Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nemtudom hogy jó topikba írok-e a kérdésemmel mert nem konkrétan motorszereléssel kapcsolatos. De a lényeg hogy van egy gopro kamerám amihez van is frankón egy tankra szerelhető konzol, viszont a probléma az hogyha a műanyag vízálló tokjában van akkor a felvételen valami hihetetlen szar a hang, ami ugyan nem meglepő egy műanyagkalitkába zárva. A kérdésem az lenne hogy tud-e valaki valami jó megoldást arra hogy a hang is jó legyen. A műanyag tokot nemszeretném szétfurkálni/gányolni mert elég kellemes tulajdonsága hogy vízálló. :)
én is bóvli utánzatra tippelek ! előbb tudnám megszakítani a menetet mintsem a gyertyát eltörni/tépni ! A lényeg az hogy kijött ! de a felső pár menetet megviselte a dolog mivel ott törött el ! azt hiszem a gyertyamenet 10X1-es talán lesz ilyen menetfúróm.
a szopás majd a forgács eltávolítása lesz. Arra gondoltam pont gyújtási holtpontra teszem a balhés hengert és amit nem tudok kifújatni/szívatni azt az isteni szikrára bízom ! A technika a következő: az elektróda mellé egy görbített végű csavarhúzót kell beékelni és ha nincs befeszülve könnyedén ki lehet hajtani !
fölső villahíd alá spanifer, a kormány nyakat át ölelve. És fel húzatod egy erősebb gerendára, elég csak pár centire lennie a földtől.
sziasztok segítséget szeretnék kérni robogot még nem nagyon szereltem és jólenne ha valaki tudna megoldást a problémámra a lényeg .h most raktam ösze a robogot(slider) és 70en nél többet nme ment végsebességre és hogy mivel kéne vrriálnom hogy jobb legyen ha jól tudom a variátort kel cserélnem de inkább megkérdezem itt mégmielött vennék bele 1 tuning variátort
am 70es henger leo vince pufó 17.5 ös karbi szóval piszkálva van csak a végsebessségel van gond.
rem valaki tudn irni valami okosat
köszönöm széepn.
Kösd fel.
Ja és még valaki valami tippet tudna adni hogy hogyan emeljem meg a motor elejét a teleszkóp kiszereléséhez
Kawasaki zx6r 2002-es első teleszkóp szimmering méretét valaki meg tudná mondani köszi.
köszönöm a segitséged
Maradhat kevés levegő a rendszer legfelső pontján a főfékhenger, és a tömlő találkozásánál is. A másik: A munkahengeren levő légtelenítőre műanyagcsöcet húzok, belelógatom fékolajba, majd '
1. légtelenítőt kinyitom.
2. fékkart behúzom.
3. légtelenítőt zárom.
4. fékkart kiengedem.
De amikor már alul nem jön levegő, lezárom, majd felül a csatlakozást nagyon kicsit meglazítom és fékkart behúzva megnézem ott nem jön-e ki levegő?
Majd lezárom.
köszönöm szépen ránézek hogy mien állapodba van szép napot
az igen konkrét... Az ok a következő : hamisított NGK. Jártunk már mi is így..

Próbálj meg bele ütni akár egy nagy csavarhúzót, simán ki lehet tekerni ha találsz valami eszközt amivel meg tudod forgatni.!
ember rosz volt már mikor meg vettem is nem azért irtam be hogy kötekedjenek velem nem egy féket légtelenittem már le bazz nem az a baja hogy leveges a rendszer csak érdeklödtem hogy hátha járt már valaki ilyen cipöbe meg mér rosz ezt szertném én is kideritenni köszi a válszod
Főfékhenger karmantyú? ezer és egy százalékig biztos vagy a légtelenítésedben, akkor a karmantyúra tippelnék.
az a benzin ami benne van konkrétan szar... Az AC pumpád ha jól sejtem tankon kívül van. Az még elképzelhető hogy az AC megragadt, mivel ez egy ilyen kis kotyogó hangot adó szerkentyű, ergo ha nem ad kotyogó hangot járó motornál vagy indítózás után közvetlen akkor szar. Javítani nem lehet, próbáltam. Próbáld meg indítózás közben fogni a pumpát, érzed-e hogy megy.. Ha nem, akkor kocogtasd meg kicsit , ha szerencséd van elindul.
Az a baj ilyenkor, hogy azzal nem lehet vitatkozni ha azt mondja, hogy márpedig jól csinálta....pedig egyszerű, ha jól csinálta miért rossz?
Szerintem nem jól légtelenítetted. De írtam neked miskolci topikba is.
üdv mindenkinek
olyan problémám lenne hogy vásároltam egy honda cg 125 2006 os évjáratú motort és az elsö féke nem volt valami jo olyan volt ha be huztam nem keményedett hanem olyan nyulos volt azt hittem levegés lelégtelenitettem most már jobb de még mindig nem kemény azt szeretném kérdezni hogy mitöl lehet ez válaszotok köszönöm
Nem tudja esetleg valaki, hogy Aprilia Red Rose 50 első teleszkópjaiba mennyi olaj kell? Nincs manualom és nem is találok sajna...........
Ezzel csak az a baj hogy nem mindegyik motor csinálja! Pl a volt ZX-9-em nem csinálta.
berakod sebességbe és megnyomod az indítógombot. Ekkor ugye a motor nem indít, viszont a pumpának kattognia kell egy ideig, amíg fel nem tölti a karbikat. (0,1 bar)
Amíg megvan a megfelelő mennyiségű üzemanyag a tankban megy pumpa nélkül is! De ahogy fogy belőle már nem. A pumpa csatlakozóját húzd szét és próbáld meg direktbe kötni egy aksira. ha úgy megy akkor a pumpa reléje a szar. Ha nem, akkor összeégett a pumpa elektromos érintkezői vagy csak eloxidálódott. Tisztítsd meg az érintkezőket. Ha így nem lesz jó akkor kell egy felújító készletet venned. KB 10000 Ft.
Köszi!

Ebben a motorban korábban sem hallottam ilyesmi hangot, amikor még biztosan jó volt. Vagy nincs hangja, vagy nekem laikusnak nem olyan feltünő, mint pl az autóm pumpájával összehasonlítva, ami 12 éves Honda Civic.
Délután ha haza megyek meghallgatom.

Azt még hozzáfűzném, hogy a tavaly évvégi benzin alja ez, utolsó kb 8 liter, talán ettől a mennyiségtől már csak Res állásban megy. Átlátszó edénybe leengedve semmi mechanikai szennyeződés nem látszódik, csak egy nagyon kicsi víz az aljában, de azt meg már nem öntöttem vissza. A pumpa hibájának nem volt semmi előjele, mindig indult a motor. És most is az van, hogy ha fecskendővel töltöm be elé a benzint, akkor az átjut rajta, minden esetben, és renben jár a motor amig kitart az a benzin.
AC pumpa hangját hallod mikor rá teszed gyújtásra a motort? Nem egy, berohadt AC pumpával találkoztam már sajna... Szerintem nálad szintén az AC lesz a ludas.
A pumpa működik?
96-os ZX6R-emnek valószínűleg valamilyen üzemanyag ellátási problémája van. Ebben kérnék segítséget, ötletet. A tank le lett szedve. Látszik az AC pumpa, és előtte egy nagyobb, utána egy kisebb szűrő. A benzincsap kimenő ágát lehúzva RES üzemmódban kifolyik a benzin a tankból, de a helyére visszadugva már nem folyik le az AC pumpa előtti nagy szűrőbe. A szűrő oldala átlátszó, így látni lehetne. Egy idő után kijáratódik a rendszerben lévő maradék benzin, és leáll a motor. Viszont a szűrőt kézzel, feltöltve, egy orvosi fecskendővel, látszólag jól működik, a szűrőből továbbmegy a benzin az AC pumpa felé. Ez, az átlátszó benzinszűrő burkolatán keresztül látszik, hogy fogy onnan a benzin. A sok próbálkozásnál 1x sikerült azt elérni, hogy a tankból is vitte a benzint, de nem tudom, hogy akkor mi volt más, ekkor az üzemanyag szűrő nem ürült le, jól látszott a kis benzin fogyások után egyből csorgott a tankból az utánpótlás, felfelé buborékok helycserélésével. A tankból 3 cső jön ki, 2 db a benzincsapra, 1 pedig a szabadban végződik, lefelé vezetve. A szabadban végződőt megfújva ellenállás nélkül megy a levegő a tankba. A Res és az On állásokat megfújva a tankban marad a levegő, a fújást abbahagyva visszajön a befújt levegő. Az egész közben sípoló hang hallatszik a tanksapka felől. Sípoló hangot eddig is hallottam, már az első percben ahogy kitolom a motort a hideg garázsból a napra, fekete a tankja. Nem vagyok jártas a motorszerelésben, neten keresgélve egy pár órát nem találtam megoldást, ezért ha valaki segítene, próbálkozási ötlettel, vagy hogy miként működik a tank, benzinszűrő, ac pumpa, leginkább ennél a típus/évjáratnál, az most sokat segítene. Köszi, G.