Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nagyon úgy néz ki, hogy a mocim engedi az olajat a kis lánckerék szimmeringnél. Nem jelentős, 1-2 csepp olaj leállás után, olajfogyás nem észlelhető. (márciustól, akkor kapott újat)
Kérdésem az, hogy a kis lánckerék szimmering kívülről cserélhető-e, vagy meg kell bontani a blokkot. (Yamaha Virago 125)
Hello mindenki
Szeretném megkérdezni valaki nem tudja-e hogyan kell beállitani a suzuki gamma rg50en az elögyujtást? Vagyis inkább hogy hány miliméter ? Vagy ezt hol tudnám megnézni. Elöre is köszönöm a választ
Sziasztok!
Suzuki bandit 400-as változó szelepvezérlésű motorom van! A problémám az, hogy nem tudom a karburátorokat úgy beállítani hogy minden fordulattartományban egyenletesen húzzon! Ha valaki tudna ajánlani egy hozzáértő úriembert azt szívesen venném! Egyébként a karbitisztítás megtörtént,gyertyákat is cseréltem de még mindig nem vagyok megelégedve a menettulajdonságaival!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Nekem nincs ilyen karbim, de az ehelyezkedése alapján ez az alapjárati csavar, ami a nyál mennyi ségét, ésn em a minéségét szabályozza. A keverék csvar, aztőle balra van, az a réz színű. Semmilyen karburátr sem szereti, ha hiányoznak belőle alkatrészek, és ezért szelel, felborul ettől a lelki békéjük. Ha nincs más,akkor csavarj be oda néhány menetnyit egy belevaló közönséges csavart, akkor nem szelel, és kíhúzod amíg szerzel lapjárati csavart.
Ahogy a kolega írja, valóban a súber- síber gáztolattyú bigyóra a legszakszerőbb megnevezések egyike a folytótolattyú, de ez már csak olyan, hogy a motorosok zöme egyszerűen súbert mond, mert rövidebb, kb úgy, mint ahogy senki sem mond a köznyelvben "péniszt" amikor a faszról akar beszélni:) (elnézést a vulgáris hasonlatért:)
Koszonom a linket es az elnevezeseket.

A kepen lathato karbim van es hianyzik rola a pirossal bekarikazott csavar, azzal lehet allitani a benzin-levego keverekt?
A masikkal meg az alapjaratot?
A csavar hianya okozhatja a gyertyabekopest? Gyertya mindig tiszta korom lesz.
Hogy lehet alliani, hogy mennyi olaj menjen a benzin melle?
Még pontosabban fojtótolattyú.
A súbertű rendes neve meg fúvókatű.
na jó, eznekem nem megy:) szóval itt:
http://www.mforce.hu/mforce/ci...
http://www.mforce.hu/mforce/ci..." target="_blank">itt találsz ismertetőt a karburátorok működéséről.
Ugyan nem tőlem kérdezted, de igen, annak a bigyónak a ferde letöréssel lefelé kell a heylén lennie, és igen ezt hívják súbernek vagy síbernek, a benne lévő tűt, meg értelemszerűen súber, vagy síbertűnek.
Magyarul meg gáztolattyú.
ign valószínű..
Szia Tiborg!

A Senda egy 50ccm-es 2T vizhutessel kulonolajozassal. A gyertyamon raegett korom volt, kefeles es benzines mosas utan gyonyoru szikrat ad es elso rugasra indul, elotte semmeilyen szikra, vagy nagyon gyenge. Tegnap este rekerestem google-ban a karbimra Dellorto PHBG 21 CS es latom, hogy aza fedel, ahova bemegy a gazbowden forditva van a kepeken, mint az enyemen, es ezaltal az alatta levo dugattyu, amit a gazbowden huzogat is forditva volt, most visszaforditottam, mindent a kepeken latott allapotba es eddig minden tokjo, holnap reggel kiderul, hogy indul-e

Masik kerdes, mi ennek a dugattyunak(szelepnek) a rendes magyar neve, es aza tu ami ebbol kijon ezt hivajak shuber-nak vagy shibertnek?

Udv.:gaborg
Nem kizárt hogy az a hang a dugattyú valamelyik gyűrűjének a töréséből fakad. Könnyen előfordul kisköbcentis és főleg kétütemű motorokná. Nem biztos de megfontolandó. Nekem 125-ös MTX-em volt valami nem kopogott hanem inkább csörgött. Széthúztam a blokkot teljesen mert kicseréltem a berúgókarvisszahúzó rugóját mert a japán a blokk közepébe rakta. És a rugón kívül olyan tökéletes volt minden hogy hihetetlen. Összeraktam és utána is csörgött. Azóta eladtam de még mindíg megy legjobb tudomásom szerint.
Gabor, örülök hogy azért összesikerült raknod, innen a tünetekböl olyan mintha olajat szivna néha fel a váltobol. Nem füstöl? A gyertyát rendesen beköpte? Mármint csak olajos (nedves) volt vagy tényleg beégett valami az elektrodák közé? Illetve még nézzed meg nem folyik-e tul a karbid. (uszoszint, tüszelep) Az is okozhat hasonlo tüneteket. Fals levegöt ugye nem kaphat, hisz most raktad össze. Ezek általánosságok, a derbit nem ismerem.
Én nem hallom!
Hello!

Vegre sikerult osszerakni a gepet 1 honap alkatreszhajkuraszas utan. Vasarnap tok jol ment, ma reggel nem akart indulni, gyertyatisztitas utan frankon ment. Aztan este megint kellett tisztitani a gyertyat, aztan megint ment. Gondolom tul sok olajat kaphat, meg be kellene allitanom a karbit. Viszont most olyat csinalt ketszer, mintha kiakadt volna gaz iszonyatosan felporgott (de nem akadt ki), elvettem a gyujtast leallt, elso rugasra indult, megint normalisan, aztan egy probakor es megint felporgott aztan magatol visszallt 15-20masodperc mulva. Mi lehet ennek az oka?
ez egy derbi senda R

gaborg
AGOMotors:
mennyibe kerül nálatok egy fullos PC III USB beállítás?
hello! a tzr mitől pörög jobban mint a tdr? a cdi kütyütől vagy az alaplaptól?
Valaki ért a 125ös TZRekhez?
Aztán komment, h mi változott... nincsmit...
hi!
szerintetek mi zöröghet a motoromban?
olyan a hang mintha valami dobozkában egy kis tárgyat ráznánk
pl utolsó légpuska lövedék a dobozban
de hogy honnan jön nem tudjuk kifülelni
dt80
Igen egy 250-es ZXR-ről van szó!
köszi uram,megnézem.
Szia! Én meg Oszi. :) Az 1 dolog. Kérj kölcsön gyertyát és próbáld ki avval. A CDI a gyújtásvezérlő doboz. Valahol az első ülés környékén lesz. Széles csati van rajta...
haj pufi vagyok. gyertyák ujjak benne. mi az a cdi. és nagyjábol merre van?
Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy honnan lehetne szerezni Suzuki TS200R -hez valamilyen szerelési útmutatót? Főleg a blokk és a power szelep működése érdekelne robbantott vagy fényképes ábrákkal. Köszi.