Helló mindenkinek segítséget szeretnék kérni . Az öcsém vet egy Honda NSR ALCAST FRAME 125 -öst a kör lámpás típust , csak egy kicsit szétszedet állapotba ,és ezért szeretnék segítséget kérni valakitől hogy tudna e abban segíteni hogy a motor blokkon található olajszivattyúból hiányszik a két cső , és a bovden , és sajnos nem tudom hogy hová megy a két cső és a bovden . Ha tud eben nekem segíteni valaki akkor várom a válaszát , előre is köszönöm .
Redline Motors , Budapest Illatos út 19-23.
Szakképzett szerelőink készséggel le ellenőrzik, üt-e a féktárcsád. Ha bebizonyosodik, hogy a megengedettnél többet üt, kénytelen vagy cserélni azt!
Motorkerékpár féktárcsát TILOS és balesetveszélyes szabályoztatni, az anyag vékonysága miatt. Autónál működik a felszabályozás, motorkerékpárnál nem.
Jobb topicot sajnos nem talaltam a kerdesemhez, ugyhogy megprobalkozom vele itt:
Budapest es kornyeken tudtok ajanlani embert/helyet, ahol elso fektarcsat meg tudjak nezni, hogy ut-e es ha igen, akkor fel is tudjak szabalyozni tisztessegesen?
Sziasztok!
Van egy 2007-es Derbi GPR 125-ösöm. A problémám pedig hogy nem ad szikrát a gyertya! Volt egy elég nagy eső amikor megázott a motor. Beázott a gyújtáskapcsolóm is ami zárlatos lett, de ezt kompresszorral kifújattam és utána hibátlanul működött a motor. Másnap pedig nem indult! Átnézegettem és észre vettem hogy nem ad szikrát a gyertya :S Ha van valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond írjon! előre is köszi!
DOMINATOR blokkos Xr emben meghalt az elektronika! Vettem bele egy bontott Transalp gyujtás elektronikát. Kipróbáltam ment vele szépen. Mentem utána vele kb 5 Km ert és Jó volt , haza mentem vele nem volt semi baj. Másnap inditanám erre megint nem indul , nincs szikra sem. Mi lehet a problem?
Ja és az előző elektronikával is igy voltam jóvolt, pár nap mulva inditanám erre nincs semi!
Nagy problémám van... A robogómból az előző (barbár állat) tulaj elhagyta a levegőállító csavart és egy menetemelkedésben sem odaillő hernyóval "pótolta"
Eredmény: középtartományon "beájul a robogó" elfogy minden erő, balesetveszélyes abszolúte...
Hol tudok ilyen csavart keríteni szerinted? Esetleg valaki leesztergálja? Hátha van valami ötletetek...
Fotók, a végén egy netről szedett PWS karbi, így kéne kinéznie: Képek
azt nem mondom h nincs bekötve csak nem megy a cdi ből kábel közvetlenül a fesszabályzóba!amugy meg eddig semmi baja nem volt minden működött szépen ezért gyanakszom erre mivel egyik napról a másikra történt :/
üdv! a helyzet a következő (Cpi sm 50): egyik napról a másikra történt a dolog, hogy észre vettem hogy az elsőlámpám nagyon forrósodik olyannyira hogy a burát égeti ami már kissé megolvadt... a hátsólámpában pedig a féklámpa ég ki egyből amint rálépek a fékre! megmértük és az első égőnél 20-24 voltot mértünk negyedgáz körül :S töltésem az nincs... amit még tudni kell hogy már nem a gyári cpi gyujtás van benne hanem olasz ducatti energia amit gondolom háziliag faragtak bele... az az egészben a bibi hogy a feszültség szabályzóhoz a cdi ről nem is megy kábel... szerintetek a fesszszabályzó cserével megoldódna a probléma?
Persze teljesen igazad van látom "öreg"motoros vagy én meg "tacskó"hozzád képest.
Nekem ez az első motorom de hát sohasem késő elkezdeni
Átnéztem a kontaktokat minden klappol eddig.Nem melegszik nem füstöl.
Azért köszönöm!
Örülj , hogy öreganyámnak szólítottalak! Ha nem keresed meg a rossz kontakt helyét, akkor előfordulhat, hogy melegedni kezd a megnőtt átmeneti ellenállás miatt, majd egyszer csak kiesik pl.a kapcsoló csatlakozója. Mert szétégett. Soha nem szabad belenyugodni, hogy megjavult és jól van!
Oh köszönöm a becses megszólitást!Nem tudom mivel érdemeltem ki de ezt biztos igy szokás motoros berkekben
Mindegy azért köszönöm.Igen kapcsoló pucc megvolt és köszi az infót.
Ne örülj B+! Keresd meg mi volt a hiba, nehogy valami nagyobb baj legyen.
Vagy szedd szét a kapcsolót, tiszta benzinben mosd ki, és kend be szilikonzsírral.
Honda szervizkönyvek