Üdv!Segítség kellene.
Egy ktm lc4 -ben csattog a szívószelep felöli oldalon a hengerfejben valami. szelep jól zár , benzint nem engedte mikor feltöltöttem a torkot,tehát a szelepalatt nincs senki.mindig szívószelep zárásnál van az a csattanó hang.vezérlés jó helyen van,himbák teljesen felújítva (görgő,hézagállító csavar új).Segítséget előre is köszönöm.
A mindkét oldalhoz kell sajnos a csapágylehúzó is. De kókány munka nem lesz ezen a motoron többé. Legalábbis amíg nálam van. Szóval megy szerelőhöz, mert ahogy utána néztem így jobban jövök ki.
Rossz karbi beállítás, vagy elcseszett alkatrész csere a ludas.
Ugyanis sokat kap! Erre utaló jel az pl.: szívató nélkül indul... Nem véletlen van ott az a hidegindító berendezés. Nézd át azt a karbi sort újra barátom!
szerintem ami a főtengely van az kb csak a lendkerék , csapágylehúzó nem tudom miért kéne Lendkereket le lehet szedni úgy is, ha szerencséd van!, hogy a lendkereket magadfelé húzva, a főtengely végét meg ütöd kalapáccsal. Természetesen a csavart \ anyát tekerd fel annyira, hogy csak épp egy kevés hézag legyen, hogy le tudjon mozdulni a lendkerék.. Enyhén szólva is kókány-sufni megoldás, de mivel nincs eszközöd kénytelen leszel így neki esni.. Lehetőleg ne 20kg-s bontó kalapáccsal "koccintsd meg "
"Shell V-power Racing 100: Tökéletes alapjárat soha nem áll le." Akkor ezentúl csak ezzel fogok járni, mert így már tankolnom sem kell. Kérdés hogy mit fognak szólni a szomszédok, ha egész éjjel pöfög a gép magában?.....
Na sakacok kiporáltam elég sok benzin fajtát a cbr-be és a következő eredmények lettek:
Lukoil 95: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6 másodpercig
Lukoil 95 super: ugyan ez a jelenség
Agip 98: alapjárat kicsit ingadozik itt már csak 3-4 másodpercig de viszont nem áll le töle
MOL 95-ös: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
MOL evo neo:Alapjárat ingadozik kicsit itt már csak kb 2 másodpercig de nem áll le.
Shell 95: leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power 95:Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power Racing 100: Tökéletes alapjárat soha nem áll le. Szoval eddig csak ezzel az egy fajtával járt tökéletesen a cbr 250-esem. Sajna ez van
Sziasztok!
Kipuff kitömésében tudna valaki segíteni? Van egy Ixil hátsó dobom és már eléggé herélt, vödörhangja van. Hogyan tudom kitömni, h újra szép mély hangja legyen?
Milyen anyagok kellenek hozzá? Én üveggyapotra gondoltam.
Üdv: Kérem aki tud,segitsen érdemleges válasszal.A képen látható mocim 6 hetes,tökéletes,kifogástalan állapotban,DE! Sajnos folyton ledobja a láncot,vagy elszakad ebböl adódóan,a deknit szétveri ,a láncvezetöt ugyszintén.Van egy másik mocim ugyanez a tipus,amivel szintén ez volt a gondom,2 dekni és 3 gyujtáscsere ,azért vettem ujat ,hogy ne legyen gondom,de nem jött össze sajnos....... Tipushiba lehet? Esetleg valaki elátkozott? Köszi a választ Üdv.
Volna egy kis problémám a géppel, de nem tudom merre induljak. Egy 95-ös CBR400RR (NC29)-est hajtok, teljesen megelégedve . Volt most egy balesetem, amíg vártam biztosítóra, kicsit rendberaktuk a karbisort: szétszedve, kipucolva, összes tömítés és a tűszelepek kicserélve, beszinkronizálva. Azóta nagyon szépen pöfög, 2 nap állás után, szívató nélkül pöccre indul, stabil az alapjárat, jól húz, stb. Egyszóval minden rendben van vele, egy dolgot kivéve. Álló helyzetből finoman (nem nyélgázon) indulva, közvetlen az indulásnál az 1500-as alapjárat leesik 900-800 körülre, a motor elkezd szenvedni, majdnem lefullad, nem tud felpörögni. 2mp után magához tér és megy rendesen. Ha nagy gázzal indulok és tovább csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyen gond, csak ugye az se jó. Lassításnál, ha alapjáratig lelassítok majd onnan gyorsítok már ninc silyen gond, egyik sebességfokozatban se.
Olajos nagyon a gyertyám,szal vagy azt az olajat engedi át,ami ami a blokkban van, vagy tényleg rossz a különolajozásom. Amikor szétkaptam a hengert a rossz olajra utaló jel volt,hogy elég durván kormos volt. Azt hittem rossz olaj miatt volt a múltban, de akkor lehet hogy átszívta a 10W40-s olajat.. mert közben a kuplungom is kívánja az olajat... Ugyanakkor még mindig ott van a rossz keverék kérdése. A szimmering csere persze, nem nagy feladat, de se csapágy lehúzóm nincs,se lendkerék lehúzó, se a lendkereket stoppoló izé, aminek most rohadtul nem tudom a nevét. Szal ebben esetleg tudnál segíteni?
Ezt most hogy érted? Nincs fő fékhenger, akkor mivel húzod a féket?
fentről lefelé, a vezeték mentén : TARTÁLY -- Főfékhenger -------------------------------------Féknyereg
Most, hogy mondod... Figyelj, azt nem tudom, hogy van meg oldva a Derbi blokkja, de ha a deknivel össze van kötve a forgattyúsház és a váltóház, azaz a főtengely szimeringnél van motor olaj, akkor simán füstölhet amiatt, hogy a szar szimmering mellett bekajálja a motorblokkban levő olajat. Karbi állításra szintén lehetséges, hogy azért nem reagál, mert falsot szív a főtengely szimeringnél. Kiforogni azért nem tud, mert elvész az elősűrítés a főtengely szimeringnél.
Cseréld ki mindkét oldalt, nem egy összeg, nem olyan nagy feladat, és ha mégsem az volt a ludas ( amit kétlek) , akkor is tudod hogy ki van cserélve.
Egy ktm lc4 -ben csattog a szívószelep felöli oldalon a hengerfejben valami. szelep jól zár , benzint nem engedte mikor feltöltöttem a torkot,tehát a szelepalatt nincs senki.mindig szívószelep zárásnál van az a csattanó hang.vezérlés jó helyen van,himbák teljesen felújítva (görgő,hézagállító csavar új).Segítséget előre is köszönöm.