Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

motoron még nem volt ilyen esetem de 1200as zsiguli pont így csinált alapjáraton, kis fordulaton világított az olajnyomásjelző lámpa
kicseréltem a jeladóját és egyből nem világított

próbáltuk nyomásmérővel bemérni, de tök bénák voltunk hozzá
NEm az olajszűrőre gondolok!
Hanem az az olajteknőbe benyúló részre, ahonnan szív, azon van egy ritka szövésű, motor válogatja milyen szürő. Lehet tieden nincs is. A magasabb fordulaton elalvó lámpa, lehet e miatt is, vagy mert ki van kopva a szivattyú....szerintem
Szia!

Eloszor is kosz a valaszt!
Az ,,olajszivattyu szuroje"" es az ,,olajszuro"" egy es ugyanaz, nem?
Mert az elso olajcserenel mar csereltem olajszurot.

A hibajelenseg elegge egyertelmusodott, valamekkora (kb. negyedfordulat) gazkarhuzasra alszik el az olajlampa. Mindig ugyanakkor.
Tehat az olajnyomasmero valoszinu jo, mivel nem veletlenszeruen alszik el es gyullad ki ujra a lampa.

Az olajszurot mar kicsereltem (ha ugyanarra gondolunk).

Tehat maradt az olajpumpa rossz. bar nehez elhinni hogyha rossz az olajpumpa akkor miert alszik ki a lampa ha jobban meghuzom a gazkart.

Udv,
Khiraly
Hali!Valaki tud nekem VHSB37ED karbihoz beállitási és fúvóka adatokat?Nagyonnn köszi előre is!A műszer egy CAGIVA 5P BG 89/o3oo7 jelzésű motorblokkon van és azon is marad.
Esetleg sima nem "O"gyürüs lánc:
DID 428H erősített 6600
JT 428H erősített 4100
Hi! A nagyon olcsó cuccokról...csak, hogy 10rugó spórolással ne csinálj magadnak 50ezer kárt!
Olcsó láncot vettem a ZXR750-re kb 2-3ezer km volt benne és hétfő elszakadt szétbaszta a lánckerék előtti és mögötti deknit, leszakitotta az öninditót tartó füleket, az öninditó blokkba passzoló nyakát és lukat ütött a végébe, összetekerte a láncvédőt hátul, belebacott a felnibe a sárvédőbe, szerencsére a lábamba nem!
ÍGY VEGYÉL OLCSÓ SZART!
www.pinkmotors.hu D.I.D és JT
lánc 428/130 17900
e.l.kerék 1263/17 1100
h.l.kerék 1847/55 5100
Hali,
Valószínű, hogy nincs olajnyomásod és azért, ha cseréled az olajat nem kel mégegyszer.
- olajszivattyú szüröje eltömődött, piszkos
- rosszul mér az olajnyomásmérő, meghibásodott
- vagy megadta magát az olajszivattyú
Szerintem, kb ezek lehetnek.
Nekem a Citroen csinálta ezt, ott erőteljes koszosodás okozta.
Sziasztok!

Az alabbi hibaban szeretnem kerni a segitsegeteket:
El kezdett vilagitani az olajlampam, neha menet kozben elaludt, majd
ujra vilagitott.
Kicsereltem az olajat es a szurot (a motor egy 4utemu Aprilia Habana 125ccm), es utana is vilagitott.
Ujra kicsereltem az olajat, de most olajcsere elott mosoolajat is toltottem, es ugy eresztettem le. (a szurot mostmar nem csereltem ki).

Az olajlampam most csak alacsony fordulatszamon vilagit, ha nagy gazt adok akkor elalszik, es olyan 30km/h folott is elalszik (ekkor mar jobban huzom a gazt).

Nem tudjatok, hogy ez mitol lehet? Az olajnyomast (gondolom azt meri), valami szenzor erzekeli, azt is megneznem. Meg ha valakinek van normalis szervizkonyve ehhez a motorhoz, akkor linket ide!;)

Minden hozzaszolast szivesen fogadok!
Én megnézném a légszüröt...
A gyertyát kéne megnézni, milyen, akkor onnan lehetne tovább okoskodni.
Sziasztok!
Zsolt vagyok, nemrég vásároltam egy Runner 200 VXR-t és egy előállt problémában szeretném kérni a segítségeteket. A hiba az abban nyilvánul meg , hogy a motor nagyobb fordulattartományban fullad. Induláskor nagyon szépen beindul, az alapjárattal is minden rendben van, azonban amikor el kezdem húzni az alsó tartományban még nincs semmi probléma, de a magasabb tartományban el kezd fulladni. Ez a jelenség menet közben azt eredményezi, hogy nem lehet többet menni vele mint 55-60 km/h.
Nagyon hálás lennék, ha tudna valaki segíteni.
Üdv. mindenkinek!
Nagyon szépen köszönöm
EZER Hála
:D
Hi Bucino.
A www.motorosok.hu -n, kérj a letöltéshez jelszot emilben(ingyenes, regisztrálnod sem kell, azért jelszavas hogy csak az töltsön le akinak tényleg kell, munkahelyi a szerver és igy tudják szabályozni hogy ne fagyassza le a sok letöltö) és huzhatsz le ezerrel mindenféle manualt.
Sziasztok !

Nekem egy olyan cím kellene ahol le lehetne tölteni sok motor tipushoz a szervízkönyvet ( manual)
Előre is köszi a segítséget
Gábor
szevasztok !
mit tudtok a bejáratásrol egy Aprilia Rs50-es 50 ccm-es hengerszetet járatok be tudtok segiteni benne ? pls irjatok Ahogy érzem az 5-ödikben nincs ereje semmi szinte vajon mért elkurtam valamit az elején ?
Sziasztok!
Valakinek van valamilyen tapasztalata a Mazuchelli Racing (olasz) fötengö felujjitó szettel kapcsolatban?
Elöre is köszi Gergö
köszi Tiborg!

Majd megnézem, látszik-e kívülről a méretezés, azt hiszem télre hagyom a munkát, még nem vészes a dolog.
Addig is automata láncolajozásom van!
én Gencsytől adok neked 3 kg agyat,habár akkor neki nem sok maradna
Földet tudok adni, többet is, mint 3 kilót!
Te.hallod... add már el a gépedet a sm szettel és megveszem tőled az endurot.... najónem. van most egy 400as papír nélkül,96os...képről patent,3 pénz. lehet bele kellene vágni,nekem kéne belőle a 2 kerék...blokkot gondolom egy 60 körül el lehet passzintani telókat 40 körül... vázat,idomokat nem hiszem h megvenné vki...szóval akkor még minuszos vagyok,de lenne 2 kerekem,meg csomo alkatrészem a gépemhez mondjuk előbb 3kiló kéne
Szasz motorzúzó!
szasz Gencsy
wefwefwef
Max. párszáz forint.
kösz Theo,Gino az emlék