Nem tudom, hogy fontos-e, de mindig akkor ment el mikor rá ültem.
Egy ismerős is átjött megnézte mikor másodjára is elment minden akkor is beindult, majd mikor a kormányra dőlt akkor ment el.
mi lehet a gond ?
Hali
most vettem egy aprilia rs 125-t, kb egy hete van de már van 1 kis bibi vele...:/
Eddig mentem vele vagy 2-3 kört minden rendben volt vele.
Tegnap beindítottam kicsit melegedett a motor egyesbe raktam és elment a műszerfal...gyorsan le állítottam majd újra indítanám és semmi!
Megnéztem egy biztosíték kiégett a 1.5-ös kicseréltem indult.
Ma megint elment minden...:'(
Megint az 1.5-ös volt a hunyo...
Valaki megtudná mondani mi lehet a baj ?:/
Műszerfal el aztán nincs gyújtás és kiég az 1.5-ös biztosíték
Köszönöm!
szóval,ha valaki tud budapesten egy normális megbízható szerelőt,aki vállal maxirobogó telójavítását a hozzá tartozó nyűggel,amit a műanyagelemek leszedése okoz és nem töri le a füleket,ne tartsa magába :)
Gsx-r 1000 k4-emet indítottam ma és köpött egy kékes füstöt. Előtte többször ráadtam levettem a gyújtást hallgattam, hogy nyikorog a kipufogón a szelep. De ilyet még nem csinált... Nagyon nem tetszett remélem nincs semmi baja.. Valakinek ilyen tapasztalat?
Hali!Nincs valakinek véletlenül suzuki rm 250 2003-as szervíz manualja?nagy segítség lenne a karbulátort szeretném belőőni, de nem igen akar összejönni a tuti!Előre is köszi!
Köszönöm mindenkinek a hasznos infót!
Egy csapágy cserével meg tudok birkózni úgy érzem láttam már olyasmit.
Anno targoncákat szervizeltem és azok bonyolultabb szerkezetek mint ez a kis seggrakéta.
Igaz kicsit macerás meg időigényes ahogy olvastam de megéri mert saját vagy mások tersti épségét nem fogom kockára tenni a flaszteren.Üdv mindenkinek és mégegyszer köszönöm.
Sziasztok.
Köszönöm az eddigi segitséget mindenkinek.Egy kis infó kellene ismét.
Malaguti f-15-ön cserélnék t-szár csapágyat mert már balesetveszélyes véleményem szerint.Golyóskosár már nix ha egyáltalán olyan mint a bringáké csak a golyók szabadon futkorásznak egymásra.Ez normális?Néha néha a kormány megakad és instabil a moci ha egy gödröt kerülgetnék vele.Ebben is golyóskosár van gyárilag és mennyire macerás ezt szétkapni?
Ebben kérném a segitséget egy kis infóval!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Széles utat!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy miért csinálja azt a motorom, hogy hidegen kb csak a 4-5. rugásra indul és utánna elkezd pörögni olyan 3ezren kb, és csak mikor jol bemelegedett akkor ál be alapjáratra (1500). Mintha a szivato rálenne huzva , de nincs.
mindenre lehetséges. Lehet kapni GIPRO fokozatkijelzőt, kell neki egy fordulatszám jel ( főtengely helyzet jeladó, gyujtás jeladó) és egy kerék fordulatszám vagy sebesség jel ( sebesség szenzor a váltóház tetején-lánckerék fedélbe épített[ honda pl ] )..
Egy ismerős is átjött megnézte mikor másodjára is elment minden akkor is beindult, majd mikor a kormányra dőlt akkor ment el.
mi lehet a gond ?