Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tankból azért ágazik el a cső 2 felé, mert az egyiken megy le a karbiba az üzemanyag, a másik pedig a vákumcső. (Ami egyébként szintén a karburátorba megy.) A benzincsövön csak akkor jön benzin, ha a vákumcsövön megkapja a motor működéséből adódó váltakozó szívó hatást. A venti oldalán valószínűleg az olajszivattyú lesz. Erre rá kell menjen egy cső az olajtartályból. A másik (általában vékonyabb)csövön pedig nyomja a motornak befelé az olajat. Mivel azt írtad hogy ott bowden is van, ezért a gázbowden állásától függően adagolja az olajmennyiséget.
Köszönöm.Már csak az a kérdés,hogy melyik a szívócső.Elnézést ha értetlen vagyok,de robogót eddig csak messziről láttam.Ha esetleg gyors csinálok egy képet arról az alkatrészről amire gondolok,el magyaráznád az alapján?
Hy
Vékony cső a szívócsőre megy, onnan kap vákumot. Ezen a vékony csövön keresztül nyílik a benzin csap, ez a vákumcső.
Sziasztok.
Annyi lenne aa kérdésem hogy lenne-e valami tippetek arra vonatkozólag hogy az irányjelző fényvisszajelzését lehet e támogatni valami sipolós kattogós vagy fütyülős opcióval?
Mindig kint felejtem és megtévesztem az autósokat.
Hátha van valakinek valami ötlete erre!
Üdv mindenkinek.
Sziasztok.
Vettem egy robogót Yamaha Yog 3Wf 90 ccm.Ez az első robogóm,de ezt szinte kosárban vettem.Már összeraktam nagyjából,viszont az a problémám akadt,hogy a benzincső kétfelé ágazik,egy vékonyabb és egy vastagabb.A vastag megy karbira,az oké.A másiknak is elvileg megvan a helye,de nem nagyon értem hogy és hova kell azt bekötni. A hűtőventillátor oldalán alul a burkolat alatt van egy alkatrész amin van két helye a csőnek,plussz van egy bovdennek helye.Most mivel az nem lett bekötve,egy darabig megy a motor,aztán elfogy a karbiból a benzin,ha azt a vékonyabbik csövet megszívom akkor egy darabig újra kap benzint.Ha kell le is fényképezem mert nem biztos hogy jól tudtam elmagyarázni a dolgot.Remélem valakinek van tippje vagy esetleg konkrétan tudja miről van szó és tud nekem segíteni.Előre is köszönöm.
Szervizt keresek ahol a törött Yamaha R1-em (2003) vázát megjavítanák.
Eljutottam oda, hogy minden cserés alkatrészt beszereztem a motorhoz és már csak egy problémával állok szembe ami a váznyak. A váz nincs gyűrődve, törve, repedve. A nyak még bőven pluszban van kifelé dől, de valamennyit biztos elmászott és ennek javításához keresek szervizt. Pest megye legyen azon belül is inkább Budapest. Sima Bélával beszéltem már, Red-Linenak is most írtam mailt, meg egy pár szerviznek, de ha tudtok esetleg olyan szervizt ami nincs fent a neten, vagy nagyon értenek a dolgukhoz azt szívesen venném. Tudom, hogy igazi árajánlatot akkor kapok ha személyesen látja a szerviz a vázat, ezért gyűjtök minél több elérhetőséget. Feldobom egy utánfutóra a mocit valamelyik délelőtt körbefordulok a szervizek között és aki elvállalja jó áron és értenek is hozzá ahhoz visszaviszem. Ez a tervem röviden.
Próbáld meg másik gyertyával..Van úgy hogy kint mutatja a szikrát bent meg nem csinál semmit..
Az üvegbiztosíték rendbe van. Elég érdekes helyzet, hogy ad szikrát a gyertya, és még sem indul be. Pedig az üzemanyag ellátás is rendben. Ezután jön akkor a villamossági szakember...
Kedves Ritty!

Készséggel állunk rendelkezésedre Budapest IX. kerületi szervizünkben, ahol hozzáértő kezek által "gyógyulhat meg motorod"
Nem ajánlatos otthon belebonyolódni az e fajta munkákba, hiszen sok a hibalehetőség a munka során

Motoros üdvözlettel: Red Line Motors Kft.

ui.: A veséid is megmaradnak egyúttal!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Elkezdett ma csörögni a vezérműláncom...sc33as blokk 97-es. 73e km-rel. Cserélt-e mostanában valaki? Merre tudok jó áron vásárolni kellékeket+ esetleg tudtok-e ajánlani Szentendre környékén vkit,akire ezt rá lehet bízi és nem kell eladni a vesémet,h ki bírjam fizetni!
Előre is köszönöm!
Szilentek, főtengely csapágyak.
Helló!peugeot speedfight 100 robesszel van gond ,mégpedig az hogy nagyon rázza a blokk a vázat ,valami mintha ütne.esetleg valaki tapasztalt hasonlót ,ötlet?Vagy valaki elválalná a javitást?kösz előre is
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy Etz 150-nek melegen olyan hangja van mint mikor valamin megcsúszik az ékszíj ilyen "fütyülős",nemrég lett megcsapágyazva forgórészt másikat kapott az utána nem sokkal levettem utána kb 2 napig megszűnt ez a hang de most újból előjött. Ti mire gyanakodtok?
Szia

Tűszelepnél az O gyűrűk el öregedtek, meg lett bolygatva a karbi és már nem tömítenek rendesen. Szerintem túl folyik a karburátorod, ebből a tömítetlenségből adódóan.
sziasztok van egy kawasaki zzr 1200 som olyan kérdésem lenne h ált 5 évig most beinditás után orrán szályán folyik a benzin pedig kitisztitottuk a karbit és mégis a levegőszürő felé és a motorba nyomja a benyot tudnátok segiteni mit kéne ellenőriznem mi lehet a baja köszi előre is
Biztosíték vagy a vezetékkel lett valami..Mérd ki hogy van-e áram egyáltalán a vezetékbe.
Üdv Mindenkinek!

Azt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott-e már olyan problémával, vagy van-e ötlete : a Honda Tact-unk eddig indításkor, ha be volt kapcsolva a világítás akkor a lámpa is világított indítás közben. Múltkoriban menet közben elkezdett szaggatni, és megállt. Azóta nem indul. Indításnál már nem világít a lámpa, és nem azért mert kiégett(ez az egyetlen támpont, ami feltűnik). A motorjával nincs gond üzemanyag ellátás rendben, és gyújtás is van.
Van valakinek ötlete?
Előre is köszönöm. Várom válaszotokat.
Helló
Sziasztok! Eladó egy vadonatúj Boehm 4 órás profi szinkronteszter. Az ár megegyezés kérdése, ajánlatodat a 30-3572549-es számon várom...
Ott ahol meg akad, ott egy picit nyomd lejjebb , lassan! Vagy ha van dekompresszor kar, ott behuzod a kart, és lenyomod kicsit a kart. Fel engeded miután át küzdötted magad azon a ponton ahol meg akad, majd rá rúgsz .

Feltéve persze ha négy ütem- egy henger az áldozat.
sziasztok !
ma vettem egy 2oo ccm keeway endurocross motort (pénz hiányában).. meglehetősen öreg (nincs önindító).
na szóval nem is lenne vele baj, amikor a csávó meghozta, berúgta külön kézzel-lábbal, másodikra-harmadikra indult is.
és aztán semmi .... egyszer lenyomom a kart (mármint persze csap nyitva, szívatás után), másodszorra olyan módon akad, hogy meg se bírom mozdítani, lábbal sem, nemhogy kézzel.
tehát van valami ötletetek, vagy mi erre a megfelelő technika, mert én (még) nem egészen vagyok otthon a témában ?
köszi
Szevasztok van vettem egy rmx 250est haverommal átnéztük és a kisebb nagyobb hibákat kijavitottuk rajta rendbe is volt a motor jó erőben is van már csak az olajat akartuk lecserélni rajta
na itt jött a baj nem volt benne olaj (faszfej akitől vettem ezt nem mondta)tettünk bele de utána meg nagyon füstölt eszi az olajat ki is cseréltük a főtengely szimeringet de még mindig füstöl akinek esetleg még van valami jó tippje azt megköszönném
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy 93-as kawa zxr 250-esben, a blokkból jön egy sziszegő hang, de hogy pontosan milyen ,azt nem tudom megállapítani. valaki esetleg tudna tippet adni, hogy mi az ami egy motoron tud ilyen érdekes hangokat adni?
Sziasztok!

Egy husqvarna TE410-esem van 2001-es évjárat, kérlek segítsetek vezérműláncot találni, ha valaki tudja hol lehet beszerezni, írjátok meg. Előre is köszi.