ja szedtél már szét motorblokkot , és össze is raktad azt.. Csapágyakat cseréltél már, vagy jártas vagy valamelyest a motorszerelésben és rendelkezésedre állnak a kellő felszerelések akkor már csak 2 dologra kell ügyelned. 1, szervízkönyv alapján dolgozz! még ha tudod is mit csinálsz:)
2, jó minőségű alkatrészekkel dolgozz.
sima 95össel tökéletesen kéne járnia elsőre is.
Első tippem az volna, hogy szar minőségű benzint tankolsz. Próbáld meg egy másik kútnál tankolni.
Lehetne mérni egy üzemanyag nyomást is a motoron, hogy az AC rendesen táplálja-e az injektort...
Lehet szenzor hiba ( főtengely jeladó pl. R1nél találkoztam ilyennel).
Igazából ha a benzin csere nem oldja meg, akkor kénytelen leszel Hondáéknál rá kérdezni, de egy SZERELŐNÉL. Az eladó úgy is azt mondja, majd megjavul.. ennek ilyennek kell lennie és hasonlók.
marhaság:)) Azért szokás ezt mondani, mert hozzá van szokva sok ember ahhoz, hogy sufni környezetben tudatlanul nyúlnak a motorhoz... Amivel tényleg több kárt okoznak mint hasznot, de addig amíg hozzáértően csinálod amit csinálsz, nem lehet baj.
hello .Látom ,hogy motorszerelő vagy. Lenne egy probémám van egy 2011-es honda cbr 250r-em és uj kora ota leáll hidegen elsőre ha sima 95-ös benzin teszek bele. A 100-as benzintöl meg tökéletesen jár nem áll le mindegy mi van. Ez mitöl lehet? a könyve 91Ron ezt határozza meg benzinként bele. a Sűrítési viszony 10,7:1
Sziasztok.
Persze igazatok van teljesen.Én még a keleti korszakban nőttem fel és ott sem fogott ki velem egy kétütemű és egy csavarhúzóval beállitottam és pöccre indult és ment.Gondoltam ezt a motort sem a NASA-nál rakták össze és meg lehet itthon is bütykölni.Teljesen én sem vagyok analfusz műszakilag csak lehet valamit benéztem és azért nem klappol a ketyere ezért kérdeztem tőletek hátha.........
Mindegy azért köszönöm a segitséget!
Miért ne bírná?... Gondolkozz. Fel újítod a blokkot . Miért ne bírná ha gyári a kicserélt alkatrész amit bele teszel?... full értelmetlen a dolog. E miatt kár másikat venni. Blokk szét, henger, gyűrű. dugattyú, alső felső tügörgő, csapágyak szimeringek csere , és kivisz a világból..
Lenne itt egy kérdés van egy szeretett dt 50 em ami 94 es és motorújitásra szorul. Ha kicserélném a dugattyú henger gyűrű stb. gyári alkatrászre vagy jobbra akkor már nem fogja addig bírni mint gyárilag? mármint a dugó blokk stb? sürgős holnap döntöm el h újj gép v generál több választ!
Lenne itt egy kérdés van egy szeretett dt 50 em ami 94 es és motorújitásra szorul. Ha kicserélném a dugattyú henger gyűrű stb. gyári alkatrászre vagy jobbra akkor már nem fogja addig bírni mint gyárilag? mármint a dugó blokk stb? sürgős holnap döntöm el h újj gép v generál több választ!
Sziasztok! Van egy 50 es Cpi robogom es kicsapkodta az egoket. Kicsereltem benne az ellenallast a fesz. Szabalyzot es az akksit is mer mar az is kuka volt. Naszoval mostmar csak egy egot ver ki az elso fenyszoroban levo reflektor-tompitott nagy egot. Szerintetek mi lehet vele? Mit kellenw meg megnezni rajta? Mer mar kezd az idegeimre menni ez a robogo
Sziasztok
Kuplungbowden problémája van a 04-es Derbi Sendámnak.
Nemrég elszakadt, rendeltem hozzá komplett, gyári TNT márkájút.
A probléma csak az, hogy túl hosszú, hosszabb kb 5cm-el mint a régi.
A kuplungfeszítő csavarral sem tudok annyit rajta tekerni h feszüljön.
Mit csináljak?
Kell egy gépészeti6elektromos ismeret, vagy tudás szint ahhoz hogy neki merjen valaki állni motort javítani. Különben azt sem tudod mit teszel, mit qrsz el még jobban.
Elnézést kérek mindenkitől de nekem sincs titkolni valóm kilétemmel kapcsolatban.Nem volt célom álarc mögé bújni és úgy irkálgatni ide.Csak egy kis segitséget szerettem volna kérni motoros berkektől ennyi volt minden vágyam.Üdv mindenkinek.Károly.
2, jó minőségű alkatrészekkel dolgozz.
Örülök, hogy segítettem.
Első tippem az volna, hogy szar minőségű benzint tankolsz. Próbáld meg egy másik kútnál tankolni.
Lehetne mérni egy üzemanyag nyomást is a motoron, hogy az AC rendesen táplálja-e az injektort...
Lehet szenzor hiba ( főtengely jeladó pl. R1nél találkoztam ilyennel).
Igazából ha a benzin csere nem oldja meg, akkor kénytelen leszel Hondáéknál rá kérdezni, de egy SZERELŐNÉL. Az eladó úgy is azt mondja, majd megjavul.. ennek ilyennek kell lennie és hasonlók.
Persze igazatok van teljesen.Én még a keleti korszakban nőttem fel és ott sem fogott ki velem egy kétütemű és egy csavarhúzóval beállitottam és pöccre indult és ment.Gondoltam ezt a motort sem a NASA-nál rakták össze és meg lehet itthon is bütykölni.Teljesen én sem vagyok analfusz műszakilag csak lehet valamit benéztem és azért nem klappol a ketyere ezért kérdeztem tőletek hátha.........
Mindegy azért köszönöm a segitséget!
Lenne itt egy kérdés van egy szeretett dt 50 em ami 94 es és motorújitásra szorul. Ha kicserélném a dugattyú henger gyűrű stb. gyári alkatrászre vagy jobbra akkor már nem fogja addig bírni mint gyárilag? mármint a dugó blokk stb? sürgős holnap döntöm el h újj gép v generál több választ!
Lenne itt egy kérdés van egy szeretett dt 50 em ami 94 es és motorújitásra szorul. Ha kicserélném a dugattyú henger gyűrű stb. gyári alkatrászre vagy jobbra akkor már nem fogja addig bírni mint gyárilag? mármint a dugó blokk stb? sürgős holnap döntöm el h újj gép v generál több választ!
Varom valaszotok
Udv David
Kuplungbowden problémája van a 04-es Derbi Sendámnak.
Nemrég elszakadt, rendeltem hozzá komplett, gyári TNT márkájút.
A probléma csak az, hogy túl hosszú, hosszabb kb 5cm-el mint a régi.
A kuplungfeszítő csavarral sem tudok annyit rajta tekerni h feszüljön.
Mit csináljak?
Hengerfej le és kifúrni belőle óvatosan, nehogy a menetet elroncsold. De hogyan sikerült egyáltalán beletörni a gyertyát?