Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért én ezt a "jól el kell püfölni" dolgot kihagynám. Fakalapáccsal viszont meg lehet kocogtatni(!) mindkét oldalról. Biztosan "mikezerox" Úr is így gondolta.
Helló!
Nekem Tábori úr azt tanácsolta, jól el kell püfölni mindkét oldalról a főtengőt hogy jól elhelyezkedjen, gondolom neked feszül valami.
Sziasztok megint en vagyok nem jutottam elorebb "" A yamaha xt 600ambol kivagtam az altalam feleslegesnek tartott vezetekekt a 3 vezetek ami a feszabrol ment a lampara az most is be van kotve a 3 vezetek ami a jeladobol jon az is be van kotve a cdi be a 2 vezetdk ami a tekercsbol jon az is be van kotve a cdibe a narancssarga megy a trafora a feketdfeher csiks megy a leallito kapcsolora az is es van meg egy fekete egy kek egy sargakek es egy vilagoskek ami nem tudom hoa megy es igy nincs szikra nem tudom mi hianyzik sgitstek legyszi. Koszi""
üdv olyan kérdésem lenne hogy van egy honda cg 125 2006 os motorom és ha hirtelen gézt adok neki ledadog meg nem egy bizonyos fordulaton ha átlépi akkor megy de akkor sem az igazi alapjárata jo indul amikor kell ha valaki tud kérem segitsen válaszotok köszönöm
Üdv mindenkinek! A wiseco hajtókarról mi a véleményetek? yz 250-be lenne! Köszönöm előreis!
Szia

Írj egy emailt, és meglátjuk mi sül ki a dologból

hitman027@freemail.hu
Sziasztok motorosok.
Szereztem egy régi bringát és le szeretném festeni. Konkrétan a vázat és a fém részeket.
-De valami bivaly strapabíró festékkel ,mert ez a motor egy endúró akar lenni. (honda mtx)
Kézügyességem van a fújáshoz és kompresszor is akad ,de nem akarok hülyeséget csinálni az anyagválasztásnál.
Nem tudom milyen alapozóval dolgozzak. annyit tudok hogy két komponensű festékkel szeretném lefújni ,mert azok sokkal jobban bírják a gyűrődést mint a simák.
Magam szeretném csinálni egyrészt az alkotás öröme miatt másrészt meg nem vagyok teli lóvéval hogy drága festővel csináltassam.
Tudtok segíteni ebben?

Ilyen volt a motor mikor elhoztam és szétszedtem azóta már 3x mostam át a vázat magas nyomású mosószeres sterrimóval úgy 3000Ft ért.
Igényes gazdája volt látszik. (most már mondhatni tiszta)
Szia HitMan!
Az adatlapodon olvastam nagyon szereted a szakmádat és a diagnosztika is a véredben van. Talán tudnál nekem segíteni.
Bocs,hogy ide írok,más elérhetőséget nem találtam.
Szia

Az egy "kupak" végülis, ez alatt található a himba sor tengelye, azon mozognak a himbák. Ki veheted, kárt nem okozol vele, valószínű lesz alatta egy tömítő alátét, és annak el öregedése okán eresztheti az olajat.
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék hogy a képen látható csavarnál mi okból folyhat az olaj? Mi célt szolgál a csavar? Kivehetem anélkül hogy kárt okozhatnék valamiben?
A motor egy Kawasaki ER 500 as 2006 os évjárat. Ha valakinek van ötlete kérem írja meg. Köszönöm előre is a segítséget.

Üdv Ádám
Sziasztok!
Nem tud véletlenül valaki egy simson tirisztoros kapcsolási rajzot.A bolti már a második megy tönkre
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy ismer valaki,valakit vagy olyan helyet ahol jól tudnak alumíniumot hegeszteni? Hengerről lenne szó. Az a baja hogy valószínűleg gyári öntési hiba,és egyéb(gondolom hanyagság) okán,lyuk van a kipufogónyílásban. A nyílás alján,és itt ugyebár körülöleli a víztér is,a lyuk egyébként pici,de ahhoz elégvolt,hogy cirka két nap alatt telemenjen vízzel a rezó. Azt mondták érdemesebb hegeszteni mint ragasztani,viszont az előbbihez szét kéne bombázni a hengertalpat,hogy értelmesen meg lehessen csinálni. Nekem az járt a fejemben hogy a lyuknál be kell marni,ráhegeszteni majd síkba csiszolni. Van ennek értelme? Vagy ugyanennek a mutatványnak,csak fémragasztóval? A legegyszerűbb nyílván az lenne ha vennék új hengert,ami 125ezer...és tulajdonképpen hajlandó is lennék rá,mivel bontott hengert sem itthoni sem külföldi vonatkozásban nem láttam hirdetve 85-ös TM-hez,de a moci ennyi ráfordítást már nem érne meg azt hiszem. Bármennyire is szeretem.

Egy másik dolog; olyan dugattyút kapott aminek az oldalán van egy bemarás gyárilag,a csapszeg mögött,de a manual szerint nem ilyen való ehhez a régi típusú hengerhez,hanem a sima oldalú. Ez okozhat gondot? Lehet hogy baromi láma kérdés,de ennek a bemarásnak,vagy ablaknak mi a szerepe? A hőtágulás miatt van benne?
Még egyszer elnézést a sok (feleslegesnek is tűnő) kérdésért.
helo topik

Kicseréltem a főtengelycsapágyakat,eléggé szakszerűen,hűtés melegítés stb,de az összes csavart csak a végén tettem a blokkfelekbe 1-2vel összehúztam még melegen.A lényeg hogy lett egy süvítősebb mellékhangja.

Verzióim:
-Megcsúszik a csapágy az öntvényben,fel kellene pontoznom
-Szorul tengelyirányban
-Vagy mivel én vadbarom a lendkerék anya letekerésekor feltámasztottam a palástján a prox dugót mire letört a palástja és tetem a helyére egy gyanús ambikát,ganyus mert az ablakaiban félig "sorja" volt,és gyűrűt is vennem kellett,nem a hozzá való van rajta,hiányzott a dobozból,talán gyári selejteket árul az a netes oldal.

Szóval okozhatja az újra nem fúrt henger és ambika kombinációja,bár cseréltem már korábban újrafúrás nélkül iylen ócska ambika dugattyút és nem volt gond,vagy a nem pont hozzá való de méretben jó gyűrű okozhatja ezt a hangutánzó szóval "sssvürrgögős (c)süvítő" hangot?

A dugattyú kopáshangot jól ismerem az nem ilyen inkább zizegve kelepel.

De ha mégis a főtengely csapágy,hevíthetem szétszerelés nélkül az öntvény csapágyfészkeit mindkét oldalon?

És közben üresben berúgókarral forgatom a dugót esetleg óvatosan megkocogtatom fakalapáccsal mindkét oldalról a főtengelyt ,helyére fészkelődhetnek ettől a csapágyak?

Vagy csak szétszedve hevíthetem az öntvényt?
köszönöm a válaszokat
Én eddig 3 motoromban használtam-használom a prolongot. 0 kilométeres ebből kettő, az egyikben 45 ezer van, a másikban 24. Semmilyen negatív tapasztalatom nincs az adalékkal. Igazából pozitív se nagyon van, mivel nincs mihez viszonyítanom. Majd 100 ezer után kiderül
Sziasztok!

Lenne egy egészen hülye kérdésem! Hallottatok már olyat,hogy valaki prolongot rakott a motorolajához ami egyben a hajtóműolaj is!
Több féle verziót hallottam már ezzel kapcsolatban! Volt olyan motorszerelő aki azt állítja,hogy működik a dolog!Van aki azt hogy csúszni fog tőle a kuplunk! Olyan is akadt aki azt állította,hogy meg fog szorulni a motor és el fognak törni a hajtókarok! Szeretném,ha minél többen leírnák a véleményüket !

Előre is köszönöm

Üdvözlettel: Mayer Zoltán
Nem számít
Én úgy tudom hogy nem.
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Adott 3 sárga vezeték ami jön a generátorból a felszabályzóra. Számít-e a sorrend,hogy ,hogy van bekötve? Egy honda VFR750f-ben.

Köszönöm szépen!
Hitman szerinted melyik motor a jobb yamaha tzr 50 vagy aprilia rs 50 vagy honda nsr 50 ?
nem veszek vagyis lehed de akkor rsv 1000 vagy r1 egy de kiváncsi vagyok hogy tzr vagy rs vagy nsr 1?2?3? vélemény tapasztalatok? más is válaszolhat! :) köszi
Szia,

A leírt hibajelenség alapján, elsőnek az úszószint helytelen beállítására gondolnék.
Szia

Mint írtad, karburátor tiszta, gyertya új.. Viszont. szelephézagot nézd meg, illetve a szelepek környékén mindent nézz át .

ha minden klappol, annak rendben működnie kéne. Fő fúvóka a gyári méretű? Gyári légszűrővel? Karburátor MINDEN apró furatát ki takarítottátok? Bele értve az alapjárati rendszer összes elemét, a kehelycsövet ki szerelve stb stb?
Szia

Gyertya probléma.. Mikor volt utoljára cserélve a gyertyád?
Első körben gyertyát cserélnék.
Üdv mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnek kerni.
a mocim 929 2000-es és a következőt produkálja. beindítom minden ok megy normálisan aztán amikor felmelegszik a motor kb 15-20 km után megváltozik a hangja a kipufogónak mintha le lenne fojtva és csak 3 henger megy de meg az is lehet hogy csak 2, a gázadásnál dadog de felveszi a fordulatot és megy sőt 130-as tempónál autópályán eszre sem vettem menet közben hogy 3 hengerben megy csak amikor beértem a varosban hallottam hogy nem ok. Melegen leállítom kicsit nehezebben de indul alacsony fordulaton megy 1000 alatt csak pöfög és nagyobb gázadással tudok elindulni nehogy befulladjon és a kipufogó benzinszagú. Ezek a tünetek csak melegen jelentkeznek mint írtam kb 15-20 km után.
A segítséget előre is köszönöm.
Hali. lehet a szervomotorban megment egy fogaskerek en ugyan igy jartam CBR 929 -en ledaralodtak a fogak.