Segítség kellene, mert elakadtam egy problémával!
1992 japán belpiacos sevenfifty 5000 felé nem akar kipörögni!
Gyertya új, karburátor hibátlan, beállítva a gyári értékekre, benzincsap, vákuumrendszer működik, levegőszűrő viszonylag új!
5000-ig szépen forog egyenletesen megy, pöccre indúl!
Lehet e az a gond, hogy a kilóméteróra spirál nincs benne és valamiféle jelet adna ki, ami most hiányzik és letíl?
Hitman szerinted melyik motor a jobb yamaha tzr 50 vagy aprilia rs 50 vagy honda nsr 50 ?
nem veszek vagyis lehed de akkor rsv 1000 vagy r1 egy de kiváncsi vagyok hogy tzr vagy rs vagy nsr 1?2?3? vélemény tapasztalatok? más is válaszolhat! :) köszi
szerezz egy kapcsolási rajzot és kötözgesd vissza az egészet
ha egyszerűsíteni akarsz akkor vannak itt-ott a gyújtáskörben kapcsolók azokat kösd át pl üresjelzőnél, oldaltámasznál, kuplungkarnál lehet keresgélni
Helló!
Tudna nekem valaki segíteni?
Honda mtx 125-ös gépem van, elérem vele a 100km/órát és ha ott vissza engedem a gázt akkor rögtön le is fullad!
Pakolgatom vissza a sebességi fokozatokat és utánna talán amikor már kettesbe vissza tettem akkor nagynehezen megint elkezd pöfögni de ha húzok egy kis gázt már rögtön fullad ujra!Meg van olyan ha 9-10 ezerig néha meghúzom neki utánna valamiért egy jó ideig magasabb marad az alapjáratom is és indulásoknál mintha fulladni akarna!
Valaki segítsen :)
köszi!
Sziasztok! Van egy Suzuki Gsx 600 R K4 motorom, és ma menet közben kivillant az FI hibakód. A baj az, hogy ha hirtelen adok gázt akkor nem veszi fel normálisan a fordulatot, "lehörög". Ha viszont szépen emelem a fordulatot akkor teljesen kipörög. A másodlagos pillangószelep motorjára gondolk, hogy ott lesz a gond, de úgy tudtam, hogy ha az elromlik, akkor bizonyos fordulatnál jobban (aholl megragad) nem pörög fel jobban a motor. Leszedtem az akksi sarkot, hátha elfelejti a hibát, de semmi Amikor ráadom a gyújtást a pillangószelpház oldalán annak az elektromos motornak úgy vettem észre kicsit más hangja lett. Van valakinek valami tippje, hogy otthoni körülmények között mit tudnék vele csinálni? Vagy irány a szervíz...
Sziasztok! Olyan gondom lenne , hogy az xtről legvágtam az általam "fölösleges"vezetékeket mert akié előttem volt már összebarmolta, és azóta nem indul a járgány , nincs szikra , maradt 4 vezeték mind a 4 a CDI ből jön , 3db egy csatiba van , egy fekete egy kék és egy kék-sárga és 1db külön az pedig világoskék , nem tudom ezek hova mehetnek , de gyanítom ez a hiba, a 2 fehér vezeték feljön a blokkbol az a töltő tekercs , a barna piros a gyújtó tekercs az is feljön 3 másik színes pedig ami a jeladóé azok is feljönnek és mennek is a CDI be , és maradt még 3 vezeték ami a feszabból jön 1 piros 1 fekete és 1 barna. Aki tud vmi segíteni kérem segítsen! Köszi
Igen úgy értettem a ragadást. Meg amikor üresbe van és berakom sebességbe vissza is esik a fordulat. Olajat kb 1 hete cseréltem. Hidegen és melegen is csinálja.
Az is érdekes hogy álló helyzetbe csak úgy lehet berakni üresbe ha felpörgetem kicsit a motort.
A kattogast nem ertem, de a csereerettseget a nyulasbol veszed eszre 520-525-530 ilyen meretek vannak, 4 dolgot vegyel figyelembe csaptavolsag (elso szamjegy inch 1/8-ad reszeben), gorgo szelesseg (masodik ket szamjegy inch 1/80-ad reszeben), csapok szama (lanc hossza), adott lancot milyen teljesitmenyhez gyartottak. Az O vagy X gyurus lancok kozott az a kulonbseg, hogy milyen a keresztmetszeti profilja a csapokat tomito gyurunek, kulonbsegek a gordulesi ellenalalssal es a tomitesi tulajdonsagokban van es persze az arban van.
a lánc már nagyon csere érett akkor ha tolom hátra a motort és folyamatosan kattan egyet ? 600as sportmotorokra hanyas láncot szoktak tenni és X vagy O gyűrűset ?
Ha ugy erted a ragadast, hogy beuzott kuplunggal is menne egy kicsit a motor, akkor szerintem vagy osszvannak tapadva a lamellak es amig hideg az olaj addig all fenn ez a jelenseg, egy olajcsere segithet, vagy a kuplungkosar fulein beverodesek vannak, amit a lamellak okoztak es ezekbe a pici vajatokba megul a lamella es nem tudnak szetvalni a fem es surlodo lamellak. Ha csak kicsi a beverodes akkor finoman le lehet csiszolni, ha nagy akkor jobb ha kosrat cserelsz.
Ja es ha mar szet van szedve s van ra lehetosged oraval nezetek meg a csuszoszarak egyenesseget, mert ha van bennuk kicsi kifli akkor az okozhatja a meg a szimeringek gyors tonkeremenetelet.
A szimering kb 3-4 ezer/par, egy liter villaolaj ~2ezer, nezd meg hogy kell-e cserelni a porvedoket (5-7 ezer/par), mert elofordul, hogy azok is eloregednek es emiatt a bejuto por eszi meg a szimeringet, plussz a munkadij, ha nem te csinalod. Ha sokat hasznalod folduton, ahol sok port kaphat egy teloharisnyat erdmes raraknod.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az első teleszkópból (egyszerre a bal és a jobból) nekiállt jönni pici olaj..
Letörlöm, megyek vele, másnap ismét olajos egy kicsit. Ez gáz.. igaz?
Szimering szállhatott el benne? Első fék behúz - lenyomásnál a végén "ütközés" hangot ad. Eeez természetes így?
Ilyen állapotban lehet még vele közlekedni?
Ha tényleg szimering, akkor mennyibe fáj a javítás egy teleszkópolajcserével egybekötve?
kopottak ! sajnos itthon jelenleg nem beszerezhető mivel még az importőr sem tudott semmi biztosat mondani ! amúgy lehet megpróbálom a csiszolást ! RED LINE - nál sincs raktáron ?
öregem... ha ennyire nem akarsz szenvedni azzal az 1 tized másodperccel míg rá kuplungolsz, és ilyen sok időd van , hogy efféle kérdéseket kitalálj, akkor javaslom google-on keresd meg a GYORSVÁLTÓ kifjezést.. Probléma megoldva
Az alábbi hibákra gondoltunk.
- ECU hibája
- Másodlagos pillangószelep motor végállás kapcsolásai romlottak el
- Az oldalán lévő TPS szenzor szorul
Üdvözlettel:
Red Line Motors Kft