Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Az lehetséges tárcsaféknél, hogy a fékolajtartálytól egészen a fékig, tehát a cső egyik végétől a másikig nincs semmi? Ha jól tudom kéne lennie egy fékfőhengernek is valahol rajta. Bocsi ha hülyeségeket írok, de eddig minden motoromnál volt ilyen és ezen nincs, de attól függetlenül működtek a fékek.
A szívómembrán most lett kipucolva! Nincs baja, max. a tömítése lehet rossz. Az lehet egy gond? Az olajozás.. hmm.. azt úgy tudom nem lehet állítani, de utána nézek. Tipp esetleg merre felé keresgéljek?

(Esetleg főtengely szimmering nem lehet? Akkor nem füstöl így?)
csövi!

Emlékszem ja, miután vissza olvastam
Na szóval. Összeraktad frissen, uj tömítésekkel. Elsőre ki forgott ahogy oda toltad a gázt, utánna már füstölt ismét és baszott ki forogni...
Karbi beállításra nem reagál. hmm

Nézd meg a szívó membránt, milyen állapotban van, fény felé tartva látsz-e rést a lap és a test között. Külön olajzón ha lehet állítani, nézd meg mi a gyári beállítása, lehet, hogy túl sok olajat kap..
Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy 250-es zxr kawasakim gyári végsebessége 180 felett van, azonban a mostani csak 140... 80-nál 10 ezeret pörög 6.-ban. Okozhatja ezt, az hogy a lamellák kopottak?
értem! köszi szépen! továbbítottam a srácnak amit irtál. sokat segitettél!
Remélem emlékszel még erre a beszélgetésre!..
Lényeg: Füstöl a gép, nem pörög ki. Kicseréltem a hengertömítéseket, összeraktam, első indításnál kipörögte magát aztán kész. Füstöl, de nem annyira mint előtte. KArbi totálban nincs beállítva, de akárhogy állítgatom nem sokat reagál. Minimális a különbség.
sziasztok tudna valaki segiteni simson szerelésben? gyenge a motor mondjuk 10 métert megy és le ál azt is csak hoszú tolás után 1 es ban nagyon lassan majd 10 méter után le áll rágásra is volt mikor sikerült be inditani egy 5-6 mp re tekergetem minde nem akkor is le ált a karbit ki pucoltam ugy sem ment tetem rá egy régi rotácios kapa karbit )simson motovan benne aolyan karbi mint a régi sb50 es simókon volt igy is ugyan azt csinálja a gyujtáson be van karcolva valami gondolom az a be álitása kicsit ferdén hgizták meg de azt hiszem h az jól áll nem vágom mi lehet a baj tudni valaki segiteni ha igen irjon ide vagy a gcsajbok@freemail.hu email cimre köszönöm
http://italmondo.hu/
Próbáld meg itt, hátha tudnak szerezni. Ha nem, akkor szedd szét, mérd le és autósboltban vegyél bele nagyobb kefét. Reszelővel és csiszoló vászonnal szépen méretre tudod alakítani. Ha nem megy a gép 50-nél többet, akkor a karburátor környékén keresném a hibát. (Nekem pl. most AC pumpát kellett cserélnem, mert nem szállított eleget). A Leóknál elég sérülékeny a karbiban lévő membrán is. Elég egy pici lyuk, és már nem is működik megfelelően. Továbbá a Leó-k érzékenyek a szelepek beállítására is.
Valaki! milyen erösebb 50 es 100 as 125 ös jó kinézetű sportrobogot ajánlotok nem az a magasplexszis turaszar aminek az alja 2 mm re van a földtőőll! inkább 50/100
Sziasztok!Van egy Gsxr600k6-som.Probléma a következő:14000-es fordulatot eléri a motor és durván megtorpan!De nem mindig,hanem kb minden 3. 4. alkalomnál,mikor eléri ezt a fordulatot.Szerintetek mia fene lehet?
nézd,alattam egy fél literes motor ketyeg,ha szolidan megyek vele akkor 4,2vel beéri 100on,ha vadulok beszopja a 10et is:)) itt igazán a motor egészséges járásán van a hangsúly,ha sokat megy a szivató túl azon hogy a pénztárcádat se kiméli,de az égés sem tökéletes.a karburátor torokátmérője pedig a motor kapacitásától függ,milyen levegő szükséglete van.ha gyárilag 17,5ös való hozzá tutira,akkor valószínő hidegindításkor a túlságosan dús keverék miatt kell gázt húzz neki,nagyobb átmérő több levegő.Ha lesz rá módod és jó áron be tudsz szerezni egy ilyen karbit akkor ki tudod próbálni,természetesen a csere után még be kell állítani,de ha az elméletem helytálló akkor javulás lesz
leginkább úgy látod ha még mindig fennáll a hiba,hogy ha kint van a kezedben,és megforgatod,az egyik irányba zár,a másik irányba könnyen kell forognia,csak vigyázz szét ne essen
Kinter! tudnál nekem segíteni. leonardo 125be az öninditóba, hol kapok bronzkeféket? illetve a másik dolog,hogy biztos emlékszel volt videó róla hogy csörgött a Leo. nos a görgőket megnéztem azok voltak megkopva a srác vett bele gyári máretű meg gyári adatokat leste meg az egün ott volt hogy hány grammos. nos a csörgés megszünt. ment is de 2napja nem akar menni csak 50-60at nyél gázon... meg nem úgy húz ahogy kellene... lötyögött rajta a légszűrőház fedele, megcsináltam kicsit jobb lett. de még mindig ugyan olyan szar. valami ötlet? köszi a segitséget!
http://www.mestervagyok.hu/upl...

Ilyet próbált-e már valaki? Motorom burkolatán a letört felfogatási helyeket szeretném visszavarázsolni vele. A burkolat ABS műanyag. A ragasztónak erősnek kell lennie, fontos hogy kitöltse a hézagokat, és ne folyjon le száradás közben. Ezért esett erre a választásom. Jól választottam?
szia nekem is ilyen van 9000ért vettem jo de nem az a legjobb barkácsolni jo enyiért jobbat nem találsz
sziasztok tudna valaki segiteni? vettem egy malaguti f15 firefox 50 es robogot kicseréltük benne a fötengelyt henger furatva variátor uj és nem megy többet 60 nál és eszik vagy 7 litert mi lehet a baj elöre is köszi sziasztok!
Sziasztok!
Kicsit kapott az R1-em leömlője. Nem tudtok valakit aki foglalkozik javítással? Ami a nagyobb probléma ami a képen van, hogy az egyik tag nyit egy kicsit ls nem fekszik fel rendesen. Így van 2mm rés ahol kicsattog a kipufogógáz. Ezt kéne újra szintbe hozni. Köszi!
Nincs mit, annyit egész biztos hogy megér.
Köszönöm, akkor mondhatjuk, hogy 10ezer forintot megér Régóta tervezem, hogy veszek egy készletet, mert sokszor nagyon jól jönne, akkor valószínűleg erre esik a választásom!
Szia nekem a kb 30 részessel kevesebb van a hosszú szárát már eltörtem, hozzáteszem nem szarrá erőltetve, a kicsi krvovával és a száraival meg vagyok elégedve, egyetlen negatívum hogy mindkét krova biztosítós, viszont a szárak és a fejek nem szóval könnyedén leeshetnek. Összefoglalva nekem lassan egy éve meg van hétvégénként hajszolva eddig egy hosszú szár, és a 17-es fej adta fel végleg.
Ma beindítottam melegen a kicsikémet és azt vettem észre hogy világít a kicsi piros led és a vízhőfoknál az F1 vagy FI meg a hőfok felváltva villogott. Leállítottam újraindítottam és elmúlt. Találkozott már valaki ilyennel? GSX-R 1000 K4
Hali
a gyertya új benne, egy másik fórumon azt írják hogy kevés benzint kap és azért dadog, utána meg azt hogy sok benzint és kevés levegőt és azért dadog. Kicserélem nagyobbra a fúvókát aztán majd talán kiderül. Azért köszi a választ lehet hogy még egy gyertyára beruházok hátha gyári hibás vagy mifene.
Üdv.
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy valakinek van valami tapasztalata a képen is látható Möller szerszámkészlettel? Egész jó árban van, csak érdekelne, hogy mit bírnak. Előre is köszi ha valaki tud segíteni!
Hali! Gyertyacserével próbálkoztál? Gyertya probléma okozhat ilyen jelenséget. CR-emmel is az volt, hogy közép fordulaton ledadogott, gyertyacsere megoldotta a problémámat.
Köszi. Idáig én is eljutottam kiad több száz oldalt csak egyiket sem tudtam megnyitni. Jelszót stb kértek.