Szia chucky.
Nekem a Louis féle 4 orás van. A gixxeren igy szoktam csinálni. Tank leszerel motor mellé hokedlire rárak le ne essen,vákumcső lehuz a karbirol erösen megszivom és visszahajtom a végét, vékony drottal lekötöm igy van vákum és nyitva marad a benzincsap.Felteszem az orák csöveit,feltekerem alapjáratot, (sajnos a gixxeren 3000-töl indul a fordmérőmutato ugy hogy fülre 1500szerüre állitom),az orák szoritocsavarján szoritok annyit hogy ne ugráljanak a mutatok. Megnézed melyik torok mozgatja a többit, ahhoz állitod a többit mig el nem jutsz az utolsoig. ( A gixxeren ha jol emlékszem a 2eshengeré mozgatja az 1es és a 3as hengerét, a hármasé pedig a négyesét, tehát ebben az esetben elöször a 2-eshez állitod az 1est és a hármast és csak ha ez a 3 már egyformán jár akkor állithatod a négyest.)Miután állitasz egyet kis gázfröccs hogy visszaáljon a tengely alaphelyzetbe. Ezek az orák csak vákuumot mérnek! tehát ha sz@r a szelephézag, gyürütörött,megégett a szelep, átereszt a membrán, fals levegö, már egész más értékeket fog mutatni, tehát ha hiába küzdesz és mégsem birod beállitani a karbikat, lehet hogy nem ott van a baj, nem muszáj mindjárt földbetaposni a szinkrontesztert. Na szoval én igy szoktam csinálni a saját gépemen, remélem segitettem neked.
benzinszűrőről:
haver hozta a simsont nem megy jól
beindul megy egy kört leáll,utánna nem indul, ha áll egy ideig ismét beindul
picike "benzinszűrő" volt rajta (mint az autók ablakmosó csövén van néha)
na de úgy tele volt mindenféle jóval, hogy alig csöpögött a benzin
így már lényegesebben kevesebbet evett
Csak arra voltam kiváncsi hogy nem e csinálok rosszat ha azt onnan kiveszem.De amúgymeg felesleges kivenni mert jótse csinál ha kidobom,és így hogy rajtavan nincs vele gond
Most igazából mire is vagy kíváncsi? (Az én véleményem, h elég hasznos tud lenni...) A működését gondolom tudod, nem fog kevesebb benzint kapni, és kosz se fog belemenni. Ilyet se láttam még, h vki egy benzinszűrőről kér véleményt :D
Sziasztok,
most vettem ezt a mostort(yamaha jog 3KJ)és 1 nap után este,kb 9 km-t mentem vele és ahogy elindultam a sarkon halványodott a lámpa és leállt a motor...utána toltam egy darabig mert nem indult...mikor néha megálltam és megprobáltam beinditani beindult egy pillanatra de akkor is mintha beragadt vna a gáz mert huzta erősen.....aztán megin leállt
és ezt eljátszotta velem többször...még nem néztem meg jobban ,mert ugye este van na de mit csinálhatok?
Van a benzincsap utánn egy szűrő.Nyilvánn benzinszűrőnek hívják
Na szal hawerom meglátta és azt mondta minek rá ilyen hülyeség,basszam ki onnan.Ezér a mondatér kapott egy jónagy adag lehülyézést ami árthat a szellemi fejlődésének is
Na de komolyra fordítva a szót.Azt a benzinszűrőt ha eltávolíttom, akkor koszmehet a karbiba nem?Meghát minek dobjam ki belle ha nincs vele semmi gond...Mi a véleményetek erről?
Azt hiszem sikerült megtalálni a hibát. A karbi ismételt szétszedése, kipucolása után azt vettem észre, hogy valami sziloplaszt, vagy FBS ragasztó darabka van a szívótórokba, ezt követően leszedtem a karbi tetején lévő fedelet, ahol is találtam azt a gumi membránt, ami a tűszelepet vezérli vákuum hatására. Ennek a tűszelepnek a gumi része volt elszakadva, vagyis még az előző tulaj által a már említett tömítő-ragasztóval volt megragasztva (megmocskolva).
Sikerült szereznem egy ilyen membránt, és ősze is szereltem, most már nem áll fenn a már említett hiba, de nem tudom most minek köszönhetem, de jelenleg folyamatosan felpörög a motor. Lehet-e kérdezem attól, hogy cseréltem görgőket, valamint un. feszítő ékeket, és ezt még be kell szabályozni?
Azt szeretném még kérdezni, hogy mi a véleményetek a Malossi görgő-variátor készletről? (megéri-e az árárt ...?)
Nagyon rendesek vagytok és köszönöm a segítségeteket.
Üdv. mindenkinek!
Sziasztok!
Cross kormányt szeretnék tenni a mocimra, ugye elvileg hosszabb fékcső kell. Nekem egy elég drága fém fékcső van fönn, amit nem szeretnék eldobni. az a kérdésem, hogy lehet e venni ilyen toldó féleséget( egy 10cm-es fékcső, a végein fittingel, és kéne olyan átereszcsavar, amivel ezt meg lehet oldani, hogy 2 fittinget összekötni.) Lehet ilyet kapni?
Előre is kösz!
szevasztok!szereztem egy szinkrontesztert...nagyjából van fogalmam a használatáról de szeretném pontosítani az általatok megszerzett tudásból...esetleg ha az ehhez tartozó adatokat meg tudná nekem vki szerezni ami külön típusokra vonatkozik megköszönném
Hali KissZsozso.
A gyertya szinéröl még mindig nem mondtál semmit! Ez nagyon lényeges. Én azért azt javaslom neked hogy a gyujtás vezérlés cseréje elött szürjed ki az üzemanyag rendszer esetleges hibáit. Tehát nézd meg légszürő nélkül. és hogy ilyenkor köpi -e a benzint csutkagázon hörgés közben vissza a légszürő felé (sokat kap). A másik a keveset kapra szintén légszürő nélkül sztender csutkagáz bal kézzel, jobb kézzel pedig 1 nagyobb fecskendöből lasan adagolva plusz benzint nyomsz a torokba a karbi végén. Ha felpörög akkor nem gyujtás. Ha nincs fecskendöd alternativ megoldásként a torok keresztmetszetét csökkentsed le, hogy az ujjaiddal letakarod a karbi negyedét, felét és szépen növeled a letakart torokrészt. Ha keveset kap szintén felpörög rendesen. ha megprobáltad ezeket irjad le mi történt.(merre laksz? nincsenek kitöltve az adataid)
ja bocsi, én elfelejtettem, hogy robiról van szó, abban nincs üres.
De jól értetted, amit mondtam.
A levegőszűrő levétel nem biztos, hogy jó dolog, van olyan járgány, ami fullad szűrő nélkül, mert sok levegőt kap.
Ha gyujtás vezérlés, akkor csak a csere segít, mert nem állítható. Eredetileg magasabb fordulaton több előgyújtást kéne, hogy adjon. De nincs arról tapasztalatom, hogy így lenne, úgyhogy még keresgélj az üzemanyagrendszernél (karbi) (csavar nem esett-e ki belőle)
Gyertyád színe milyen?
Igen már mindent megtettem, gyertya csere, levegőszűrő le van szedve, és üresen sem tudom felpörgetni.
Az üres alatt azt érted, hogy sztenderre van húzva, és ha nyélre húzom a gázt akkor el kezd fulladni magassabb fordulatnál.
Attól tartok hogy gyújtás vezérlés... (tudtok ebben segíteni...?)
Trafót minek cseréltél, nem volt szikrád?
Ez vagy üzamanyag probléma, vagy esetleg előgyújtás nem megfelelő magas fordulaton. (akkor gyújtásvezérlés csere.)
Azt próbáld ki szerintem, hogy üresben fel tud-e pörögni, mert ha igen, akkor nem valószínű a gyújtás hiba.
Az üzemanyag vezetéket fölösleges szétszedni. LEHÚZOD A CSÖVET A KARBIRÓL, oszt ha folyi a benya, akkor jóvan, nincs mit kezdeni vele.
Nem igazán sikerült orvosolni az előbbi problémámat. A karbit is szét szedtem kipucoltam, sőt ennek a műveletnek a sikertelensége után sikerült kapnom kölcsönképpen egy másik karbit, de azzal sem jutottam előbbre. A trafót is kicseréltem, de semmi...
Most már teljesen tanácstalan vagyok, mondanám hogy kétségbe vagyok esve, mivel nem látok semmi más alternetívát a javításhoz. Holnap megprobálom az üzemanyag ágat kitisztítani a tanktól egészen a karbiig, de őszintén mondom nem fűzők hozzá sok reményt...
Ha valaki tudna segíteni, hogy egy javítási kézikönyvet meg adna azt nagyon meg köszönném. Az említett járgány egy Gilera Runner 200 VXR-es.
Nekem a Louis féle 4 orás van. A gixxeren igy szoktam csinálni. Tank leszerel motor mellé hokedlire rárak le ne essen,vákumcső lehuz a karbirol erösen megszivom és visszahajtom a végét, vékony drottal lekötöm igy van vákum és nyitva marad a benzincsap.Felteszem az orák csöveit,feltekerem alapjáratot, (sajnos a gixxeren 3000-töl indul a fordmérőmutato ugy hogy fülre 1500szerüre állitom),az orák szoritocsavarján szoritok annyit hogy ne ugráljanak a mutatok. Megnézed melyik torok mozgatja a többit, ahhoz állitod a többit mig el nem jutsz az utolsoig. ( A gixxeren ha jol emlékszem a 2eshengeré mozgatja az 1es és a 3as hengerét, a hármasé pedig a négyesét, tehát ebben az esetben elöször a 2-eshez állitod az 1est és a hármast és csak ha ez a 3 már egyformán jár akkor állithatod a négyest.)Miután állitasz egyet kis gázfröccs hogy visszaáljon a tengely alaphelyzetbe. Ezek az orák csak vákuumot mérnek! tehát ha sz@r a szelephézag, gyürütörött,megégett a szelep, átereszt a membrán, fals levegö, már egész más értékeket fog mutatni, tehát ha hiába küzdesz és mégsem birod beállitani a karbikat, lehet hogy nem ott van a baj, nem muszáj mindjárt földbetaposni a szinkrontesztert. Na szoval én igy szoktam csinálni a saját gépemen, remélem segitettem neked.