amennyiben van hozzá érzékelő,vagy a vizes karbi alatt azt érted hogy karburátorban egy külön vízkör van,elképzelhető hogy emiatt ejti vissza később a szivatót,lehet benne motorvezérlő elektronika,egy pici dobozka vagy akármi,nem ismerem őket ennyire részletesen.
szokott lenni vákum csap is az AC után, karburátoros motoroknál, ez szabályozza a benzin áramlását !
a pumpa csak a nyomást csinálja meg mivel nem ejtőtartályos a motor.
Ha nem működik az AC akkor bizony csak annyi folyik, ami a rendszerben maradt.. 1 deci kb. Az után nem szabad folynia egy grammot se.. Gondolj bele, ha le kell szerelned a tankot, de az tele van, akkor minden egyes alkalommal ki szívod belőle a benzint az utolsó cseppig csak a leszerelés végett? Az AC-n csak gyújtás alatt áramlik folyadék, illetve mikor maga az AC tölt. Szét kéne kapni a tankot, kivenni az AC-t és szétkapni, hátha meg találod a hiba okát.. Szerencséd van, akkor csak az egyik tömítés engedett el és TALÁN ott ereszti át az anyagot, ha nincs szerencséd akkor kell egy másik AC. Mint mondottam 1.5 év NAGYON sok idő egy benzin számára.. 3 hónap a szavatossága a benzinnek Kisebb mennyiségben [karbi úszóház, injektorsor stb ] hamarabb is megromlik.. sokkal hamarabb.
Tehát nem szabadna folyni a tankból (pumpából) ha nincs rajta gyújtás. Az egyúttal egy szelep is akkor? Mert ez folyt folyamatosan ha volt rajta gyújtás, ha nem.
Ha le húzod az ac-ról a benzin csövet a tank alján, akkor csak a maradék folyik ki az ac-ból és az injektor sorból. Amint rá adod így a gyújtást, hogy az elektromos csatlakozókat rajta hagyod az ac pumpán, de a cső le van húzva, tolnia kéne kifelé a cuccot mint ha kinyitnád a slagot..
Ezt próbáltam. Lehúztam az injektorrol a benzincsövet. (gyújtás nem volt rajta) a benzincsőből folyamatosan egxenletesen folyt a benzin. Kicsi visszafolyt az injektorból is. Miközben csorgattam le a benzint a tankból a benzincsövön át. Ráadtam a gyújtást és mikor búgott az AC nem történt semmi változás a benzin csövön áramló benzin mennyiségét és folyási sebességét illetően. Ez normális?
Nem valószínű, általában ha hallod a hangját, működik is.. Le ellenőrizni szakszerűen úgy tudod, hogy mérsz rajta egy töltő nyomást nyomásmérő órával.
Azt , hogy szállít-e igen egyszerű le ellenőrizni. Le húzod róla a benzin csövet, teszel a helyére egy másik csövet, vagy a benzin csövet az injektorról kötöd le és kivezeted a motor mellé, vagy egy tálba, vagy bárhova csak ne a motorba menjen a nyál, és rá adod a gyújtást. Amint elkezd búgni az AC jön a nyál is
Ebben az esetben ki kell deríteni hol akad el a nafta..
Injektor sort nézd át, vedd ki a helyéről, de maradjon rá kötve az elektromos rendszerre. Gyertyákat vedd ki, és egy ronggyal takard le gondosan az egész blokkot úgy, hogy csak az injektor sor maradjon szabadon. Rögzítsd az üzemanyag vezetéken a 4 db injektor fejet, annak megakadályozására, hogy az AC által elő állított 3 bar ki lökje az injektor fejeket. Ha ezzel meg vagy, és az AC töltésére nem mozdul ki egyik fej sem, és nincs semmiféle szikraképző illetve tüzet okozható anyag, eszköz a közelben, indítózz és figyeld meg, hogy az injektor fejek dolgoznak-e.
Null kilóméteres motoron is jártam már úgy, hogy 2 injektor kuka volt.. Szintén állás miatt, sőt az előtte 2 héttel be is volt indítva..
Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?
Sziasztok szép estét mindenkinek.
Nem szoktam pörgetni ütni vágni a motort amúgy sem de mindig járatom kicsit hidegen hogy felébredjen.Ha el is indulok vele rögtön igyekszem normálisan hajtani nem szétforgatni.Én szeretem a szerkezeteket mert nekem lelkük van tudom őrültség.
A gyertyaképet majd megnézem van némi sejtésem hogy milyen az igazi özbarna még ladás koromból.Jobban nem mászok bele de egy gyerty ki illetve berakása nem lehet ördöngősség hacsak.................nem járok úgy mint akinek beletörött..............
Azért köszönöm a válaszokat és a segitséget.
Annyit még megkérdeznék hogy mivel most nem vizes karbi van rajta de gyárilag az kellene rá lehet hogy azért veszi vissza később a szivatót mert nem érzékeli a motor felmelegedését?
Lehet egy ilyen kis motorban ilyen intelligens technológia?
Végül is mindegy a lényeg hogy működik majdnem tökéletesen.
Köszönöm még egyszer mindenkinek!
Üdv.
gyertya kivesz megtakarít,rádugod a pipára,és letesteled a blokkon,indítózáskor kiderül hogy cikrít-e vagy sem.biztosítékok legyenek rendben,az AC pumpát hallanod kell búgni ha ráadod a gyújtást.kb. ennyi amit neten keresztül tudunk neked segíteni
AC pumpát nézd meg, tölt-e egyáltalán. Ha van rá módod, mérj egy töltőnyomást, ha erre nincs mód, kénytelen vagy arra hagyatkozni, hogy gyújtásra téve hallod-e az AC hangot.
Ha az ac tölt, utánna nézd meg a gyertyákat. Szikrát ugyanúgy ellenőrzöl, mint bármely másik motoron. Gyertyát be rakod a pipába\trafóba, testre tartod és meg forgatod ön indítóval.
Az én személyes véleményem... 1.5 év állás alatt a benzin nagyon sok alkalmat kap arra, hogy bele rohadjon az alkatrészekbe... AC lesz a ludas, így látatlanban.
Ha nem boldogulnál a motorral, várunk szeretettel. A motorod szállítását természetesen meg tudjuk oldani.
na végül ma nekiáltam és kiderült hogy bár ezzel a hengerrel sokkal jobb még mindig nem az igazi... de mikor túráztattam akkor nagyon visszadurrogott és megint nem pörgött ki rendesen,ezért levettem a lendkereket és látom hogy a gyújtásalaplap is le lett cserélve ducatti energiára. a csavarok elvoltak nyalva rendesen gondolom házilag próbálgatták állítgatni és a jelenlegi beállítás volt a legjobb próbálkozásuk :S :D ha valaki tud a gyújtásbeállítással kapcsolatban tanácsot adni azt megköszönném!
Nem indul a yamaha R1-esem. 2003-as, 1,5 évet állt. Eső injektoros motorom. Mit ellenőrizzek mit nézzek? Gyertyát kivettem, nem benzines. Szikrát hogy nézem meg? Köszi!
Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?
a pumpa csak a nyomást csinálja meg mivel nem ejtőtartályos a motor.
hogy eshetett szét?
Azt , hogy szállít-e igen egyszerű le ellenőrizni. Le húzod róla a benzin csövet, teszel a helyére egy másik csövet, vagy a benzin csövet az injektorról kötöd le és kivezeted a motor mellé, vagy egy tálba, vagy bárhova csak ne a motorba menjen a nyál, és rá adod a gyújtást. Amint elkezd búgni az AC jön a nyál is
Létezik? Hogy az AC pumpa annak ellenére nem működik, hogy hallom a búgását? Hogy tudom leellenőrizni? Köszi!
Injektor sort nézd át, vedd ki a helyéről, de maradjon rá kötve az elektromos rendszerre. Gyertyákat vedd ki, és egy ronggyal takard le gondosan az egész blokkot úgy, hogy csak az injektor sor maradjon szabadon. Rögzítsd az üzemanyag vezetéken a 4 db injektor fejet, annak megakadályozására, hogy az AC által elő állított 3 bar ki lökje az injektor fejeket. Ha ezzel meg vagy, és az AC töltésére nem mozdul ki egyik fej sem, és nincs semmiféle szikraképző illetve tüzet okozható anyag, eszköz a közelben, indítózz és figyeld meg, hogy az injektor fejek dolgoznak-e.
Null kilóméteres motoron is jártam már úgy, hogy 2 injektor kuka volt.. Szintén állás miatt, sőt az előtte 2 héttel be is volt indítva..
Motoros üdvözlettel:
Szöllősi Gábor
Red Line Motors Kft.
Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?
Szikra van, AC tölt mert hallom, csak nem jut egy csepp üzemanyag sem a berendezésbe.
Nem szoktam pörgetni ütni vágni a motort amúgy sem de mindig járatom kicsit hidegen hogy felébredjen.Ha el is indulok vele rögtön igyekszem normálisan hajtani nem szétforgatni.Én szeretem a szerkezeteket mert nekem lelkük van tudom őrültség.
A gyertyaképet majd megnézem van némi sejtésem hogy milyen az igazi özbarna még ladás koromból.Jobban nem mászok bele de egy gyerty ki illetve berakása nem lehet ördöngősség hacsak.................nem járok úgy mint akinek beletörött..............
Azért köszönöm a válaszokat és a segitséget.
Annyit még megkérdeznék hogy mivel most nem vizes karbi van rajta de gyárilag az kellene rá lehet hogy azért veszi vissza később a szivatót mert nem érzékeli a motor felmelegedését?
Lehet egy ilyen kis motorban ilyen intelligens technológia?
Végül is mindegy a lényeg hogy működik majdnem tökéletesen.
Köszönöm még egyszer mindenkinek!
Üdv.
AC pumpát nézd meg, tölt-e egyáltalán. Ha van rá módod, mérj egy töltőnyomást, ha erre nincs mód, kénytelen vagy arra hagyatkozni, hogy gyújtásra téve hallod-e az AC hangot.
Ha az ac tölt, utánna nézd meg a gyertyákat. Szikrát ugyanúgy ellenőrzöl, mint bármely másik motoron. Gyertyát be rakod a pipába\trafóba, testre tartod és meg forgatod ön indítóval.
Az én személyes véleményem... 1.5 év állás alatt a benzin nagyon sok alkalmat kap arra, hogy bele rohadjon az alkatrészekbe... AC lesz a ludas, így látatlanban.
Ha nem boldogulnál a motorral, várunk szeretettel. A motorod szállítását természetesen meg tudjuk oldani.
Motoros üdvözlettel:
Szöllősi Gábor
Red Line Motors Kft
Lenne egy érdekes kérdésem felétek :) Van egy cagiva t4-em 350es és magas fordulaton füstöl feketén mert sokat kap. Állítottam ma a levegő csavaron kijjebb már majdnem teljesen kinn van szerintem, most igy nem fütöl csak 1 minimálisan. Az lenne a kérdésem, hogy így , hogy több levegőt kap nő a fogyasztása? Vagy nem , mert csak jobb az égés?