Sziasztok!
Nemrég vettem egy 50es léghűtéses DT-t már CDI-vel szerelt változat.
Jelenleg nem ad szikrát, egy éve még működött aztán félretették és azóta nincs szikra, ilyenkor mivel érdemes kezdeni a gyújtás átvizsgálását? Illetve milyen szerszámok kellenek a gyújtás átvizsgálásához?
Előre is köszönöm a segítséget.
Úgy néz ki sok problémát megoldottam, már csak 1 problémám van amit nem sikerült megoldani.
Amiről szó lenne.
Derbi Gpr 50, 70 re van felfúrva.
új dellorto 21mm black karbi,
Sport légszűrő,
Azt istenért sem akar rendesen felpörögni 8000 fölé, és a végsebessége sem a régi.
Próbáltam állítani a karburátoron, de valahogy nem azt csinalja amit kéne.
Ha teljesen betekerem a levegő csavart akkor emelkedik csak a fordulatszám, máskor nem reagál, azaz nincs változás, a subertű közép állásban van.
Van egy kisebb problémám a karbival. Tegnap menet közben elkezdett fulladozni, eljátszotta 3-4x majd végleg lefulladt. Először azt hittem a membrán ment el,de ma szétszedtem és még normális állapotban van ránézésre. Amikor szétszedtem rájöttem,hogy nincs benne a levegő beömlőjénél a szűkítő,ami rajta szokott lenni. Az volt a fura,hogy eddig ment,de most a nagy melegben,meleg motor mellett már nem akart működni. Szóval, mi lehet a gond? Elszállt az arány? Ha igen,akkor a 100%-s működéshez elég egy jó beállítás, vagy menjek biztosra és egy nagyobb fúvókát tegyek bele? Ha igen akkor mekkorát ajánlotok? (Derbi GPR 50 )
Nekem is kiverte a 12v-os izzókat a robogón. én nem bajlódtam vele fogtam és vettem bele 24v-os izzót és tökéletesen működik gond nélkül már több mint 2 éve!
Sziasztok! Van egy 50 es Cpi robogom es kicsapkodta az egoket. Kicsereltem benne az ellenallast a fesz. Szabalyzot es az akksit is mer mar az is kuka volt. Naszoval mostmar csak egy egot ver ki az elso fenyszoroban levo reflektor-tompitott nagy egot. Szerintetek mi lehet vele? Mit kellenw meg megnezni rajta? Mer mar kezd az idegeimre menni ez a robogo
Elöször is : karbis vagy inyektoros mien a moci de szerintem vagy benzint nem kap vagy ki kel pucolni mert lehet vmi van a csapnál v csövekbe v tankba.
Sziasztok!Tudnátok nekem abba segíteni, hogy mi lehet a baja a motoromnak?:/... Azt csinálja néha, hogy megyek és elkezd akadozni de ha gyorsan felváltok akkor csillapodik egy kicsit de utána ha megint felpörög megint akadozik...és végül így váltogatok felfele és kihúzatom a sebességekbe és így abbahagyja és megint tökéletesen működik...Valami sejtés, hogy mi lehet a baj?:/
köszi a választ. Probáltam már mindenfél kuton tankolni és mindig az a tapasztalatom hogy hidegen iditáskor ami azt jelenti hogy aznap még nem volt beinditva akkor leáll a 95-östöl elsőre utána meg jó.
Aztán probáltam a V-power 95-öst de attól is leáll és csak a V-power racing 100-as benzin az amitöl tökéletesen jár a motor szép alapjárat és nem áll semilyen körülmények között se. nemsokára viszem a 6000-es szervizre azt rákédek hogy mi van mert amugy is garanciás több mint egy év van még rá
Nemrég vettem egy 50es léghűtéses DT-t már CDI-vel szerelt változat.
Jelenleg nem ad szikrát, egy éve még működött aztán félretették és azóta nincs szikra, ilyenkor mivel érdemes kezdeni a gyújtás átvizsgálását? Illetve milyen szerszámok kellenek a gyújtás átvizsgálásához?
Előre is köszönöm a segítséget.