Igyekszem konyítani valamennyit a dolgokhoz, de tudok egetrengető faszságokat is írni Viszont legalább annyira szeretek tanulni is, mint amennyire szerelni. Köszönöm az ismeret kiegészítést! Mindig jól jön
Tisztelt Gábor
Amit írtál az ilyenformán nem valós. A sűrítési végnyomás az teljes folytószelep nyitottságnál, indítómotor által forgatott főtengelynél a kialakult maximális nyomás a kompressziós térben.
A 12:1 az egy viszonyszám ami a motor kopottságával, és egyéb tényezők figyelembevételével a motor teljes élettartama alatt nem változik, kivéve ha a hengerfejen vagy a tömítésen változtatunk.
Csak annyit jelent, hogy a légköri nyomás által bepréselt / beszívott / "levegőt" a lökettérfogat hányad részére sűrítjük össze.
Okoskodásom tekintsd ismereteid kiegészítésének. :) Egyébként egész jókat írsz. Látom konyítasz valamennyit a dolgokhoz. :)
Üdv: Péter
ja és faszán be tud ragyásodni a karmantyú alatti rész, ezáltal jobban nyomódik a munkahengerhez
faszán be tud kapni.......főleg hidegben
egyszer beszoptam már, szerencsére havas-jeges volt a terep és be tudtam csúszni a garázsba a blokkolt elsőkerékkel
nekem egy kicsit "ferde" a karmantyú fészke és amikor nyomás éri akkor "kifordul" amikor elmúlik a nyomás akkor meg visszaáll eredeti helyére és húzza vissza a dugattyút magával
de nem gondolj itt centiket, pár tizedeket mozdul
Fene lemaradt a szöveg Szóval ugyan ehhez az évjárathoz ill. az újabbakhoz is(ha a méret megegyezik) előre olajzott utángyártott légszűrő eladó 1200Ft/db
hidegen minden rendben is lesz, ha marad egy minimális hézag. Ha beverődik a szelep, azt a hengerfej leszerelése után azonnal látni, illetve, ha valamelyik szelepnél feltűnően kicsi a hézag, akkor is lehet gyanakodni arra, hogy beverődött. A kitámasztásnak is meg lesz a böjtje, hiszen amint kitámaszt, elfúj a lángfront a szeleptányér és a szelepülék közt, ami azt eredményezi, hogy a szeleptányér megolvad, majd végképp elég.
Mondjuk a kormos gyertya még mindig gyújtás zavar vagy nem megfelelő levegő üzemanyag keverékre utal.És mivel a gyújtást nagyjából kizárhatjuk...így maradnék a naftánál.De mesélj mindenképp mi volt mert kíváncsi lettem.Addig alszok egyet mert sok volt mára.Jó éjszakát mindenkinek.
Van benne valami.De akkor látható mechanikai "sérülése" a kitámasztásnak?De nyomást is mértek(bár nem megbízhatóan)de azért mérhető lenne mert a kitámasztás már elég szélsőséges ha amúgy meg minden rendben van hidegen.
Akkor pedig én a karbikra tippelek vagy valamilyen nem megfelelő keverékre.Ha tényleg végig cserélted az elektromos cuccokat és mindig csak a bal henger akkor szerintem nem a blokk hanem az üzemanyag ellátás.A kormos gyertya túl dús keverékre utal vagy nem megfelelő hőértékű gyertyára.
Megfelelő üzemanyag van benne?mindig ugyan ezt használtad?
gyári értékű a gyertya?
volt állítva gyújtáson?
direkt szűrős a karbi?
ha direkt szűrős volt emiatt állítva a karbi?
őszintén szólva, fejből meg nem mondom, hogy lapkás vagy csavaros, illetve, hogy mekkorának kellene lennie a hézagnak. Szívónál 0.10 körül, kipufogónál 0.18 körül, de ha biztosra mész akkor tölts le netről egy szervízkönyvet, abban benne van minden
nem feltétlen! Ha beverődés miatt csökken a hézag, meleg motornál a hőtágulás hatására teljesen elfogy a hézag és kitámaszt a szelep. Ez is okozhatja azt, hogy melegen leáll egy henger
Igyekszem konyítani valamennyit a dolgokhoz, de tudok egetrengető faszságokat is írni Viszont legalább annyira szeretek tanulni is, mint amennyire szerelni. Köszönöm az ismeret kiegészítést! Mindig jól jön