Megnéztem a reléket, és mindegyik működik. Aztán kipróbáltam azt, hogy áthidalom az indítórelét, és közvetlenül küldöm az áramot az akksiról. Meg se nyikkant. Aztán gondoltam, hogy akkor már adok neki testet is külön, de így sem. Betoltam(tuk), és indult. Később megmértem a feszültséget miközben rányomtam az indítógombra, és nullára leszívta az akksit. Ez volt az oka, hogy nem tudtam egyből utána ráadni a gyújtást.
Ezután, gondolom nagy biztonsággal állítható, hogy az önindító adta be kulcsot.
Nézd meg, van-e holtjáték a fékpedál rudazat és a főhenger dugattyúja között.Min 1 mm-nek kell lenni! A másik lehetséges ok,hogy a főhenger dugattyúja alaphelyzetben is elzárja a visszafolyó furatot! Ez akkor van, ha a gumikarmantyú valamilyen okból megdagad.
Valakinek van valamilyen ötlete arra a problémára, hogy a hátsó fékem egy idő után teljesen befog, úgy hogy a motor nem mozdítható. Előfordul hogy egészen kis fékezés után is, de előfordult már hogy több nagyobb fékezés után rendesen működött. Mostanában kezdte el ezt csinálni.
Teljesen felmelegedik az egész, gondolom ezáltal megnő az olajnyomás (féklámpa folyamatosan világít, mely az olajnyomás alapján világít) és így befog. Hidegen ha tolom nem hallok semmilyen furcsa hangot, mely arra utalna hogy súrlódik.
A motor az egy Husqvarna WRE 125, és brembo márkájú a féknyereg.
Sziasztok. Mostanában észrevettem, hogy 5.ben véletlenszerüen rug 1-2 -t a moci mintha nem venné be rendesen az 5. sebességet, és mielött rugna egyet pillanatra megtorpan. Mi lehet ez? gixxer 750 k5
Problémám a következő: Néha rá tudom, adni a gyújtást, néha pedig próbálkozhatok 100szor, de akkor sem sikerül. Mikor sikerül ráadni, akkor minden életre kel (üzemanyag szivattyú, kijelző, stb.), de mikor rányomok az indítógombra, akkor abban a pillanatban elsötétül minden, és meg se nyikkan a moci. Ezután egy ideig nem tudom ráadni ismét a gyújtást.
Ez most indító relé, gyújt. kapcs. lenne?
Mert butaságot irkálsz! Ne tekergesd össze-vissza, mert nem tudod, hogy mit csinálsz. Vidd hozzáértőhöz, mielőtt még valami nagyobb baj lesz belőle .
A másik: Mi itt nem szégyelljük egymás előtt az adatainkat, kitöltetlen adatlappal nem beszélgetünk.
sziasztok.
A másik oldalról már elzavartak de remélhetőleg itt kapok némi választ tőletel.Malaguti F-15 öm van de vhogy nem birok vele.Csak nyélgázon üzemel szépen 30-40 nél trö trö trö borzalmas.Állitgatom a levegő csavart szorgalmasan de semmi haszna.Tipp?
Előre is köszi!
Karesz.
Nagyon csillog-villog minden. Majd pár év múlva már nem fog...... :) Remélem lesznek jóféle szőke csajok is, akik lefoglalják az ügyfeleket, amíg a motorjukat szerelgetik. Persze barnák is jöhetnek majd......
Szeretném a segítségeteket kérni.
Egy 97-es Derbi gpr 50-ről lenne szó.
Az a probléma hogy 8000 fölé nem pörög, 1-2 éve még pörgött.
Új gyertya van benne, új karburátor, új légszűrő.
Mégsem pörgi ki magát.
A másik hogy belerakom a feltöltött akksit, és indítózás után egyből lehal, rárakom az akksit digitális töltőre majd kis idő után azt mutatja fel van töltve, új az akksi is.
Feszültséget mértem az jó, fesz szabályzó új.
szia, ne foglalkozz vele hogy nem nagyon áll le, nem is szabad neki. Mivel az a kis pumpa táplálja a négy karburátort, annak indítást követően kötelezően mennie kell. Bármi egyéb kérdésed volna, vagy tudunk segíteni nyugodtan keress meg az elérhetőségem az adatlapon, vagy hozd el hozzánk. Állunk rendelkezésedre !
Sziasztok! Pár nappal ezelőtti AC pumpás kérdéshez köszi a tippeket. Működik a pumpa. Vagy nem is ez volt a baja, vagy beindult a piszkálgatástól, mert mióta tudom mit nézzek, azóta folyamatosan kerreg. Mivel a több benzinnel a tankban jobban megtöltötte a pumpa előtti benzinszűrőt, ezért most teletankoltam, mert már nagyon menni akartam vele. Majd később még tesztelem kisebb benzin tank szinttel.
Ha 1-esbe próbálok indítózni, akkor nálam is kerreg a AC pumpa, viszont ha kuplungot behúzom, akkor már nem.
Alapjáraton is megy folyamatosan, remélem ez nem nagy gond. Mármint hogy nem nagyon áll le.
Plusz lehet nem voltak jók a megfigyeléseim, mert nem üzemszerű állapotban néztem, folyamatosan oldalsztenderen álló motor, az ac pumpa szívó oldaláról mindig kicsit visszafelé dőlve/folyva a benzin, plusz a tank sem volt olyan magasan, mint eredetileg, hanem csak mellette lejjebb egy ládán. De köszönöm, kellettek azok a hozzászólások. Meg majd amint tudom átnézetem hozzáértővel is, így hogy végre saját lábon is megy a gép.
Szóval most a teletankolás friss benzinnel, pumpa előtti szűrő kifújkálás, és pumpa megmozgatás segítettek.
Sziasztok! Tudnátok segíteni?
Yamaha R1 2001 es évjáratban olaj gomba van?/vagy olaj szint jelző?
Az egyik szerelő szerint olajnyomást is mér a kartelben lévő membrános olajszint jelző érzékelő a másik szerint nem mér csak testet szakít meg és úgy jelez vissza a piros led a műszerfalon!
Előre is köszönöm a tanácsotokat!
Rieju RR 50-emen eltört a központi teleszkóp az alsó felfüggesztésénél, a csavar felett közvetlen. A rugónak semmi baja, a teleszkóp jó állapotú. Olyan kérdésem lenne, hogy hegesztéssel javítható-e, tovább lehet-e használni, és meghegesztve mennyi az esélye, hogy újra eltörik, mennyit bírhat?
Megnyitotta kapuit teljesen új építésű motorszervizünk. Vállaljuk Suzuki, Honda, Yamaha,Kawasaki és egyéb olasz motorkerékpárok teljes körű szervizelését és a szervizelés során felmerülő alkatrészbeszerzést.
További információ: www.red-line.hu
E-mail: redlinemotorskft@gmail.com, info@red-line.hu
Telefon: 06-20-231-5840
Egy kis segítség kellene :( vettem egy peugeot sv 50 ccm robogót szétszedtem kipucoltam, olajcsere stb..de nem hajlandó elindulni a henger, dugattyú tökéletes állapotban, új gyertya. Ha befogom a karbi száját és úgy próbálom elindítani és megvárom amíg visszaköpi a benzint utána elindul de másnap csak ugyanígy lehet elindulni vele. Ha valakinek lenne legalább 1 tippje nagyon megköszönném mert már a feladás határán vagyok :(
Ezután, gondolom nagy biztonsággal állítható, hogy az önindító adta be kulcsot.