Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a legjobb amit tanácsolni tudok, hogy hozd el hozzánk! Kiderítjük mi baja a motorodnak, és egy szál gond nélkül viheted majd haza!

Szöllősi Gábor
Red Line Motors Kft.
konkrétan én most csak arra voltam kíváncsi hogy a tm motor az jó e az csak összehasonlítás volt de mind 1.. annyit tudok hogy olasz de mást nem az jo motort csinál?
szeva!

Vagy megragadt, vagy valami eltört és le fogta a törött alkatrész darabja az egész blokkot. Mindenképp rántsd szét, mást nem tudsz vele tenni sajnos
Ez kötelező lenne az elektromos bicikliken http://youtu.be/CDafMzo4HO8
Üdv mindenkinek, van egy Suzuki DR 125-ös motorom.
Az lenne a baj, hogy nem tudom hogy kell beállítani a karburátort, és próbálkozni sem nagyon tudok, mert a levegő állító csavar a karburátor legalján van, ahova sehogy sem fér oda a csavarhúzó baloldalról a vez. láncfeszítő jobb oldalról pedig a kipufogó miatt. Ez az én gondom, majd megoldom.
Szóval az a gond, hogyha feljebb tekerem kicsit az alapjárat állító csavart akkor van alapjárat, de nem ejti a fordulatot, ha lejjebb tekerem akkor ejti, de folyamatosan esik a fordulat ha elengedem a gázt, majd leáll. Gondolom ez azért van, mert jól be kellene állítani.
Tudnátok küldeni valami weboldalt, írást, vagy leírnátok hogy hogyan kell beállítani? Simsont meg tudom csinálni, de ez gondolom nem ugyan úgy viselkedik.
Ja és Membrános karburátor van rajta, Mikuni BST 31.
Sziasztok! Ha rossz a váltóolaj a motorba amit vettem akkor azt észre lehet venni azelőtt mielőtt elromlana?
Hello

Köszi a gyors választ, de a blokkom nem a VC-s változat. Lehet,hogy egy karbiszinkron kellene rá, csak itt a környéken nem ismerek megbízható szakembert.
Aki csinált már vagy látta már, legyen szíves mondja már meg nekem hogy a 750-es SRAD-ba mennyi a szelephézagnak kell lenni (szívó, kipufogó) illetve hogy lapkás vagy más milyen állítási módon lehet belőni?
Hali. Na az a helyzet h ma próbáltam berugni de semmi, megszorult az egész. Tolásra se fordul el a kerék sebességbe... megragadt a dugó?
Barátom... Megvan az oka annak, hogy senki sem válaszol értelmeset az általad feltett kérdésekre. Jó ideje ezekkel, a melyik a jobb fajta kérdésekkel bombázod a fórumot, grammatikailag igencsak kifogásolható mondatok formájában. Vagy tégy fel értelmes kérdést, vagy válj meg a fórumtagságtól... Ez a melyik a jobb motor kérdés mindig szubjektív lesz, amúgy sem hinném, hogy 17 évesen túlzottan számítana " melyik a jobb motor". Részemről ennyi.
helló! te mit gondolsz a tm motorokrol nem ktm! akitol kérdeztem annyit tudott hogy olyasz.. szerinted jó márka van olyan mint a yamaha olyan jó? vag honda
Szia

Ha a karbi tiszta, rendesen be van állítva, akkor a 400asok jellegzetességére gondolnék, a változó szelepvezérlésre. Ott lehet talán bibi, hogy mi azt ne kérdezd, mert 400as VC vezérlést hál'istennek nem kellett még szerelnem
Sziasztok

Egy kis problematika lenne a GSF 400-al. Nemrég készítettem fel szezonra,(hűtőfolyadék lecserélve, olaj lecserélve, tank "átmosva", fékbetétek...stb).
A következő lenne a gond: üzemi hőmérsékleten is nagyon nehezen veszi a "lapot". Körülbelül 7000-es fordulatig felpörög, ott megtorpan majd kb. 1mp-múlva forog tovább.
Mi lehet ennek az oka? ( Gyári méretű fúvókák vannak benne. )
Szia!

Meg lehet, hogy a gyújtás mászott el, vagy megnyúlt vezérműlánc okán át ugrott egy fogat. Mindenféleképp szét kéne szedni, és bele nézni mi lehet a hiba!

Ha nem boldogulnál, és hozzáértő csapatra bíznád, várunk szeretettel!
Szöllősi Gábor
Red Line Motors Kft.
Sziasztok. Ma hajtottam pittel, pörgött faszán minden, erre egy pillanat bulva megtorpant az egész motor, mintha kevés levegőt kapott volna vagy benzint... húztam neki alig birt kipörögni, gázreakció szar volt... egyik pillanatról a másikra... szerintetek mi a baj? Karbit kitisztítottam ,de semmi...
olasz motorokat gyárt
A tm az jó motorokat gyárt? nem a KTM!
Szerintetek a régi motorok jobb minőségűek az újaknál sokan mondták nekem (? )
pl: simson tovább birja mint egy yamaha dt 50 vagy egy honda crm 50? tartósabb strapabirobb job a szerkezete stb..
én az elektróda mellé egy hajlított lapos csavarhúzót ékeltem be úgy pecáztam ki ! szintén YZF 750 és cr9e NGK, pontosan ugyan ott törött el
2T a motor! Pontosan úgy tudom megfogalmazni, hogy amikor elkezdi ezt csinálni de ezt csak néha-néha kezdi nem egyfolytában, akkor ha kihúzatom a sebességekbe jól akkor akadozik de előbb utóbb abba hagyja ha meg elkezdek gyorsan fel fele váltogatni akkor nem akadozik de miután elértem a 6-ig sebességet ott is húzatni kell hogy abba hagyja az akadozást!
Szia

Én speciel alföldi vagyok, azt javaslom ha nem akarod egy szarul elvégzett munkáért kirabolni a kis otp-t, akkor nálunk a helyed! Bár a szervízünk nem az alföldön van, de igen könnyen megközelíthető a 4-es útról Bp-re beérve. Meg éri ez a kis kitérő, ha olyan kezekben szeretnéd tudni a motorod akik legalább már szereltek is pár olyan típusú motorkerékpárt mint a Tiéd! Állunk rendelkezésedre!

Motoros üdvözlettel,
Szöllősi Gábor - Motorszerelő
www.red-line.hu
Szia

Hibajelenség okán, a számítógép átkapcsolt szervíz üzemmódba. Hozd be hozzánk, egy perc alatt meg mondjuk mi a baja.

www.red-line.hu
Sziasztok tudnátok-e ajánlani bács- kiskunban 1 jó motorszerelőt vagy valahol az alföldön.Aki tud szinkronizálni is dl-650 en van ,előreis köszi.
Szia.Bocs hogy zavarlak jóllehet még nem ismerjük egymást.
Én csak egy kis segitséget kértem az itteni motorosoktól de nem válaszolt rá senki max lecsesztek mert az adataim akkor még nem voltak kitöltve.
Én most vettem az első mocimat némi fogalmam van róla hogy mitől megy a villamos és csak segitség kellett volna de senki nem válaszolt a kérdéseimre.Sebaj megoldom........
Tehát szerintem ne csodálkozz hogy miket irnak majd belejössz.
Üdv.
sziasztok. van egy GSXR 600 (k1) motorom. 5ik és 6ik sebességi fokozatban egyaránt letilt 185 km/h-nál, megtorpan a motor visszaránt egyet. de ha visszateszem pl 4be akkor ugyanúgy gyorsul tovább nem torpan meg és utána 190nél teszem 5be vagy 6ba húzom ugyanúgy gyorsul tovább. mi lehet a hiba oka ?