Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia 12V 4 Ah-s akksit ír a manuálja.
Köszönöm szépen.
Nem sok jelentősége van. De jó bele a kocsihoz való is. Pl. Castrol Taf-X 75W90
Sziasztok motorosok.
Szeretnék a motoromban hajtómű olajat cserélni (Malaguti F-15).
A kocsiknál használt olaj jó neki vagy vegyek inkább spéci mocihoz való kencét?
Előre is köszi.
Szia

Amennyiben nem ragaszkodsz a márkaszervizhez, de mégis megbízható és lelkiismeretes szerelőt szeretnél, akkor azt hiszem tudnék neked segíteni! Keress meg email-en
Helló köszönöm az eddigi segítséged , még ara volnék kíváncsi hogy hány Ah -os akkumulátor megyen bele, mer az tudom hogy 12v-os.
Hű most megfogtál, még nem láttam közelről ilyen motort, de a kábel másik vége a manuál alapján a gázkarral kell legyen összeköttetésben, most azt nem tudom hogy a kormányon a gázzal, vagy a karburátoron keresztül vagy esetlegesen szervomotorral mozgatja, de valószínűleg mechanikusan mert annyit találtam, hogy az olajszivattyú bovden holtjátékát csak a gáz bovden holtjátékállítása után szabad végrehajtani. Tehát összefüggés van a 2 bovden között. Az olajról, a tartályba amiről beszéltünk mindenképpen 2 ütemű motorolajat kell tölteni, lehetőleg szintetikusat, semmiképp ne használt, vagy autóba való motorolajat. A kuplunghoz viszont mehet a 4 ütemű motorkerékpár motorolaj, lehetőleg kuplung adalékkal(ilyen kell a nagy motorokhoz). A leírás szerint 7 dl., de elötte az ellenörző ablak és az alapján töltsd fel.
Sziasztok

Jász-Nagykun-Szolnok megye területén vagy közelében nem tudtok véletlenül egy suzuki márkaszervizet? Olyan kellene ahol jól és megbízhatóan dolgoznak!

Előre is köszönöm!
Szia lehet hogy egy picit hűjén hangzik a kérdésem , de ez még az első vízhűtéses motor amit szerelnem kel, de az volna a kérdésem hogy az olajtartályba sima motor olajat kel tölteni ?
Ja és még viza térve a olajszívagyúhoz , a bekötésével már tisztába vagyok csak sajnos azzal nem vagyok tisztában hogy a bovden másik vége mibe is csatlakozik , ha tudsz segít smár eben .
Szerintem el lehet hagyni a bekötést, mivel nem olyan bonyolult elektronikával rendelkezik ez a szerkezet, valószínűleg csak egy visszajelző lámpát villant fel ha elfogy az olaj.
Helló tudom hogy mire gondolsz , de én úgy gondoltam hogy egyáltalán nem kötném be a vezetéket ,és így lehetne e használni a motort.
Nos meg nem mondom biztosan, de sztem ha külön szigeteled őket, akkor nem ad üres jelzést és a motor működését sem befolyásolja.
Szia köszi szépen a segítségedet , még annyit szeretnék kérdezni hogy a szint jelző áram vezeték szükséges e a bekötni a motor működéséhez
Elvileg van még egy olajszint jelző a tartályban ahová megy még 2 elektromos vezeték, de hogy hol találod azt igy nem tudom megmondani. Alkatrészt a következő linken is találsz:
Tügörgő
Dugattyúszett
A bovden a kép alapján igy van be húzva
Helló még annyi kérdésem volna az ügyből kifolyólag hogy az olajtartályból csak az olajszívbatyuba csatlakozik , vagy csatlakozik e még valami az olajtartályba pl ara gondolok vezeték vagy valami más és ha csatlakozik akkor mi az és hol találom, és a bovden másik féke mibe megyen mer a képen azt nem látom.
És még annyit szeretnék kérdezni hogy neme tudnál olcsó dugattyúszettet ajánlani , vagy hol kaphatnék olcsón, és lehet e külön kapni felső hajtókar tűgörgőt, amire megy a dugattyú .
a hengerfejet nem kell, viszont célszerszámra szükséged lesz, mivel a lendkereket le kell szedni !
Sziasztok! DRZ-nél a vezérműlánc cseréjéhez le kell szedni a hengerfejet, vagy be lehet ügyeskedni az új láncot a szelepfedél leszedésével, illetve az oldaldekninél? Vagy hogy működik a vezérműlánc cseréje? :D
Nos legjobb tudomásom szerint ez a motor kétütemű ami azt jelenti keverék olajozású, az olajat a benzinhez keveri és együtt égeti el. A z olajtartály amit nem találsz szükséges a megfelelő működéshez, ebből megy egy cső az olajszivattyúra, majd a szivattyúból a karburátorodba, ahol fordulatszám függvényében elkeveredik és végrehajtja a kenést. Egy dolog lehet még hogy a szivattyút már rég kikötötték mert talán hibás és a keverést manuálisan azaz olajat öntve a benzinhez és ezt együtt a tankba töltve hajtották végre, viszont ez esetben a szivattyúnak le kellene lennie vakolva szerintem.
Közi szépen a képet de sajnos a motoron olyan tartályt nem találok , és véletlenül neme tudod hogy hívják azt a tartályt .
Járt már úgy valaki, hogy annyira rászorult a lendkereke a főtengelyre, hogy sehogyan se tudta leszedni? Se csapágy lehúzó, se lendkerék lehúzó, inkább eltörik a csavar amivel húzatni kell. Nem tudom mit lehetne kezdeni vele. Husqvarna te610-ről van szó amúgy.
Ha nem tévedek megtaláltam neked!
Derbi gpr 125 elektronikával kapcsolatba szeretnék segítséget kérni, ugyanis a gyertyánál nincs szikra. Aki tudna ebben segíteni az küldje már el a telefonszámát szóba szerintem jobban megértjük egymást előre is köszi -- sampi69@freemail.hu
Átad a gyújtáskapcsoló ki lett mérve. További elektronikai kérdéssel kapcsolatba esetleg egy telefonszámot kérhetek e? sampi69@freemail.hu
Kicsit megdörgöljük csiszolóvászonnal oszt jó. Ha nagyon üt a tárcsa, akkor meg kalapács és üllő.... ;D
Szia köszi szépen a segítséget . Még annyi kérdésem volna hozzád hogy neme tudnál képet küldeni erről .