféken, mint előtte, de erre azért nem esküszöm meg. Arra viszont igen, hogy már nem emlékszem milyen a hangja, mikor minden rendben van, mert olyan régóta szenvedek vele.

Valakinek ötlet?
Nem. Akkor kevesebbet. Ha emeled akkor tobbet. Es kozep tartomanyban. Kb. 20%-OS gazallastol 70%-ig..
Valaki tudna segiteni? A képen látható karbi az milyen Mikuni pontosan? Dr 600on van.
udv!
Ha a karbibaan a tut lejjebb teszem akkor fog tobb uzemanyagot kapni igaz?
az miért van, hogy a fordulatszámmérő elkezd vagy 2-3 ezerrel többet mutatni?alapjáraton 1500-2000-körül kéne lennie, ehelyett van 3 meg 4 ezer is néha. amikor 10000-nél kéne lennie, akkor meg van 16-17. pár napja csinálja. tavaly is előjött egyszer-kétszer ez a probléma, de pár napon belül megszűnt magától.
Nem baj. Addig jo amig nem gyalultad le a csavart. :)
Kossz!most eleg hulyenek erzem magam,pedig nem vagyok hulye a szereleshez,deez mosz valahogy eszembe sem jutott
Egyik vege bal menetes.
Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni váltórúd csereével kapcsolatban. Ugyanis szeretném kicserélni a motoromon, viszont A lábtartó felőli részen annyira rá van szorulva, hogy szinte lehetetlen kiengedni a kontraanyát. Viszont tönkretenni sem akarom, ezért nem nagyon merem feszegetni. Köszi előre is az ötleteket...
üdv schtomi4 R6-ról van szó
Szia
Köszönöm,rápróbálok mert elég zavaró a dolog.Meg gondolom nem is szereti,hogy folyton visszahűtik az üzemi hőfokról.Keresek valami 100+-os gombát.

Üdv
sziasztok segitséget szeretnék kérni! van egy kawasaki z750-em 2004 modell koso sport órával a problémám az hogy 140 fölött bevillan egy speed felirás pirosan aztán 2msp mulva a motor ikon pirosan világit! megállok lekapcsolom gyujtásról törlödik belöle a hiba!140 fölött ismét elöröl kezdi!mi lehet a gond? kössz
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 89es XTm és azt csinalta , hogy berugam ment 5-6mp t majd megált azt mondttak szivocsonk tõrõtt eel jo kicsereltem meg kapott uj dugot is es meg mindig csinalja de ha huzzom neki akkor nem all meg, kerem segitsetek koszi
Köszönöm, én is valami hasonlóra gondoltam, vagy max hegesztek rá egy anyát és kitekerem Köszi mégegyszer
Ez egy olyan csavar ami eltorik a becsavaraskor. Pontozo majd furo. En balos furot hasznalok ilyenkor es legtobbszor kicsavarodik mikor a furo jol beleharap. Persze eloszor 3mm koruli furo aztan a 7-8mm balos. Visszaszereles mar hagyomanyos imbusz vagy 8mm 6 lapfeju csavar.
SV 1000
Szia Gregvn.
Azt pontosan nem tudom megmondani, hogy az 1500-as vulcan hűtőventillátora mikor kezd hűteni, de tapasztalatból bátran kijelenthetem, hogy zárt hűtőrendszer esetén a 85 fok kevés. Volt egy pár darab modernebb gépem amiknek a bekapcsolási hőmérséklete mindegyiknél 103 fok celsius volt, és kb. 95 fokig hűtött vissza. / SV 100, GSR 600, CB600f / Tudom, ez nem mérvadó, de a Vulcannál is elfogadható érték. Amennyiben nagyon zavar, cseréld a " gombát" magasabb értékűre. Baja nem lesz tőle.