Mert a motorom fekete-arany színű, és szeretném, ha anyagában közelítene az aranyszínhez a cucc. Nem szeretem az alu-festés kombinációt, mert kapja az esővizet, a felverődést, emellett szeretem, ha igényesen néz ki minden a motoron. Az emelőszemem is bronzból van például.
Komoly féktuningot tervezek a motorom elejére, ami konkrétan abból áll, hogy a féktárcsákon kívül minden egyes alkatrész típusidegen lesz. Ami a jelen kérdésemben lényeges, hogy az új féknyergekhez szükségeltetik távtartókat készíteni, a pontos méretek már megvannak. És ezeket a távtartókat bronzból szeretném elkészíttetni. Egy gépészmérnök-asszisztensnek tanuló jóbarátom azt mondta nekem, hogy ezen anyag nem fogja úgy bírni a terhelést, eltörhet, satöbbi. Mivel nem értek az anyagszerkezethez, és szeretném a szakmabeliek véleményét is tudni, a kérdésem az, hogy a bronzból készült távtartóknál felléphet menet közbeni komplikáció?
Karbi be van állítva rendesen? Mind a négy gyertyának megközelítőleg őzbarnának-barnának kéne lennie. Ha fekete mint a vakond belsőzsebe, akkor túl sok benzint kap. Ha nedves, fekete, akkor olaj kerül az égéstérbe, ha fehér pediglen kevés benzint kap.
Első körben azt javaslom, állítasd be a karburátorokat, egy szinkron, és úgy a gyertyacsere.
Szívesen. Esetleg veszteség méréssel lehetne megállapítani, hogy tényleg hengerfej gyanús-e. De ehhez nem hinném, hogy volna otthon eszközöd, azt tanácsolom dobd szét. 1 óra alatt le lehet róla venni a hengerfejet, ha nem is látsz a tömítésen semmit, a henger és a hengerfej síkosságát vizsgáld meg. Erre vonatkozóan találsz leírást bármelyik szervízkönyvben, nem kell hozzá a te motorodnak megfelelő. Cseréld ki a tömítést, dobd össze, a csavarokat ÁTLÓSAN, egyszerre csak kicsit meghúzva.
Köszönöm szépen a segítséget! Rendes,hogy ilyen sok hasznos infót adtál. Egyébként mennyire biztos ez a dolog? Szóval van valami módja,amivel szétszedés nélkül le tudom ellenőrizni?
Használat és gyertya függő. Ha biztosra akarsz menni, iridium gyertya. Jóval többet kibír mint egy sima gyertya, a 8000 viszont elég kevés...
Gyertya kép milyen volt?
Gyárival meg egyező típusú gyertya van benne? ( CR9EK )
Nyomatékkulccsal a gyári előírt értékekre. Vagy alap értékek szerint. Táblázat
Egyébiránt... Érzésre De ez olyan, amit nem tudsz " elmagyarázni". Ezt az érzi, aki már sok sok csavart betekert, szakított meg, tisztában van vele mennyire szabad meghúzni egy - egy csavart.
Leellenőriztük a gyertyákat és szarok! Egy van ami még elmenne!
Lehet hogy csak annyi volt a baja de azért visszateszem a sportdobot ameddig nincs beállítva + trafókat ezt azt ellenőrzök! Érdekes hogy 8000 km-t bírna? Ez normális?
a fehér, vízpára\ vízgőz. Ha hideg motornál látod, relatíve hideg környezetben, nem kell aggódnod.. Ha meleg a motor , és még mindig fossa a fehér gőzt, akkor hengerfejes nagy eséllyel.
Tavaly májusban lett kitakarítva! Sok Shell V-powert nyomok a füst fehér de lehet hogy csak a 14 fok miatt! Szivatóval is hallani a különbséget olyan 3000 körül!
Ez a két tippem volt nekem is. Hogy vagy vizet kap, vagy esetleg falsot szív. A falsot szív dolog azért bukott el nálam,mert akkor nem ömlött volna a "füst"/ a gőz belőle. Ha én most lekapom a hengerfejet,akkor ugye nem kell különleges szerszám hozzá? Itt most egy nyomatékkulcs is annak számít már... 2 ütemű motornak még neki merek állni.
Fő fúvóka rendszer nem képes elég anyaggal ellátni a motort, a többlet levegőhöz nem képes igazodni. Első lépésben minimum a súbertűt fel kéne emelni teljesen ( a lemezt rajta a legalsó rovátkába helyezni ) Ha ez sem oldja meg a dolgot, akkor jön a nagyobb fő fúvóka.
Amikor veszitek a bronzot, (Metalloglobus pl.) keményet kérjetek.