Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem elektromosan ráz, hanem a blokk rezonál és ez okoz vibraciot ami lezsibbaszt.
550es gs katana 1984ből,ugyanez a jelenség,a lamellák zörögnek forgás közben,illetve nekem annyival van kiegészitve hogy a kosárnak a csillapító rugói lötyögnek,néha elkussol aztán megint előjön,baja nem lesz,csak hozzá kell szokni:)
Köszi szépen.
kábelen keresztül engem is megsimogatott párszor,de olyat hogy ülök a motoron és menet közbe csépelne a 20kV olyan még nem történt:)
engem már jópárszor megcseszett a gyertya, szikra vizsgálat közben... vagy "melyik henger nem megy" vizsgálat közben... ELÉG kellemetlen dolog..
egyenáram nem igazán tud rázni maximum sütni,a vibrálásból kiindulva nézd át a motorbakokat ha nem fix,mégha a gyertyakábel át is húzna a vázra,én még sose hallottam olyat hogy az embert is rázná,hiába magasfeszültségű
Sziasztok!
Probléma lépett fel a gépemmel sajnos, remélem tudtok segíteni!
Tegnap hazafele egyszer csak elkezdett zsibbadni a kezem és a lábam, nem is kicsit. Utána ha rátettem a lábam a lábtartóra lezsibbadtam a bokámtól a combomig. A blokknak lett egy új rezonanciája, mert ha egy helyben húzom a gázt és közben fogom a kormányt máris lezsibbaszt, olyan mintha megrázna a gyertya.
Nem tudom mitől jött elő, mert az egész motort rázza a blokk, korábban nem csinált ilyet, nem is rázkódott igazán. A motor egy yamaha xt 125 x, gyári, kivéve, hogy egy hónapja sport dob van rajta.
Mi lehet a gond? Valaki járt már hasonlóan?
Előre is köszi!
én nem vagyok villanypásztor,biztos igazad van,már ami nálam lecsapódott,jobban értessz nálam a villanyhoz:) egy biztos hogy meg kell méretni rendesen azt a tekercset
minden motorot kell melegíteni:) az etz-met,mivel elég brutál hűtőbordái voltak,5-10percig ketyeget,mire kézmeleg volt,onnantól kezdve mentem vele.a gs az külön téma,amig az olaj nem éri el a 60-70fokot,nem is tudok rendesen váltani,annyira sűrű az olajam:)
egyik motor se szereti ha hidegen csapatják neki,korábban kelek hogy munka előtt be tudjam melegíteni,ugyanez igaz a melegjáratásnál,tartós hajtás után nem tépem ki belőle a kulcsot,hagyom 1-2 percet alapjáraton ketyegni.a gyertyakép alatt arra gondoltam hogy kiveszed a gyertyát és megnézed milyen színű a porcelán része az elektródnál,szürkés,őzbarna,fekete stb :) nem kell nagyon belemászni
Ja és amíg fel nem melegszik addig nem kell pörgetni!
Azért kell fűteni mert a párolgó benzin lehűtheti jegesre!
Szia nem szakszerű szemmel, illetve füllel szólok bele, de nekem inkább a suzukikra jellemző kuplung zajnak tűnik a dolog, persze lehet hogy tévedek, viszont itt a szerelési utasítás angolul, sajnos magyarul nem létezik.

GSXR1000 k3-k4 SERVICE MANUAL
Sziasztok! Vettem egy K4 1000 GSX-R-t. Az a gondom, vele, hogy hidegen raccsol a motor, ha bemelegszik elhallgat. Inkább csörgésnek tűnik mint kopogásnak..
Mi a franc lehet, vezérműlánc? Vagy feszítő? 24.000 Km van benne.. Illetve van valakinek magyar nyelvű szervizkönyv hozzá?
Hali.
Igen a hűtőviz kering rajta kersztül és az fűti.Nem tudom miért jobb vagy rosszabb mint a sima de biztos van valami magyarázat rá.
Igen annak idején én is igy tanultam hogy nem kell melegiteni a motorokat legyen az auto vagy motor de erről megoszlanak a vélemények.
Én személy szerint melegitem kicsit az autóm motorját is indulás előtt és csak fokozatosan terhelem tehát ki igy ki úgy......
Hallottam már télen beinditott autót nyélgázon túráztatni hááát nem volt bizalom gerjesztő a hangja kopogott mint a harkály.
Hali! 70-es hengerem van, 19-es karbival. A 96 -os főfuvi nem lesz nagy bele?
Mit jelent az a "vizes karbi"? A motor által felmelegített víz fűti a karburátort?!
Annak idején én még úgy tanultam, hogy ne melegítsünk álló helyben, mert a benzin lemossa az olajat a hengerfalról, és kopást okoz.

Beindul, majd kis gázzal, terhelten hamar felmelegszik, és minél hamarabb a szívatót visszatolni.
Hali.
Igazad van nem igy vettem csak le kellett cserélnem a karbit mert reggelente tócsa volt alatta ha járt köpködte a benzint és tocsogott a légszűrő.Cseréltem tűszelepet úszóval együtt de nem hatotta meg és csöpögött tovább.
Tehát vettem másik karbit csak sajnos vizes kellett volna rá azt nem kaptam tehát ezzel kell beérnem.Ez a karbi dellorto 14-es és 12-es volt rajta eddig.A 17.5-ös szerintem nagy ennek a mocinak igy is megy szépen.Reggelente igaz egy csipet gázt igényel hogy magához térjen de aztán ketyeg szépen picit füstöl mint egy kétütemű szivatóval kéken de aztán ez is elmúlik és kitisztul a feje.
Ez a kitisztulás elindulás után kb 300 méter megtétele után bekövetkezik aztán megy mint a veszett.
Kell ezeket a motorokat néhány percig melegiteni egyébként?
Gondolom ha vizes karbi lenne rajta akkor jobban működne mivel az a gyári.....................nem tudom..............
Mindegy most már azért sokkal jobb mint amilyen volt.Az alapjárati csavarnál fals levegőt szivott,a légszűrő is elég kakika ezeket megcsináltam de érdekes hogy légszűrő nélkül mentem egy karistot és mint egy Rolex úgy működött.
Gyertyaképet még nem néztem de majd egyszer azt is megsasolom igaz a gyújtás nekem kinai.
Köszönöm a segitséget!
Üdv.
Ráadásul a tekercs simán lehet halott akkor is, ha ellenállás mérésre jónak mutatkozik.
Alapvetően terhelve kellene megmérni.
Üdv!Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.Van egy piaggiom (zip 1995) nemrég kapott egy leovince tt kiput és próbáltam belőni a karbit de sehogy se jó.Ha 10percet megyek vele utána ha pl egy kanyarból kigyorsítok akkor k*rva lassan gyorsul fel végsebességre és miközbe húzom neki olyan mint ha fulladozna de mindenhogy próbáltam beállítani a levegőt és így a legjobb.Hidegen csak úgy indul ha leveszem a sportlégszűrőz és befogom a gumicsonkot, hogy kapjon egy kis anyagot.Azt gyanítom, hogy kellen neki egy nagyobb fúvóka.Szakik segítsetek! :)
a cdi egységet akkor cseréljed ha a tekercsek,a jeladó is jó mérve, nem csak szemre!
beázás kontakt hiba.sokat mosogattam én is az öreglányt,amióta megvan nemrég kezdte el azt hogy nincs index meg semmi infó az olajnyomás neutrál meg hasonlók,volt világitásom meg ketyeg motor alattam és viszlát.széthúzkodtam a csatikatkipucoltam,befújtam kontakt tisztitóval és jó lett.30 év után megesik az ilyen hiba:)
na hát akkor várjuk a fejleményeket:)sok sikert !
hát én is nagyon remélem mert már a plafonon vagyok tőle :S :D az új hengerhez van dugó is meg tömítés is szval komplett csere lesz! :) Szorííítsatok hogy jó legyen! szombaton irom a fejleményeket!
Kösz, lehet benézek, csak úgy nézem 4 ig vagytok nyitva, szóval lehet hogy csak holnap reggel tudok menni.
köszönöm a segítséget, megnézem majd sajnso már csak hétfőn lesz időm vele foglalkozni