Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beírod a keresődbe : Honda cbx 550........typ. service manual free download....!
És kitöltöd az adatlapodat.
Üdv. Van egy Honda CBX550-em csörög zörög valami a blokkban, hogy lehet a vezérműláncot feszíteni mekkora nyomásra kell tölteni az első teleszkópokat. Van-e valakinek robbantott rajza a blokkról megtekintésre, vagy ötlet, hogyan lehet szerezni és honnan.
sziasztok! van haveromnak egy 125ös aprilia leonardo, és kopottak voltak a görgők, cserélt benne görgőket a gyári 8,4grammost. ( Malossi) és az összerakás óta nem pörög ki rendesen, max 60-at megy nyél gázon, és erőtlen. visszarakta azokat aokat a görgőket amik benne voltak, azzal 130-at ment. de a régi görgőkkel is max 60ig megy. tegnap néztem fölfedeztem 1 repedést a légszűrőházon, illetve a légszűrőház fedele föl volt kókányolva, és csak 1 csavar fogta, és 1cm es hézag volt. gondolom farsot szívot... megcsináltam jobb is lett de nekem még mindig nem ugy megy ahogy kellene... a motorjával semmi gond. esetleg a szíj csúszhat? vagy karbi beállitás? valakinek van valami ötlete? Néztem a szíjat nem igazán kopott és nincs megnyulva. tudom hogy ez 4t de másik haveromnak a gyári honda dio jobban kilő és gyorsul... persze az 2t de mégis csak 50es. köszi a segitséget.
Sziasztok

Valaki megtudná mondani hogy mi lehet a robogómmal? egy Peugeot sv 50- ről lenne szó, az a problémám hogy fél gázig tökéletesen megy utána viszont hiába húzom csak hörög és tök lassan gyorsul és 55km/h-nál vége többet nem megy annó 70-75-tel ment, már mindent szétszedtem mindent kipucoltam de hiába
ha valakinek esetleg lenne ötlete megköszönném.....



üdv
Sziasztok használja valaki közületek a heal-tech-es OBD tools-t? Akadt egy kis gondom, mióta újra telepítettem a laptopom, nem ismeri fel a motoromat. A program feltelepül, ha rádugom a kábelt kivillant 2 nullát, de ha ráadom a motorra a gyújtást a "csatlakoztatás" nem aktív, nem lehet csatlakoztatni, azt írják lifetime garancia, gondolom nem a kábel ment meg
Sajnos egyik ötlet sem jó, megnéztem és meg is nézettem szerelőkkel, de senki nem talált semmi bajt.
Hallottam olyan lehetséges okot hogy a tárcsába 8as lenne, és ütne. Jelenleg ezt fogom megnézetni és féknyereghez keresek felújító szettet hátha...
Volt olyan hogy elmentem 3 órára motorozni és semmi baja nem volt. Mostanában megyek 1-2 kmet és már befog

Köszi az ötleteket bocsi hogy csak most írtam :S
szívesen!
Szoval akkor végülis ugyan úgy működik mint a mitomon volt a tűt kell csak állítani :)
Köszi a segítséget!
Dehogy bonyolult ez.. Kapd szét. Figyelj mi hol volt, középen a kupak alatt meg lesz a súbertű. Van rajta valami biztosító a rugón kívül, azt le szereled, vagy azzal együtt ki húzod a tűt, majd a tűn találni fogsz több , egymás alatt elhelyezkedő rovátkát, közvetlen a tövében ahol a kupakban fekszik. Ezen rovátkák egyikében lesz egy kis lemez, amit egyel Fentebb! kell tenned, annak érdekében hogy mélyebbre menjen a tű alaphelyzetben. Ezzel szegényíted a keveréket.
Még ha ilyen egyszerű lenne :) Elég bonyolult karburátor van rajta nem szedtem még szét és ezen nem is tudom, hogyan tudnék állítani :S

Ilyen karburátorom van... Bing Typ 64

http://www.aero-hesbaye.be/dos...
Ne azon állíts, hanem a súbertűt engedd lentebb a kehelycsőbe. Így kevesebb anyagot kap magas fordulaton.
szevasztok!

Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?
Sziasztok!Van egy 125-ös ETZ-m amin ez az új tipusú főfékhenger van elől,és nagyon ügyes voltam és sikerült betörnöm rajta a kukucskáló ablakot .Valakinek nincsen rá valami ötlete mivel lehetne javítani?vagy ki tudná javítani?
Sziasztok.
Köszönöm az infót.Gyárilag vizessel van szerelve de most nem az van rajta ez csak automata szivatós.Nem ismerem annyira hogy lehet e rajta hőmérséklet érzékelő és kapcsoló ami oldja a szivatót.Lehet hogy van de én annyira nem másznék bele mert most legalább működik max később old ki az automata szivató.Ha viszont kiold akkor tökéletesen működik.Viszont találtam vizes karbit rá csak még vacilálok hogy megvegyem mert az már 17.5-ös a mostani meg 14-es.Mivel lenne jobb vagy rosszabb a moci?Szerintetek van értelme vagy hagyjam a csudába?Nem folyik nem csöpög megy rendesen most a fogyasztása is tűrhető kb 4.5 liter max nem indul pöccre ha nem húzol neki egy kis naftát ennyi.
Tehát még várom a tanácsokat aztán majd eldöntöm.
Üdv mindenkinek és balesetmentes közlekedést.
Azt hogy szorul e melegen hogyan tudom ellenörizni? mert tekerni teker de az hogy szorul e nem tudom.
szabadonfutó melegen se szorul?
mármint a blokkra ne a pozitívra :)
ezt megelőzően egy 20éves fordom volt,jelenségek dettó ugyanez,időnként a csajom lökött be:))) az egész kábelköteget áttúrtam minden jó,aztán szerelő ismerősöm tanácsára tettem egy kisujjam vastag test kábelt direkt az akksitól az indítóhoz,és lőn csoda,melegen is indult a szekér először érints oda egy kábelt,ha siker akkor kösd fixre,egy próbát megér
Az önindító mindkét esetben végzi a dolgát. Szikra van. Szelephézagszemle kb 3000 km-rel ezelőtt megvolt(amiért nem kevés pénzt fizettem) elméletileg jónak kell lennie, mivel a kompresszió hideg meleg állapotban tökéletes.
Szelephézag! Pont a napokban olvastam ugyanezt egy krossznál, ott is a szelephézag volt a hunyó.
Hidegen-melegen megfelelően teker az ön indító? Ugyanolyan intenzitású a szikra is mindkét esetben? Szelephézagok jók?
Van egy GSXR-750 K6-om. 36000 km van benne. Normálisan szervizelve.
Volt egy kis problémám a generátorral, miszerint leégett. Kicseréltem rajta még a fesz. szabájzót és az aksit is. A töltésem mostmár tökéletes.
Ahogy ezt a problémát legyűrtem, máris itt a másik.
Hideg állapotban gyönyörűen indul. De ha bemelegszik üzemi hőfokra egyszerűen nem akar indulni csak tolásra. Az meg ugye elég gáz, hogy tologatni kell egy ilyen motort. Miért csinálhatja ezt? Biztosítékokat, és az összes stekkert átnéztem. Önindítót széthúztam, ránézésre jónak tűnik. Adtam neki egy kis zsírt hátha szorul, de nem. Kompresszió hidegen, melegen tökéletes. Gyertya, olaj friss. Ez már nekem paranormális. Meghaladja a tudásomat.
Tudom hogy rá kell kötni gépre és az kimutatná, hogy kb. hol a hiba, de valamikor junius közepére kaptam időpontot, és az ugye elég messze van még. Meg ha tudnám, hogy hol keressem a hibát, lehet meg tudnám csinálni, és spórolnék egy pár darab 10 ezrest.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
Az a lényeg, hogy Fel illetve le ne mozogjon.
Sziasztok! Kivettem a motoromból (Honda cr 250) a főtengelyt, és a hajtókar oldalirányba nem keveset lötyög. Alul ahol a hajtókar csatlakozik a főtengelyhez, ott a 2db hézagoló nem egyforma vastag. Lehet kikoptak? Ilyenkor elég csak azt a 2 alátétet cserélni? Fel-le nem mozog a hajtókar. Előre is köszönöm.
villanyosok,para van ! megállt a bringám mint a szög,semmi szikra,de egyik trafón se,gs550M 1984ből,mit és hogy tudok,lehet,kimérni? üvegbiztiket végignéztem bár nem tudom közük van-e,de jó mindegyik az állítólag tönkretehetetlen jeladón kívűl mi az ami még beleszól a működésbe?