Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak a karbival volt egy kis gondom mivel furán ment a ketyere és most sem az igazi.Egyszerűen nem lehet vele pl:30-40-es tempót menni mert trö trö trö trööööööööööööööööö valahogy igy megy de ha nyélgázon húzod neki akkor jó.Biztos ez a motor sajátossága 50-es Malaguti nem nagy szám igy próbálom megszokni.
A kérdésem annyi lett volna hogy a variátor gögőknek illetve a súlyuknak mi a jelentősége?Most készülnék szétszedni mert furi hangokat hallok belőle alapjáraton és gondoltam akkor a gögőket is kicserélem ki tudja............csak a súlynak a jelentőségét nem vágom.Tudom hogy működik csak a súly függvényében mi változik mi lesz jobb vagy rosszabb ezt nem értem.Nekem ez az első robim tehát ne csodálkozz ha tapasztalatlan vagyok de ezt is emberek rakták össze tehát "magad uram ha olgád nincsen"szlogennel élve megreszelem én.
üresben sem pörög jól vagyis a igen későn reagál a gázra és kb 6 ezernél ledadog és nem pörög tovább, néha kipörög de akkor is elég lassan.amúgy nem robogo!a karbi már nem a gyári mert kb 14 essel adják ki őket!a hengerrel kapcsolatban meg annyi hogy lehet h fojtott de néztem videókat neten és azok meg mennek mint az állat pedig ugyan az a motor ugyan az a blokk és mégis tolja a farát és húz minden sebességben!kiváncsian várom hogy a vashengerrel változik-e valami...
17.5-ös karbi egy 50-es motorra? Sose lesz jó... 12-es, max 14-es bőven elég rá.
ha egyébként üresbe sztenderen pörög mint a búgócsiga,de nem hajlandó megindulni,azaz gyorsulni,az lehet a variátorod is,atomnehéz vagy lekopott görgőkkel nem is fog menni..a karbi hangoláskor,ha a motor állapota kielégitő,nem kopott nem szív falsot stb,a gyertyaképet is figyelembe kell venni,nem mindegy pl a gyertya hőértéke se,ami a motorgyártőtől függ mit kér,ha fekete a porcelán az elektródnál akkor sok benzint kap,ha pedig fehéres,akkor keveset .90es főfúvókának elégnek kell lennie.valóban a kipu ablka átmérője nem mindegy a hengerben amit írtál,de szerintem ettől függetlenül mennie kell valamennyire,ha ezzel hozták ki gyárilag ezzel a karbival ami rajta van,és nem lett rommá hajta előzőleg,a fojtáson túl itt még valami más is lesz,főtengely szimeringet,hengertalp tömitést is nézd meg mielőtt nekiállsz szétbombázni az egészet
lehet 5000 ft is meg 150000ft is..meg kell nézni szikra van és jó helyen-e,a karburátor mennyire tiszta, stb stb állott benzinnel el se próbáld inditani,mert nem fog..Ha egszer elindul kérdés,hogy üzem közben milyen nemvárt hangok jönnek elő,váltó-kuplung állapota,villamosság,akksi,gumik,fékek... ez a baj a sok éve letámasztott vasakkal,az állás a legrohadtabb ellenség,főleg ha ezt a szabadba vészeli át a bringa
a karbi az én úgy gonolom nem fojtott, 17.5 ös a főfuvóka az 75 ös és a tűn is hiába állítgattam egyszerűen nem az igazi! próbáltam 98 as főfuvókával is de azzal sem lett jó :( mondták hogy a henger lehet fojtásos a kipu nyílásnál.én sajnos nem tom eldönteni hogy az tényleg fojtásos-e vagy sem... vettem egy am6 blokkra való vashengert ami nem fojtott ,szombaton felteszem rá és meglátjuk, ha azzal sem rugja a port akkor nem tom mi a baj :/
akkor most én kérek elnézést,a röviditéseket nem nálad láttam,de ! ha valaki egy közösségbe feltesz egy kérdést,ami pontosan meg van fogalmazva,még ha laikus(nem motorszerelő) az illető akor is el tudja mondani mi a baja,ha ezt megteszed,szerintem,senki nem fog vele kicseszni,hogy már csak azért se válaszol,mert nincs rendesen kitöltve az adatlapod:) maximum nem értenek hozzá,vagy más egyéb.tehát,ha még mindig van valami probléma a motoroddal nyugodtan írd meg,széles utat:)
a karburátort is lefojtják az esetek túlnyomó többségében,főfúvóka nagyobbra cserélése v. a subertú állításával tudod hangolni,ha a keverék állító kis csavarral nem sikerült elérni semmit
Szevasztok!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy Bing karburátoron , hogyan tudok benzin szintet állítani? Caigva T4 350 ről van szó, sokat kap és nagy fordulaton és hidegen nyomja a fekete füstöt!

Ilyen karbirol van szó!
Sziasztok.
Elnézését kérem az összes motorosnak ha esetleg megbántottam valakit nem szándékos volt!Igaz nem emlékszem hogy röviditéseket irtam volna vagy valami nem érthető szöveget hisz nem érzem magam egy őstülöknek.Minden hibám az volt hogy nem irtam le az adataimat de ez csak azért volt mert akkor regisztréltam és nem tudtam hogy smint megy ez a dolog.
Mégegy szer elnézést ha valakihez illetlenül szóltam!
Csak egy kis segitséget szerettem volna kérni és gondoltam a motorostársak segitenek.
Mindegy nem ragozom tovább a dolgot ha nem válaszolnak hát nem válaszolnak senkinek sem kötelező.
További szép estét és balasetmentes motorozást kivánok mindenkinek!
üdv! Cpi sm 50 es mocim van amin 17.5 ös karbi van de az istenért sem akar menni, vagyis menni megy de olyan mintha nem lenne benne erő... üresben legtöbször jól kipörög de terhelés alatt kb babetta... a kipuból a folytás kilett szedve!lehet hogy a henger fojtott? elektronika az fojtásmentes! lécciiiii segítsetek mer felgyújtom!
szimmeringet általában úgy szoktunk cserélni, hogy csavarhúzóval kifordítod a régit, majd kidobod a csába. Annak a helyére be rakod az újat, ügyelve arra hogy egyenesen álljon, ne feszüljön stb.

Ha szerencséd van, mindezt meg lehet tenni a blokk szét húzása nélkül, ha nincs szerencséd, akkor blokk szét, főtengely ki, és amikor a kezedben van a blokkfél, akkor végzed el ezt a müveletet
Még nem próbáltam beindítani,de gyanús,hogy nem indul be! Biztos vagyok hogy sok mindent cserélni kell,de próbálnám olcsón kihozni az egészet,nem tudom összegben mennyire számítsak.
egyáltalán működik? szerintem mielőtt nekiállnánk az egész eszmecserérhez,told be egy szerelőhöz,aki átnézi neked az egészet,és megmondja mit milyen fontossági sorrendben és miért kell cserélni
vannak itt segitókész motorosok szép számmal,akik leszarják mid van hány motorod volt,és hány éves a kapitány bla bla bla,korábban a kolegának az volt a baja hogy magyartalan amit írsz,röviditések pl am= amúgy...ezektől én is hülyét kapok,mert akaratlanul is azon jön le nekem hogy egy dilettáns flegma barommal van dolgom,holott ez egyáltalán nem biztos.Tehát ha szépen és érthetően leírod mi a nyűgöd,mire vagy kiváncsi,biztos lesz itt olyan ember aki mondjuk válaszol,esetleg tud olyan embert,aki tud segíteni ha maga nem tud széles
Sziasztok!

Adott lenne egy simson,talán 50-es,úgy tudom hogy vagy 3 éve kint áll az udvaron,esőben szélben,hóban,tehát látszik is rajta,bár ahoz képest nem olyan rozsdás,talán mivel fal mellett állt azért az időjárási viszonyok nem annyira érintették.

A kérdésem az lenne,hogy mennyibe kerülne nekem ezt a simsont felújítani annyira,hogy működőképes gyári állapothoz hasonló állapotra hozzam?

Valamint nagyon hálás lennék,ha valaki leírná saccper mi mennyibe kerülne,ami biztos hogy cserélendő lesz a motorban.

Válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Szevasztok!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy Bing karburátoron , hogyan tudok benzin szintet állítani? Caigva T4 350 ről van szó, sokat kap és nagy fordulaton és hidegen nyomja a fekete füstöt!

Ilyen karbirol van szó!
Ma szétkaptam a hengert, szép darabjaira. Kormos volt, kicsit talán mintha meg is "égett" volna a dugó, de azért egyben volt,használható. Ha már szétszedtem, a gyűrűket cserélem. A tömítések annyira nem voltak szar állapotban és mondhatni szépen be volt pasztázva is még pluszba. A hengertalp tömítés volt elég hepehupás,szóval lehet ott volt a gondom. Ha nem, akkor mehet a bal és jobb tengely szimmering... Tömítést nem is találtam hozzá itt, Pécsett, de találtam egy technikust,aki tud ilyet csinálni. Gondoltam leírom,miket tapasztaltam. Ha szét kell kapni a szimmeringeket,akkor hogy tegyem azt? Váltó felőli oldalról megtehetem mindkettő cseréjét amúgy? Milyen special tool kell hozzá? (Bár a síkosságot még nem néztem.)
Értem én, de valahol volt már arról szó, hogy valami hangkeltő dolgot tennének az elektromos bringákra. Én csak erre reagáltam. Egyébként is, nem volna annyi kerékpáros baleset, ha a közlekedést már az iskolában elkezdenék oktatni.
Eladó egy XF650 Freewind (97-02) eredeti gyári angol nyelvű szervizkönyv. Az ár alku tárgyát képezi..
Eladó egy VZ800 Marauder (97-04) eredeti gyári angol nyelvű szervizkönyv.. Az ár alku tárgyát képezi..
Eladó egy GSX 750 (98-03) eredeti gyári, angol nyelvű szervizkönyv. Az ár alku tárgyát képezi..
Kormány koppanás kipipálva :)

Mondom a sorrendet ha valakinek van még ilyen gondja, kormány leszed nagy csavar meglazít leszed műszeregység két belső csavar kiszed,kormányhíd két inbusz meglazít, híd leüt nem teljesen alsó csavar meghúzás.

Nekem laza volt a csavar kézzel tudtam hajtani,majd kali + jó csavarhúzó és meghúz kibiztosítás...Most fasza lett sokkal stabilabb lett a gép..
ez poén
Mekkora baromság. Figyelmesen kell vezetni, nem pedig ilyen marhaságokat szerelni a bringákra.