Mintha csak az én gyertyámat fotóztad volna le,csak a test még benne van,köszi a gyors reakciót, még törtcsvar kiszedőt ajánlottak,de akkor nem kell nagyon aggódnom, remélem sikerül kiszednem.
lehet dugulás vagy rossz vízpumpa miatt ,elégtelen cirkuláció a kényszerhűtés meg nem elég neki,a termosztát meglétére nem emlékszem,de mintha a hengerfejen egy légtelenítő szelep derengene nekem valami halvány emlékemben
nem tudom ki hogy van vele,én loctite lakkot használok,direkt olyan helyekre találták ki ahol pl olajfuratok is vannak,nem lehet illesztési hézag stb stb,ez a hermetic utódja ha így ismerős lenne.nyomásra köt,de nem teljesen csak gyantásodik,könnyen takarítható nitró higitó v. féktisztitóval,már régi sík felületek se tökéletesek,hiába az új lemeztömités,a lakk bírja a hőt és a nyomást is jól tűri
Nem kell átöblíteni, csak leengeded, majd feltöltöd , de mikor feltöltötted, a kiegyenlítőre a kupakot ne tedd rá!
Indítsd be a motort, hagyd kicsit járni, hogy a motor megbüfiztesse magát, szépen ki fog jönni a levegő a rendszerből, ha ez megvan mehet vissza a kupak.
Nem 100% hogy ettől megjavul a motor, mert érzésem szerint a termosztát is rossz, azért fort fel a víz, de mindenképpen kell a víz csere, legalább +1 karbantartás megvan, illetve egy hibalehetőséggel kevesebb. De hátha meg is javul a moci :)
Ha a régit leengedem akkor gondolom át kell öblíteni az egész rendszert utána pedig feltölteni. Ha ezt megcsinálom akkor minden oké lesz vagy kell még valamit csinálni vele?
Igen desztillált(Ion cserélt víz) víz + fagyálló kell bele, és jó ami a kocsikba való. Amit tudok ajánlani, szokott hipermarketekbe lenni 5 literes, fagyálló folyadék, abban eleve össze van keverve a víz + fagyálló, így nem lehet elrontani sem :) És árban sem egy nagy tétel, bár mivel most gyár van nem tudom lehet-e még kapni, ha nem akkor sima ion cserélt víz + fagyálló.
A másik meg amikor bugyogott, lehetséges hogy felforrt a víz, és kinyomta a gőz a kupaknál a vizet.
Ha jól tudom desztillált víz vagy ioncserélt víz meg fagyálló keveréke kell bele. Van külön motorokhoz is fagyálló vagy jó az is ami az autóhoz van? Bocsi ha hülyeséget kérdezek de ez az első motorom
Nem úgy néz ki mintha eresztene, hanem mintha felforrt volna. A kupaknál is tiszta olyan.
Ha csak enyhén rozsdás, az nem gond, de érdemes lenne esetleg egy hűtővíz csere, ki tudja milyen szennyeződések vannak még benne.
Ha nagyon rozsdás, akkor pedig mindenképpen. Így látatlanban nehéz megmondani mennyire rozsdás, illetve ki tudja mikor volt utoljára cserélve benne.
Másik, le van fröcskölve? Ez elég fura, eresztene valahol a víz!?
Ha csak maga a gyertya tört el, nem kell agódnod. Ha a hengerfej menetét gyaláztad szét, az már inkább gond. Ha az előbbi a gond, elég egy megfelelő méretű laposfejű csavarhúzót "bele verni" a bent ragadt gyertya testbe, azzal könnyedén ki lehet szedni
Az egészséges ha a kiegyenlítőtartályban a víznek ilyen rozsdás színe van? Meg amikor leszedtem a burkolatot akkor a kiegyenlítőtartály meg alatta minden le volt fröcskölve ezzel a rozsdás színű vízzel. Ez mitől lehet?
Eléggé úgy tűnik, nem nyit ki a termosztát. Bár nem igazán ismerem ezt a motort, de eléggé gyanús hogy ez lesz a gond.
Még érdemes megnézni magát a vízhűtő bordát, hogy amikor maximumon van a hőfokjelző, maga borda, hideg, vagy meleg.
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy vízhűtéses Aprilia Sr 50-es robogóm. Elindulok a mocival és a vízhőfokjelző pillanatok alat a max-on van, amikor meg leállítom "bugyogó" hangot ad ki Mi lehet a probléma? Kb 2 hete van meg a motorom, szóval még nagyon kezdő vagyok a témában
Előre is köszi
XT 350 léghűtéses endúrón szeretnék cserélni hengerfej és hengertalp tömítést
hengerfej tömítés az lemezes azt nem kell kenni semmivel gondolom én de a hengertalp tömítést (vastag papír szerű anyagból van)érdemes valamivel bekenni (pl: LOCTITE)?
Sziasztok! Tudna valaki segiteni robogó tárcsafék ügyben? Egyszer csak elkezdett befogni... légtelenitettem, de semmi. Ha behuzom és lassan mgedem ki, akkor befog, de ha gyorsan, mintha kicsuszna a kar az ujjaimból akkor nem fog be annyira. Valami ötlet?
Indítsd be a motort, hagyd kicsit járni, hogy a motor megbüfiztesse magát, szépen ki fog jönni a levegő a rendszerből, ha ez megvan mehet vissza a kupak.
Nem 100% hogy ettől megjavul a motor, mert érzésem szerint a termosztát is rossz, azért fort fel a víz, de mindenképpen kell a víz csere, legalább +1 karbantartás megvan, illetve egy hibalehetőséggel kevesebb. De hátha meg is javul a moci :)
A másik meg amikor bugyogott, lehetséges hogy felforrt a víz, és kinyomta a gőz a kupaknál a vizet.
Nem úgy néz ki mintha eresztene, hanem mintha felforrt volna. A kupaknál is tiszta olyan.
Ha nagyon rozsdás, akkor pedig mindenképpen. Így látatlanban nehéz megmondani mennyire rozsdás, illetve ki tudja mikor volt utoljára cserélve benne.
Másik, le van fröcskölve? Ez elég fura, eresztene valahol a víz!?
Ha csak maga a gyertya tört el, nem kell agódnod. Ha a hengerfej menetét gyaláztad szét, az már inkább gond. Ha az előbbi a gond, elég egy megfelelő méretű laposfejű csavarhúzót "bele verni" a bent ragadt gyertya testbe, azzal könnyedén ki lehet szedni
Mind a kettőt, sima kenőzsírral(gépzsír) érdemes bekenni.
Ha bele is kerül a motorba, baja nem lesz, ellenben frankón fog tömíteni. Én ezt használom.
"Az osztrák KTM, mely "
Eléggé úgy tűnik, nem nyit ki a termosztát. Bár nem igazán ismerem ezt a motort, de eléggé gyanús hogy ez lesz a gond.
Még érdemes megnézni magát a vízhűtő bordát, hogy amikor maximumon van a hőfokjelző, maga borda, hideg, vagy meleg.
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy vízhűtéses Aprilia Sr 50-es robogóm. Elindulok a mocival és a vízhőfokjelző pillanatok alat a max-on van, amikor meg leállítom "bugyogó" hangot ad ki Mi lehet a probléma? Kb 2 hete van meg a motorom, szóval még nagyon kezdő vagyok a témában
Előre is köszi
XT 350 léghűtéses endúrón szeretnék cserélni hengerfej és hengertalp tömítést
hengerfej tömítés az lemezes azt nem kell kenni semmivel gondolom én de a hengertalp tömítést (vastag papír szerű anyagból van)érdemes valamivel bekenni (pl: LOCTITE)?
Gáz,- kuplung.-, ablakemelőbowden, kilométer-spirálok, fordulatszámmérő spirálok készítése, javítása, minden autó- és motortípushoz
Kawaszati motorszervíz,bowdenkészítés
Nekem egy bowdeneket gyártó illetve javító szaki elérhetősége kellene.Ha tudtok légyszives írjátok meg.Danke schön!