Ma regisztráltam erre az oldalra eddig is sok hasznos infót találtam de nem olvastam még végig mindent - ez nem is fog menni egyhamar - ezért lehet hogy volt már róla szó, ez esetben elnézést kérek.
A problémám a következő
Tavaly vettem egy VX800-as Suzukit. Nincs is vele komoly gondom de az első fékjét kicsit gyengének találom. A féket átnéztem, nem csöpög, nem ereszt, nem levegős. Féknyerget leszereltem letakarítottam, betétek vastagsága megfelelő. Mindezek ellenére kevésnek tartom a fék képességeit. A fékcsövet ki fogom cserélni fémhálósra de attól csak a nyomáspontja lesz határozottabb a teljesítménye marad.
Arra gondoltam az úszónyerges féktuskót ki kellene cserélni 4 vagy 6 dugattyúsra.
Itt jön a problémám, milyen típust vegyek, megfelel valamelyik járgányé. Ahogy elnéztem a féknyergek felfogatását nincs túl sok típus de katalógust nem találok a neten.
Mit javasoltok? Elég lesz-e 4 dugattyús vagy keresek 6 hengerest:)
A válaszokat előre is köszönöm
dext
Valakinek van valami ötlete, hogy miért csinálja azt a motorom, hogy csak olyan 1500ös alapjáratot vagy nagyobbat bír, ha leveszem olyan 1100-re jár 1 picit és leáll... Meg amugy is kicsit ingadozik az alapjárat. És hidegen szivato nélkül is felpörög olyan 3ezerre, ha bemelegszik akkor jo. Még annyi, hogy biztos sokat kap mert hidegen feketén füstöl ha bemelegedik akkor már nem. Menetközbe is kormol egy kicsit mert a hátsó faridomon látszik egy kis fekete korom, de nem vészes.
Kösz a képet. Kíváncsi leszek sikerül-e így kezdenem valamit vele. Meglátjuk. 14-s karbiba így is 98-s fúvóka van. Ennél nagyobbat azért már soknak érzem a karbimnak. Vagy hülyeséget mondok?
Ha a súberTŰnél, a tű legelső rovátkájában volt a helyező alátét, akkor fog kevesebbet szállítani a fő fúvóka, mivel mélyebben lóg bele a kehelycsőbe a tű.
Ha a legutolsó rovátkában van, akkor fog a legtöbbet szállítani, mivel ki emeled a kehelycsőből.
Ergo : Első rovátka -- mocsok szegény keverék
Utolsó rovátka -- Dús keverék
Készítettem hozzá rajzot is, pedig már rég el kellett volna indulnom melóba
vagy szerzel egy ilyen szűkítőt, vagy neki állsz próbálkozni nagyobb fúvókákkal. Az első verzió az egyszerűbb, az utóbbi macerás mire eltalálod mekkora fúvóka kell.
Közben leesett mire gondolsz. A súber a legfelső állásban volt mikor szétszedtem a dolgot. A levegőcsavar nem tudom már hogy állt. Próbáljam felülről az utolsó előttiről és onnan kezdjem elölről a beállításokat?
háddenahe! Ha egyik percről a másikra szaródott el, akkor nem valószínű hogy fuvoka gond lenne.. Inkább azt a levegőszűkítős szarságot dobd bele vissza és próbáld meg. Ha 8000 fölé nem bírod forgatni, akkor vagy keveset szállít a fő fuvóka , vagy túl sok a levegő..
Valakinek van valami ötlete, hogy miért csinálja azt a motorom, hogy csak olyan 1500ös alapjáratot vagy nagyobbat bír, ha leveszem olyan 1100-re jár 1 picit és leáll... Meg amugy is kicsit ingadozik az alapjárat. És hidegen szivato nélkül is felpörög olyan 3ezerre, ha bemelegszik akkor jo. Még annyi, hogy biztos sokat kap mert hidegen feketén füstöl ha bemelegedik akkor már nem. Menetközbe is kormol egy kicsit mert a hátsó faridomon látszik egy kis fekete korom, de nem vészes.
Piaggo-hoz / Dellorto PHVA (14) karbihoz van egy 70-s főfúvókám,alapjárati és egy szivató fúvókám illetve alapjárat állító csavarom is van súbertűvel. Mind eladó.
Megcsináltam mindent, amit lehetett, de az alap probléma nem javult. SOkkal szebben húz alul,sokkal dinamikusabban indul el, de 8000 tovább nem pörög és nem oldódott meg a fulladásos probléma. Beindult alapjáraton járt, beállítottam, mentem vele 2-300 métert lefulladt és bumm. Nagyobb fúvóka kell? 98-s van benne, 110-ssel milyen lenne?
helló most jutottam hozzá aprilia rx 50-hez és azt hiányolom róla hogy nincs benne vízhőfok mérő honnan tudom hogy fel akar e forrni vagy hogy mi van vele?
Valaki tudna nekem segíteni?
aprilia rs 50-es motorhoz keresnék primér tengelyt vagy pedig komplett váltót kuplungal minden alkatrészével
de sehol se találtam még
kérem aki tud az segítsen előre is köszönöm
Kamionos boltba tuti hogy fogsz kapni! Meg esetleg meglehet próbálni néhány benzinkútnál is! Ha meg sehol se kapsz ( de az kizárt) akkor veszel egy hasonló foglalatú 24v-os izzót és azt valahogy beleszerkeszted!
Helló!
Van egy koppintott minarelli am6-os CPI sx motorom és most jött el az ideje hogy olajat cseréljek benne. Nem tudom milyen olajat tegyek bele. Aki tud legyen szíves segítsen.
Előre is köszönöm a segítséget.
Es honnan szereztel 24 v izzot? Mert en ma voltam egy autosboltban es azt mondtak hogy ilyen motorizzoban csak 12v letezik nemtudnak hozza 24 est adni.
Ma regisztráltam erre az oldalra eddig is sok hasznos infót találtam de nem olvastam még végig mindent - ez nem is fog menni egyhamar - ezért lehet hogy volt már róla szó, ez esetben elnézést kérek.
A problémám a következő
Tavaly vettem egy VX800-as Suzukit. Nincs is vele komoly gondom de az első fékjét kicsit gyengének találom. A féket átnéztem, nem csöpög, nem ereszt, nem levegős. Féknyerget leszereltem letakarítottam, betétek vastagsága megfelelő. Mindezek ellenére kevésnek tartom a fék képességeit. A fékcsövet ki fogom cserélni fémhálósra de attól csak a nyomáspontja lesz határozottabb a teljesítménye marad.
Arra gondoltam az úszónyerges féktuskót ki kellene cserélni 4 vagy 6 dugattyúsra.
Itt jön a problémám, milyen típust vegyek, megfelel valamelyik járgányé. Ahogy elnéztem a féknyergek felfogatását nincs túl sok típus de katalógust nem találok a neten.
Mit javasoltok? Elég lesz-e 4 dugattyús vagy keresek 6 hengerest:)
A válaszokat előre is köszönöm
dext