Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali rash.
Mondanám hogy megcsinálom neked, de látom nem Budapesten laksz. Ha nem boldogulsz, és bp-n jársz dobj telszámot az emilemre, felhivlak hogy merre melozom és összeütöm neked sec perc alatt.
Ez ingyenes én nem ebböl élek, max barátokat gyüjtök a közös gurulásokhoz.
Agi7b, most feltettem a telcsimre a képeket,holnap megyek arra, be megyek és megkérdezem hogy van-e neki ill. mennyiért. OK? Holnap este majd irok. Hali.
Szia Hayabusagirl.
Bocsi de csak most kerültem ismét net közelbe.A pk-125-ös vespa karbi nagyon 1szerü. Csak a levegö mennyiségét szabályozza. Nincs ami elromolhatna rajta. Max el tud dugulni. Mindenféleképpen le kell szedni mert csak ugy lehet alaposan kitisztitani. Az oldalán ahol bemegy a benya ott is szét kell csavarozni, mert ott is van egy szürő a tüszelep elött! Nem elég az uszoházat megtakaritani. Föfuvokábol viszont az enyémben 75-ös volt, lehet hogy már nem gyári, ezeknél már nem lehet tudni, de a 75-ös helyett inkább 100-ast ajánlok, azzal megy igazán hörgés nélkül.Nem hiszem hogy uj karbi kéne hozzá. Dobj 1 telszámot az emilemre, ha nem boldogultok, én általában minden honapban szállitok az M1-esen, hazafelé délután be tudok ugrani hozzátok 1 gyogy pillantást vetni a kicsikére.
Köszi, majd megpróbálom!
Neeem, nem megyek 260al, 200 a vége

Üdv: &rash
Szia! Nekem messze van, de ha tutira lenne ott alkatrész, akkor eltudnék menni érte! Nekem Yamaha Mint idomok kellenének!pontosan nem tudom, hogy hogy hívák, de a fényképeken bejelöltem!Szerinted neki van olyan?és kb. mennyiért?
Köszi Gyapi!Tuti hasznát veszem akkor.
Vespa alkatrész:70/3389233 bármit meghoz olaszból kb 2 hetente megy.Tavaszal restauráltam 1 1965-ös vespa sprintet,az utolsó díszlécig hozott mindent,korrekt áron.
Én sokat nem tudok hozzászólni,de kösz a tippet.Kint fillérekért adják.Aztán lehet hogy nem is karbibajos.Azért remélem a tavaszra meggyógyul a drága.
Nem lehet hozza rendelni a Moto Italiatol? Regi gepekhez is tudnak hozni alkatreszt.
Nagyon szeretném ha jó lenne,magyon tetszik és fáj érte a szivem.Párom most Franciaországban hajt hozzá karbit.
Lenne egy PK 125-öm.És azt mondják karbi bajos.(82-es vagy 84-es).Férjem szerelgette,de nem jutott vele semerre.Majd konkrétan megkérdezem tőle,mi a baj.Nem pörög fel,azt tutira tudom.Nem ment kb10 éve
Szia hayabusagirl.
Én már restauráltam egy 1980környéki PK-125-öt. Igaz azota meg is lett furva dugozva mert a büdös kölök megragasztotta. Nem vagyok profi, de hátha tudok segiteni, mi a gond?
Szia &rash.
Örülök hogy tetszik. Én az idom darabokat összeillesztettem, ahol elvetemedett (vagy az én esetemben egész más ive volt) gázforrasztoval ivre hajlitottam. A ragasztando résznél lekapartam a festéket fél centi szélességben.(flex a legdyorsabb.) Aztán összeillesztettem és elektromos forrasztopákával összeolvasztottam. Elöször belülröl majd kivülröl. Ez babra munka de megéri. Kihülés után sikba csiszoltam, gittelés, csiszolás, szoro, majd fény. Ennyi. Ha valahol hiányzik belöle, valamilyen törött idomdarabbal (volt a motoromon elég ) potoltam. Semmilyen ragasztoanyagot nem használtam hozzá. Elég erös, mert a fejidom nincs kibélelva vassal belülröl és igy is 260-nál kezdett annyira vetemedni hogy már várhato volt hogy törni, repedni fog, de ennyivel idehaza ugyse motorozunk.
Vespában otthon van valaki?
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ahhoz, hogy van egy Honda NSR 80 "92es sportmocim és valami műszaki leírás kellene nekem! Ha tudnátok segíteni azt megköszönném!
Széles utat:)))
Hello Tiborg!

Teccik a gixered!
Hogyan forrasztgattad össze a darabokat, nekem eltörött egy feldőlésnél egy idom, és nem szándékézom, másikat venni, hanem megcsinálnám

Üdv:&rash
Sziasztok nemrégiben vettem egy 2002-es YZF r1-est oilt szeretnék cserélni de nem tudom hogy milyet tegyek bele nameg hogy mennyit? Ha valaki megmondaná azt megköszönném!
pont azért nem áll be mert átulról szívja.... de az újabb mocikban ezt már áthidalták
Gumifákat...!
Apró dolog, de mégis mit eredményez, ha elöl 120/70 r17-ről 120/65 r17-re cserélném a pacskert?
vki ért a témához?
ÉS akkor a streetfighter eseknek akik majdnem mindig kerekeznek akkor nekik mért nem áll be ?mert lehet nem hátulrol szivja az olajat?
Valóban beállhatnak a dugók, mert kerekezéskor az teknőben hátrafolyik az olaj és nem ér bele a pumpa. Azt hiszem a 90-es évektől a hondáknál lehetett változtatni, honnan szedje az lajat, előlről, vagy hátulról.
Azért állhat be a gép, mert az olajteknőben az olaj úgy helyezkedik kerekezéskor hogy az olajpumpa nem tudja felszívni mert nem ér bele!
Hello!az érdekelne engem hogy van egy 4T motor ha egykerekezel vele akkor a dugója beszorulhat vagy nem ?(én szerintem nem)más meg hiteget hogy beszorul mert nem kap kenést...adjatok már igazat vagy javitsatok ki és ha nem szorul be akkor valami indokot is irjatok már.thx
Húúúú lecsóóóó! Köszi szépen! Asszem eljutott az agyamig miért nem mozdult meg a kihajtásnál a fogaskerék. 1esbe raktuk a gépet és 1 főtengely fordulatnál a kihajtás nem is mozdúlhat meg(mert hát nem mozdult meg). Köszi szépen! Sokat segítettél! Remélem beválik! Ha nem újra itt szerdán! :D Köszi mégegyszer!
Valami zavart érzek az erőben. A rotor, amit le szeretnétek venni, fixre van csavarozva a főtengelyre. Ott nincs szabadonfutó. Ha beteszitek sebessségbe, lehetőleg hatodikba, le lell hogy jöjjön. Nyilván a váltónak van egy holtjátéka, de kb. egy fél, de max egy fordulat múlva meg kell, hogy álljon. Ilyenkor satu hátsófék, és erős krova.
Gó!