Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg a Pattex Repair Express epoxy rúd megfogja, de ha menetet vágsz bele, az biztosabb.
Biztosan buta kérdés, de magamtól nem sikerült rájönnöm a megoldásra. . Szétszereltem a gépet kicsit tisztogatni és a légszűtőházat levéve láttam, hogy a karbik nem közvetlenül kapják a levegőt, hanem "kürtőkön" keresztül. Ez miért jó így? Nem lenne jobb, ha szabadon kapnák a szuflát, mint ilyen szűkítőn keresztül? (CBR400 RR, NC29).
A másik gondom: ezek 3 füllel vannak rögzítve a karbihoz, de kettő lötyögött - mint kiderült a 3-ból 1 fül letört mindkettőnél. Karbi nemrég lett szétkapva/kitisztítva, azokban nem találtam fémdarabkát, de szerintetek van rá esély, hogy a darabka bekerült a hengerbe? Zajt szerencsére nem hallok, de gondolom elég komoly pusztítást tudna ott csinálni
Ez egyszerűbb mint én gondoltam.Én menetet akartam fúrni bele. Most direktre van kötve hogy működjön.Milyen ragasztó az ami azt normálisan megragasztja?
:D Fúrd meg, és ragassz bele egy darab rézcsövet. Persze normális ragasztóval. Ezek szerint a másik kivezetés valószínűleg az úszóház szellőztetés lesz.
Na most megvan a hiba.A szívocsonk elvileg ott van nekem is ahol a képen is látszik,de le van törve.Ezért nem találtam.
Helló srácok!

A motorom k8 1000 Gsx-R (két kipuffos). Rég vadászok már Y csőre, hogy ledobhassam a katalizátor részt.Ezt végre sikerült beszereznem és le is dobtuk a katalizátort, fel a csövet, viszont kicsit érezni hogy "szelel" a csatlakozási pontnál. Kellene tömítés hozzá. Valaki tud segíteni? Mit javasoltok? Tömítést vagy pasztát? Vagy egyszerre mennyen a kettő? Amúgy baszott hangos lett a gép! Hihetetlen mennyire visszafogja a katalizátor! Ja, meg annyi van, hogy olyan 3000-ig nem érzem azt az erőt amit megszoktam, a fölött változatlanul megy, de tartomány alsó részén tuti szarabb lett. A pillangószelep miatt van igaz?
Ha valaki tudna esetleg tömítést adni a kipuffhoz az nem lenne rossz! Köszi!
Köszönöm a segitséget!
Utána nézek.Annak idején volt egy yog-om az pl kattogott irányjelző használatakor....na az tök jó volt.
Köszönöm mégegyszer!
Helló! érdeklődenék hogy KTM adventure 640 et át lehet e alakítani kis tankosra és kis lámpafejesre? kösz
http://www.hqelektronik.hu/inf...
Asszem ez olyan kis piezó zümmer", aminek elég ha 12V-ot adsz, és egy bizonyos frekvencián "sípol". Áramkör sem kell hozzá. De azért kérdezd meg, mielőtt megrendeled....
Simán meglehet csinálni.
Köszönöm szépen.
Intézkedem majd mert ez igy nem tuti hogy csak a visszajelző müxik.
Mutogatnak az autósok anyukám meg csuklik
Vigaszom legyen hogy az ő anyukájuk is
Nagyon sok meló van ezen a gépen,és én pedig analfabéta vagyok robogóból.Ezért bocs a sok kérdésért. Csak nem találok hozzá letölthetö szerelési könyvet,így nincs miből kiinduljak
Köszönöm.Nekem nem ott van ahol a képen,de majdnem.Elvileg megvan a megoldás!
Amit felraktál képet, azon nem vagyok biztos, hogy az-e a vákumcső ami látszik. Lehet akár az úszóház szellőztetés is. Rakok fel egy képet, azon viszont tuti melyik a vákum. A vákum lényege, hogy közvetlen a motor szívócsövéből jöjjön. Jól körbeírtam.....
Amit feltettem nem elég?
a szívócső az az alkatrész ami a karburátort köti össze a hengerrel\membránnal. Magyarul , az a nagy alu cső ami a karbi és a henger közt van A lényeg, hogy a vékony csövet olyan helyre kell csatlakoztatnod, ahol VÁKUM van! ez pedig a szívócső környékén keresendő
Jó lenne egy kép a karbiról.
És persze nem tudom mennyire megbízható a külön olajzás,már hallottam sok rosszat róla.Nem tudom mi az igazság belőle.Így legalább tudom mennyi olaj van benne,és az biztos benne is van.
A bovden megvan,azt hogy az olajtartály hol van,illetve hol kellene lennie azt nem tudom.a blokk darabokra volt szedve a váz és a burkolat egyben.Nem is tudom hol kéne lennie.Akkor a vákumcsövet hova húzzam rá karbin?
Tehetsz bele keveréket, de ez esetben érdemes kivenni az olajpumpát, és ledugózni. A szárazon futást nem szereti.
Egyébként szükséged lesz egy Y gázbovdenre, mert az olajpumpa és a karburátor súber egyszerre kell mozogjon.
Köszönöm neked is,már értem azt hiszem. Lefényképeztem a karbit is azon akkor melyik a vákumcső helye?Mert olajtartáj az nincs,tehát egyszerüen keveréket teszek bele.
A harmadik képen a karbi oldalán a réz kivezetésre megy az olajpumpa vékonyabb csöve. Oda pumpálja befelé az olajat.
Bemész autósboltba,veszel tolatás-hangjelzőt és 2 db 1N4001-es diódát és beleteszed egy villamossághoz értő haverral.
Lehet.