Sziasztok !
olyan kérdésem lenne, hogy nem tudjátok-e hogy suzuki sv 650s-nél a váltórudazaton a gömbfejeket tartja-e zéger vagy csak simán szét kell pattintani ?
Jelenleg motorszerelőnél van a maxirobogóm (Kymco Xciting 500), de a szaki szaktudása elég harmatos, hozzáállása meg egyenesen kiábrándító.
Ezért segítséget kérnék, hogy nem tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki érti is azt, amihez nyúl, jól és helyesen feltárja a hiba okát, netalántán még meg is tudja javítani?
végezni, otthoni körülmények közt sehogy. Ellenőrizni tudod, hogy feszül-e valamely irányba a dugattyú. Hengerfejet leveszed, dugattyút felhúzod felső holtpontra, ha nem feszül semerre a dugattyú akkor körbe kb ugyanakkora hézagnak kéne lenni a dugattyú tető és a hengerfal közt. Ha nem csalnak az emlékeim
na így már tiszta a dolog Annyi a dolgod, amit leírtam lentebb. Gyertya helyére nyomásmérő óra, és tekerteted\rúgod teligázzal amíg a legmagasabb értéket nem kapod. És az lesz a sűrítési végnyomásod. Így mérsz kompressziót. Pl, ha feltolja 12 bar értékre az órát, akkor 12:1 a kompressziód.
akkor a biztonság kedvéért módosítok a kérdésen.Ha gyárilag 8,2:1 SŰRÍTÉS AKKOR ,HOGY TUDOM MEGMÉRNI MEKKORA LETT HA PÚPOS DUGÓT KAPOTT ÉS MART HENGERFEJET
a henger sűrítési végnyomás mérése valóban gyertya helyén történik műszerrel és egy nyomás értéket ad meg.A kompresszió egy arányszám,hogy a teljes levegő üzemanyag keveréket amivel feltöltötte a hengert hányadára sűríti össze aminek értékét arányszámban adják meg. 8.2:1 vagy 10.5:1... ha fogalom zavarban vagyok akkor a tankönyvek is meg az internetes szaktudás is.
Barátom, fogalmi zavarba kerültél...
A köbölés és a kompresszió mérés két külön dolog...
Azt akarod megtudni, hogy mekkora lett a végsűrítése a motorodnak, akkor mérsz kompressziót. Ezt pedig úgy teszed, hogy gyertya ki, a helyére be tekersz egy nyomásmérő órát, és teljes gázzal átforgatod párszor a motort ( berugokar, vagy önindító - addig amíg a legmagasabb értéket nem kapod ) .
Üdv!Szeretnék kérdezni.Meg tudja nekem valaki mondani,hogy hogyan tudok egy 50 köbcentis kétüteműn kompressziót mérni?Gyárila kb 8,2:1 de azóta púpos dugót kapott és a hengerfej is módosításra került.Annyit tudok,hogy köböléssel és egy négyüteműn alsó holtpontnál és felső holtpontnál is van is mérés.De kétüteműnél ezt,hogy csinálják,mert,hogy a járatokon alsó holtpontnál kifolyik a köböléshez használt folyadék?Volt aki azt mondta,hogy onnan kell mérni ahol lezárja a szívó és kipufogó oldalt.De szakszerű,pontos választ még nem kaptam olyantól aki biztos benne,hogy így vagy úgy kell...
Szépjóestét kívánok! Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek miből áll egy 2T 125-ös motornál az automatikus olajozás kikötése? Lehúzom a karbi oldaláról az olajcsövet és kiszedem a többi részt? A karbit pedig ledugózom.. Ebből állna?
És a benzinbe milyen arányban kell keverni utána?
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 2003-as Rieju rr 50 motorom (am6 minarelli blokkos), fel lett furva a henger, mert már megvolt kopva, lett bele rakva egy új dugó, de egyszerűen nem lehet vele huzamosabb ideig menni vele, mert elkezd szorulni a dugattyúja ( 2 km-t tudtam vele menni), és igen meleg lesz a vize is. 1:30-hoz kevertem neki olajat (castrol power).
Mi lehet a baj ?
Válaszotokat előre is köszöntem.
Sziasztok! Olyan gondom lenne , hogy elvágtam a vezetékeket a motoromon , ezt megcsináltam (szereztem rajzot)mind szép és jó , könnyen indul , de kb 5-6 mp után leállt és ez így megy és nem tudom mi lehet , nem tudom az számít-e , hogy kb 1 hétig az oldalán volt a motor . Aki tud valamit ne tartsa magában , köszönöm
Sziasztok motorosok.
Olyan kérdésem lenne,hogy sikerült vennem egy kis zümmert az irányjelző visszajelzéséhez de mivel nekem az elektronika annyira nem pálya,megkérdezném hogy hogy kell bekötni mivel csak egy minuszos és egy plusszos kapocs van rajta.Nem tudom ponotsan hova kell kötni a két szálat ebben kérném a segitségeteket.
Előre is köszönöm.
Sziasztok olyan problémám van hogy a simson s51 b be beszereltem a 4. sebességet és nem tudom beállitani,olyan problémám van hogy ha felhúzom a válto kart és fogom akkor be veszi a sebességet és rögtön ki is dobja.továb nem tudom állitani a csavart mert akkor már nem veszi az egyest segitsetek köszönöm
Én úgy vélem, csak szét kell pattintani.. De ha a gumit félre húzod rajta, látni fogod, hogy van-e zéger avagy sem. Szerintem nem lesz
olyan kérdésem lenne, hogy nem tudjátok-e hogy suzuki sv 650s-nél a váltórudazaton a gömbfejeket tartja-e zéger vagy csak simán szét kell pattintani ?
Jelenleg motorszerelőnél van a maxirobogóm (Kymco Xciting 500), de a szaki szaktudása elég harmatos, hozzáállása meg egyenesen kiábrándító.
Ezért segítséget kérnék, hogy nem tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki érti is azt, amihez nyúl, jól és helyesen feltárja a hiba okát, netalántán még meg is tudja javítani?
Derékszögelést, hogy tudok végezni ?
Derékszögelés?
Ezeket le ellenőriztétek?
FAXOM A CAPS LOCKBA
A köbölés és a kompresszió mérés két külön dolog...
Azt akarod megtudni, hogy mekkora lett a végsűrítése a motorodnak, akkor mérsz kompressziót. Ezt pedig úgy teszed, hogy gyertya ki, a helyére be tekersz egy nyomásmérő órát, és teljes gázzal átforgatod párszor a motort ( berugokar, vagy önindító - addig amíg a legmagasabb értéket nem kapod ) .
ötlet?
És a benzinbe milyen arányban kell keverni utána?
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 2003-as Rieju rr 50 motorom (am6 minarelli blokkos), fel lett furva a henger, mert már megvolt kopva, lett bele rakva egy új dugó, de egyszerűen nem lehet vele huzamosabb ideig menni vele, mert elkezd szorulni a dugattyúja ( 2 km-t tudtam vele menni), és igen meleg lesz a vize is. 1:30-hoz kevertem neki olajat (castrol power).
Mi lehet a baj ?
Válaszotokat előre is köszöntem.
Olyan kérdésem lenne,hogy sikerült vennem egy kis zümmert az irányjelző visszajelzéséhez de mivel nekem az elektronika annyira nem pálya,megkérdezném hogy hogy kell bekötni mivel csak egy minuszos és egy plusszos kapocs van rajta.Nem tudom ponotsan hova kell kötni a két szálat ebben kérném a segitségeteket.
Előre is köszönöm.
Gond megoldva!
Írtam emailt,tanulságos eset.
Köszi.