Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott van az am meg vki azt mondja nmet vki hogy osztrák.
Jó lehet a bronz bár emlékeim szerint nem szereti a nyíró igénybevételt és az sem mind1 milyen bronz.
hu.wikipedia.org/wiki/Bronz
Ha megvan ,hogy az eredetit milyen anyagból csinálják akkor át lehet méretezni más anyagra. Igaz tapasztalat híján magam nem vállalkoznék rá.
Osztrák
és a KTM? az német
kösz :)
az összes gyertyát nézd meg milyen szinű,kép alapján el lehet dönteni sokat kap-e vagy keveset.aztán jöhetnek a fals levegő szivások,ha vannak.gyertya tuningokat én is próbálgattam,ilyen olyan hőérték meg több féle márkát,makacs egy öszvér az enyém,csak a gyárinak megfelelő ngk-t szereti,de azzal piszkosul megy.próbáld ki az iridiumot,azzal mit produkál,remélhetőleg te nagyobb sikerrel jársz
japán,ez nem is vitás, ne nem azért mert suzukim van:) sokkal kevesebb olyan jellegű meghibásodást hallani róluk ami a km\idő függvénye.főleg a honda,yamaha amikben még nem csalódtam minőség terén,a a kawa és a suzuki pedig vagy vagy,akár jó is lehet
állandóan károgok mint egy veszett,varjú,de! fékhez távtartót én csak acélból csináltatnám.lehet hogy jó lesz a bronz oda,..viszont a fék nem játék.főleg motoron,számolni kell a hőtágulással,anyagfeszültség,rugalmasság stb stb.egy egyszerü kis távtartó hibás anyagmegválasztása is okozhat gondot.nem vagyok gépészmérnök csak egy szerelő, látok ezt azt:)
oks. am mi a véleményed a japánok vagy a svédek vagy az olaszok amcsik németek gyártanak átlagba jobb motorokat? kínát nem is mondom
Nem használom az Msn-t
egy msn cimet adsz ?
am kössz akkor visszanézem
a tesómmal,lehet.. am én a tesolya vok ő 23 én 16.
egyszer már ki tárgyaltuk ezt a témát...
Ha egy motorkerékpárban kicserélem a dugó henger gyürü hajtókart ugyan olyanra mint a gyári már nem birja addig mint az eredeti?
vagy ha jobbat teszek bele azt mongyák még akkor se birja tovább iaz ez?
Alapjáraton és fordulaton egyaránt fehér füsttel, de ahogy már írtam lehet pára is! Megvettem a 4 iridiumos gyertyát meg szétkapom és belövöm a hézagot is!
jelentkezni fogok,üdv
lehetséges gyertyahiba nem mondom,csak a tünetek elég klasszikusak,arra az adott hengerre gyújtás kimaradás,üzemanyag ellátás is lehet,motorikus probléma,pl szelephézegok,stb stb meg írtad a füstölést,milyen a füst? kékes,fekete,fehér?illetve fordulaton vagy alapjáraton is?
nem állt rendelkezésemre,van pákám meg egy pár törött müanyag kacatom,dobbetétek meg ilyenek..ez csak gányolás volt,szeretném kicserélni,tegnap találtam egy bontóst aki tud adni,néminemüleg a probléma megoldódni látszik,nagyobb volt a történet füstje mint a lángja.nekem ez a 28éves madárka a szemem fénye,így minden apró bagatell problémára odafigyelek,lassan elérem a 4000km-ert megint,jöhet az olajcsere
köszi!
Szia.
Nekem is volt ilyesmi problémám egész sokat szivtam vele végül is a légszűrő volt a gond.Egy tisztább helyen menj nélküle egy karistot és kiderül.
Sziasztok.
Szeretnék kérni egy kis segítséget tőletek.
A robimat szeretném meggörgőzni és a variátort is átnézni de pontosam nem tudom melyik görgőszettet válasszam ki.Nagyobb legyen a súlya vagy kisebb és miért lényeges ez?
A válaszokat előre is köszönöm.
Illa Berek Náda Kerek a motorosok jó emberek.
Szia!

Rendben, várunk szeretettel.

Üdvözlettel: Norbi
Sziasztok
Van egy kis gondom Van egy simson s51 em másodikban lehörög nem akar menni inkább leáll mi lehet a baja? Kitud tanácsot adni
Köszönöm!