Lassan lamellasor csere. Utángyártott kb.20. Ha sokat kínzod, nem csak a kopó lamellákat kell cserélded, hanem a fémeket is, és az csak gyáriban van asszem. Azt meg nem szereted, úgy olvasom. :-)
Értem amit mondasz, és nem hibázol vele, ha úgy csinálod, az biztos. Az én hozzászólásom inkább csak kötözködés volt egy picit. Meg gondolatébresztő.
Tételezzük föl, minden óra mást mutat. Beállítod bármelyik szomszédos hengereket egyformára. Bármelyiket. Ezután bármit csinálsz a többi állítási helyen, ezek különbsége nem változik. Lényeges, hogy a különbsége. Együtt változnak, közelítve a harmadik beállítandó hengerhez, majd a három már beállított a negyedikhez.
Hangsúlyozom, ugyanúgy a Te beállításod is a jó eredményt adja, mert jó beállítás csak egy van, és hogy milyen irányból közelítjük meg, csak elmélet.
Nem tudjátok véletlenül, hogy Honda CBR 250 R (RR)-nél (1991) hogy lehet leszedni a gyújtás vezérlő kereket? Az a baj, hogy ha a csavart előre tekered, akkor forog az egész főtengely (ha sebességbe rakod a motort akkor is forog a gyújtás vezérlő kerék mert valami szabadonfutón van rajta) és ha a mögötte lévő fogaskeréknél akarnál betámasztani egy csavarhúzóval akkor is elforog a szabadonfutó miatt. Próbáltunk a blokk másik oldalán lévő csavarnál ellentartani, de pechünkre az lazúlt ki és nem a gyújtásé... Nincs valami ötletetek?
ui.: Bocsi, ha kicsit érthetetlen, de igazából a haverom ért hozzá és csak a hallottakat próbáltam leírni.
Széles utat, gumifákat!
Mit kell állítanom, vennem cserélnem?
zx-7r, fönt voltam a ringen, eddig nem csinálta, de most főleg a célegyenesben, 10000 felett csúszik a kuplung. 10000 alatt nem csinálja, ott úgy éreztem minden rendben, csak felette.
más.....
alkatrészek után hol kopogtassak? Szervizektől kiméljetek, mert a múltkor kellett a kuplung rúdnál egy külső szimering, a márkakereskedés símán rendelt is volna 2300 Ft ért. Bementem az első szimeringes boltba és vettem egyet 300 Ft ért.
Most egy hűtőfolyadék műanyag tartály kellene, el van repedve, de gondolom kawa szervizekben ez is horror ezrek.
Nos átgondoltam mégegyszer, most már tudom miért nem értünk egyet. Tételezzük fel a legrosszabbat a négy ora 4 különbözö értéket mutat. Figyelj amit te mondasz az abban az esetben müködik ha mindig a mellette lévöhöz állitasz.Ez 1 féle modszer. Ha figyelmesen elolvastad én azt irtam ahogy én szoktam csinálni (ezt ki is hangsulyoztam 2730-asban) "Megnézed melyik torok mozgatja a többit, ahhoz állitod a többit mig el nem jutsz az utolsoig". Ebben az esetben fontos a sorrend mert ha a ketteshez(ez vezérli a többit) állitod a négyest és utána állitod a ketteshez a hármast már a négyesé elmegy mert az állitott hármas tengelye vezérli. Nos látod a lehetöség adott te is leirhatod chuckynak és mindannyiunknak hogy te hogy szoktad csinálni, minél több modszert ismerünk annál jobb, mindenki a szájizének megfelelöt tudja választani.
Pontosan értem mit mondasz. Akkor is tök mindegy a sorrend.
Három szinkroncsavart találsz, mindegyikkel a mellette lévő két karbik közti különbséget állítod. Tehát ha ránézel a szinkronodra, és azt látod, hogy van különbség valamelyik kettő között, akkor kiválasztod a megfelelő csavart, és ha beállítottad, utána mehetsz a másik csavarra, az előbbi különbséget nem tekered el, csak együtt igazítod a többihez.
Gondold csak át.
Kedves lecso. Itt ha elolvastad az elözményeket is, szinkronizálásrol volt szo, tehát hogy együtt álljanak és mozogjanak a pillangoszelepek. Én a gixxerröl irtam amin 4 karbi van, a régi légolajosrol,(a Bandit is ilyen illetve még sok másik is amin ezek a Mikuni karbik vannak) azon ahogy irtam a 4-es henger karburátorán a pillangoszelepet a 3-as henger pillangoszelepének a vezérlö rudja mozgatja és a két rud között! csavarral állitod a 4-es hengerét. Ha elöször a 4-es hengert állitod, és csak utána a hármast amin esetleg kell állitani akkor az magával viszi a 4-es hengerét is. Amit igy ujra kell állitani!mert más szögben fog állni utána a pillangoszelep. Tehát kib@szott fontos a sorrend ha nem akarsz egész nap feleslegesen állitgatni. Lehet hogy nem volt érthetö ahogy leirtam, de arra akartam rávezetni a kérdezöt hogy jol nézze meg a mociján, melyik rudazat mozgatja melyik rudazatot, ha nem akar egy karbit kétszer állitani.
Kedves szakik !
Segitségeteket kell kérnem Kawasaki ZZR1200-as karburátor beálitásával foglalkozó személy vagy cég nevét vagy telefon számát szeretném megtudni. Minden segitséget megkösszönnék.
Szia agi7b.
Nem tudom merre laksz, de Budapesten az M5-ös kivezetöjén, a szervizuton, ha kifelé mész a városbol, a Határ ut és a Nagysándor Jozsef u között, van 1 pici robogobolt. Találoan M5robogobolt a neve , 1 gumis mühely van mellette. Nos én a nagyon régi yamaha yoggomhoz (még a 2kj) ott kaptam alkatrészeket, elsö teleszkopot, lámpát, idomokat, olcson! Nagyon rendes manusz árul bent, ha nincs neki, konzultál valami bontossal és sec percen belül odahozzák neked a cuccot. (A kilométerorára azt hiszem 10 percet vártam) Gumikat is árul, én a Vespához a 3,00*10-es uj gumit nála vettem 3ezer pénzért. Tehát nem drága, probáljad meg Öt, biztos tud segiteni neked. (Ha nem találod irj és a jövöhéten ugyis megyek arra megnézem a házszámot)
Nana!
Ilyet nem csinálok. Mindig az egymás melletti henereket figyelem, illetve ezek különbségét.
Tételezzük föl, minden óra mást mutat. Beállítod bármelyik szomszédos hengereket egyformára. Bármelyiket. Ezután bármit csinálsz a többi állítási helyen, ezek különbsége nem változik. Lényeges, hogy a különbsége. Együtt változnak, közelítve a harmadik beállítandó hengerhez, majd a három már beállított a negyedikhez.
Hangsúlyozom, ugyanúgy a Te beállításod is a jó eredményt adja, mert jó beállítás csak egy van, és hogy milyen irányból közelítjük meg, csak elmélet.
Nem tudjátok véletlenül, hogy Honda CBR 250 R (RR)-nél (1991) hogy lehet leszedni a gyújtás vezérlő kereket? Az a baj, hogy ha a csavart előre tekered, akkor forog az egész főtengely (ha sebességbe rakod a motort akkor is forog a gyújtás vezérlő kerék mert valami szabadonfutón van rajta) és ha a mögötte lévő fogaskeréknél akarnál betámasztani egy csavarhúzóval akkor is elforog a szabadonfutó miatt. Próbáltunk a blokk másik oldalán lévő csavarnál ellentartani, de pechünkre az lazúlt ki és nem a gyújtásé... Nincs valami ötletetek?
ui.: Bocsi, ha kicsit érthetetlen, de igazából a haverom ért hozzá és csak a hallottakat próbáltam leírni.
Széles utat, gumifákat!
Mit kell állítanom, vennem cserélnem?
zx-7r, fönt voltam a ringen, eddig nem csinálta, de most főleg a célegyenesben, 10000 felett csúszik a kuplung. 10000 alatt nem csinálja, ott úgy éreztem minden rendben, csak felette.
más.....
alkatrészek után hol kopogtassak? Szervizektől kiméljetek, mert a múltkor kellett a kuplung rúdnál egy külső szimering, a márkakereskedés símán rendelt is volna 2300 Ft ért. Bementem az első szimeringes boltba és vettem egyet 300 Ft ért.
Most egy hűtőfolyadék műanyag tartály kellene, el van repedve, de gondolom kawa szervizekben ez is horror ezrek.
Service manualra lenne szükségem Honda crm 250 r . Ha valaki tud segíteni légyszives írjon. köszi
Három szinkroncsavart találsz, mindegyikkel a mellette lévő két karbik közti különbséget állítod. Tehát ha ránézel a szinkronodra, és azt látod, hogy van különbség valamelyik kettő között, akkor kiválasztod a megfelelő csavart, és ha beállítottad, utána mehetsz a másik csavarra, az előbbi különbséget nem tekered el, csak együtt igazítod a többihez.
Gondold csak át.
Hívd Takit! Nekem kedden csinált karburátor szinkronizálást
Tel:06302104808
Segitségeteket kell kérnem Kawasaki ZZR1200-as karburátor beálitásával foglalkozó személy vagy cég nevét vagy telefon számát szeretném megtudni. Minden segitséget megkösszönnék.
Info az adatlapomon
Ha ne adj isten elakadsz, dobj telszámot az emilemre és egyenesben konzultálhatunk.
Nem tudom merre laksz, de Budapesten az M5-ös kivezetöjén, a szervizuton, ha kifelé mész a városbol, a Határ ut és a Nagysándor Jozsef u között, van 1 pici robogobolt. Találoan M5robogobolt a neve , 1 gumis mühely van mellette. Nos én a nagyon régi yamaha yoggomhoz (még a 2kj) ott kaptam alkatrészeket, elsö teleszkopot, lámpát, idomokat, olcson! Nagyon rendes manusz árul bent, ha nincs neki, konzultál valami bontossal és sec percen belül odahozzák neked a cuccot. (A kilométerorára azt hiszem 10 percet vártam) Gumikat is árul, én a Vespához a 3,00*10-es uj gumit nála vettem 3ezer pénzért. Tehát nem drága, probáljad meg Öt, biztos tud segiteni neked. (Ha nem találod irj és a jövöhéten ugyis megyek arra megnézem a házszámot)
segítettél...
Nem tud valaki Yamaha Minthez alkatrészeket, a karosszériához kéne egy két darab?
Kérem, ha tudtok írjatok.