30 év alatt nem fogsz "profit" találni, csak álmodozó ficsúrokat, akik azt hiszik hogy értenek mindenhez. A tapasztalat és a kitartás hiányzik a mai fiatalokból. Csak a buli, pia, cigi, semmi más. Dolgozni azt nem........ Lehet köpködni, de ez a véleményem és tapasztalatom. Persze nem csak ők a hibásak ezért, hanem az egész kib...... rendszer.
Jász-Motor robogókereskedés motorszerelőt keres Nyíregyházán! 2-4 ütemű motorok teljeskörű javítása és felújítása lenne a feladat,profi szinten! Csak olyan 30 év alatti emberek jelentkezését várom akiknek ez a mániájuk,hobbijuk életük és értenek hozzá! Több részlet telefonon! E-mailben várom az önéletrajzokat fényképpel! Kezdés akár azonnal!
Segítségre lenne szükségem.Egy 97-es Kawa Vulcan 1500-ről lenne szó.Úgy érzem,hogy kissé sokat megy a hűtőventilátorom.Másik ugyanilyen gépnek még nem is kapcsol mikor az enyém már megy.Venti gombát cseréltem,95-nél kapcsol és 85-nél ki papír szerint.Hűtőt meg az egész rendszert átmostam (rákötöttem a slagot ) szép tiszta víz jött ki,semmi retek.Kínomban már kivettem a termosztátot is próbából,de kb ugyanaz.A könyvében csak azt írják,hogy a túlmelegedés lámpa 120 fokon gyullad ki,a kapcsolási hőmérsékletről egy szó sincs.Elképzelhető,hogy ebbe "melegebb" gomba való,monjuk 100 fok feletti?
Válaszokat előre is nagyon köszönöm
Üdv
Greg
ja elméletileg meg tudja nézni csak kell tudni mi a gond a nagyáramú kontakt ragadt be vagy a tekercs kapott folyamatosan áramot ha a kontakt akkor én cserélném ...
a kérdés az, hogy ez a probléma még elő fog-e jönni többet? vagy csak egy kósza fellángolás volt a részéről? nem szoktam menni vele ennyit, meg eléggé meleg is volt. Eléggé ijesztő volt, elfordítom a kulcsot és hajt az önindító meg be akart indulni. Villamossági szerelő meg tudja nézni gondolom?!
szevasztok! szombaton mentem egy átlagosnál nagyobb utat a motorommal (Kawasaki zr7 1999) semmi gond nem volt vele, viszont mikor hazafelé tartottam és egy helyen megálltunk és leállítást követően beindítottam, fura hangot adott, és mi volt?! járt az önindító motorja a járó motorral együtt. Nyomkodtam a indítás gombot, hogy nem-e beragadt vagy bármi, de nem , és ekkor történt a dolog amire nem számítottam, gondoltam a kulcs elfordításával , levéve a gyújtást leáll a motor, de baszott leállni, így csak annyit tudtam tenni ,hogy visszafordítottam a kulcsot gyújtás funkcióba és beindult a motor. Próbáltuk lefullasztani leállítani, de egyszerűen nem akart leállni. Markolat fölött van megszakító kapcsoló, de nincs bekötve, így nem tudtuk megszaktani a feszültséget. Mentem vele egy kört, nyomkodtam a gombot, megálltunk és le tudtam állítani a motort. Beragadt volna valami? vagy mi a fene lehetett vele? Most úgy áll a garázsban ,hogy mindkettő saru le van szedve az aksiról, nehogy magától elinduljon és leégjen a garázs vagy bármi. Ha valaki tud, segítsen legyen olyan kedves, mert így nem merek vele elindulni. Köszönöm előre is a válaszokat. Peti
Szia. Kis ügyességgel bármelyiket, amelyeknek a felfüggesztési pontjai megegyeznek és a főtengely - kihajtás távolsága nem mutat túl nagy eltérést. Vannak rövid és hosszabb blokk típusok. Túl nagy választási lehetőséged nem lesz.
Üdv arról szeretnék tájékozódni hogy van egy Suzuki katana 50cc léghűtéses robogóm úgy 2000 évjárat körüli és komplett blokkot szeretnék benne cserélni hogy melyik motorok blokkja helyezhető át ebbe a motorba?
A mostaninak sajna az a baja hogy 30-35 km/h nem akar többet menni eddig jól működött úgy 1-1,5 hónapja nem akar rendesen menni mondjuk eddig se ment többet 45km/h de most már sajna annyit se megy.
Sziasztok! Kis érdekességet produkált ma a motor és nem tudom hogy ez baj-e... 1 hétig nyaralni voltam és állt a gép (zárt garázsban, benzincsap elzárva), majd ma elvittem egy nagyobb körre.
És a lényeg: a váltó azóta hihetetlenül finoman jár. Nem csattan váltáskor (idáig, főleg 1-2-re váltásnál nagyot csattant), nem kattan amikor beveszi a fokozatot, nem csak magához képest hanem TÉNYLEG vajpuhán jár. Viszont nincs vele gond, ugyanúgy veszi a fokozatokat, nem dobálja ki, nem fog üreset, precízen működik, csak túl puhán az eddigi tapasztalatokhoz képest.
Kuplung is jól működik, még eröltetésre sem csúszik, nincs semmi rossz hang.
Egyszóval minden jól működik, a "gond" hogy túl jól. Ez szerintetek lehet probléma előjele?
Sziasztok! Még jó múltkor mentem vele és eltört benne a gyűrű meg a dugó. Miután ki lett cserélve nem akart megindulni, szerelő csinálta szóval azzal nem lehet baj. Gyertyán szikra van. Sajnos még azt sem lehet érezni ,hogy égne a benzin.. Mi lehet vele a baj?
Heló, segítségre lenne szükségem, mégpedig van egy quadom ami valamilyen okból kivágja a biztosítékot folyton, ha rádugom a cdi-t, erősebb biztosítékkal el is füstölt a cdi. ha nincs rádugva akkor oké, ha a trafóról lehúzom a poz kábelt akkor is oké. vmi megoldás? kábeleknél sehol sincs szakadás vagy látható sérülés
Sziasztok. Van egy 97 es SRAD 750 esem, és tenni szeretnék rá váltófokozat kijelzőt. A kérdésem az lenne milyen tipust ajánlatok? Hova kell azt bekötni? Köszi a válaszokat :)
Nos, ezek szerint már sokmindent próbáltál. Következő lépésként szépen visszapakolnék mindent, de csakis gyári állapotra. Gyári varió, gyári görgősúly, stb. Ezen kívül megnézném a szíj hosszát is. Ezen kívül lehetne 'kompressziót' is mérni.
Hali. Láttam,hogy nagy szaki vagy akkor kérlek segíts nekem ebben a kis problémában.
Van egy sr 50-esem és nem akar variálni rendesen kb 30-km/h után felvariál és nem bír onnan gyorssulni rendesen olyan mintha felraknák egy manuális váltós motort pl 4-be kis fordulaton és onnan nagyon nehezen tud felgyorsítani.cseréltem benne komplet első variátort,szíjat,tolórugót,különböző görgőket de semmi ugyan azt csinálja csak annyi változás van,hogy nem 30km/h-nál csinálja hanem 40,50km/h-nál,ja és 30km/h-ig nagyon szépen megy erő van húz minden de utánna vége a dalnak,meg kb 60km/h-után kezd menni megin.
Előre is köszönöm a válaszokat:Zoli mtz050@freemail.hu
Pontos méretet nem tudok adni, ez a baj. Gyűrűt kéne csináltatni a hengerhez és a dugóhoz. Tehát szaki beméri és megcsinálja. Ilyet keresek. Gyűrű kell nekem,de a gyári má nem lenne jó,mert sztem kopott annyit a henger,hogy egy kicsivel nagyobb kelljen. 39,650-s (?nemtuti?) a dugóm és 40 mm a henger gyárilag.
Segítségre lenne szükségem.Egy 97-es Kawa Vulcan 1500-ről lenne szó.Úgy érzem,hogy kissé sokat megy a hűtőventilátorom.Másik ugyanilyen gépnek még nem is kapcsol mikor az enyém már megy.Venti gombát cseréltem,95-nél kapcsol és 85-nél ki papír szerint.Hűtőt meg az egész rendszert átmostam (rákötöttem a slagot ) szép tiszta víz jött ki,semmi retek.Kínomban már kivettem a termosztátot is próbából,de kb ugyanaz.A könyvében csak azt írják,hogy a túlmelegedés lámpa 120 fokon gyullad ki,a kapcsolási hőmérsékletről egy szó sincs.Elképzelhető,hogy ebbe "melegebb" gomba való,monjuk 100 fok feletti?
Válaszokat előre is nagyon köszönöm
Üdv
Greg
Szeretném levenni a gyújtáskapcsolót, de alulról csak ennyit látok ami a képen van? Valaki meg tudja mondani, hogy mi a megoldása?
A mostaninak sajna az a baja hogy 30-35 km/h nem akar többet menni eddig jól működött úgy 1-1,5 hónapja nem akar rendesen menni mondjuk eddig se ment többet 45km/h de most már sajna annyit se megy.
És a lényeg: a váltó azóta hihetetlenül finoman jár. Nem csattan váltáskor (idáig, főleg 1-2-re váltásnál nagyot csattant), nem kattan amikor beveszi a fokozatot, nem csak magához képest hanem TÉNYLEG vajpuhán jár. Viszont nincs vele gond, ugyanúgy veszi a fokozatokat, nem dobálja ki, nem fog üreset, precízen működik, csak túl puhán az eddigi tapasztalatokhoz képest.
Kuplung is jól működik, még eröltetésre sem csúszik, nincs semmi rossz hang.
Egyszóval minden jól működik, a "gond" hogy túl jól. Ez szerintetek lehet probléma előjele?
Van egy sr 50-esem és nem akar variálni rendesen kb 30-km/h után felvariál és nem bír onnan gyorssulni rendesen olyan mintha felraknák egy manuális váltós motort pl 4-be kis fordulaton és onnan nagyon nehezen tud felgyorsítani.cseréltem benne komplet első variátort,szíjat,tolórugót,különböző görgőket de semmi ugyan azt csinálja csak annyi változás van,hogy nem 30km/h-nál csinálja hanem 40,50km/h-nál,ja és 30km/h-ig nagyon szépen megy erő van húz minden de utánna vége a dalnak,meg kb 60km/h-után kezd menni megin.
Előre is köszönöm a válaszokat:Zoli mtz050@freemail.hu