GPR50R-hez hol találok láncvezetőt,láncvezető görgőt? Egyáltalán milyen kell bele? Univerzális görgőt találtam,de nem tudom milyen méret kell. 60 mm-st találtam most, de 3000 ft.,szal vakon nem akarom megvenni!
XT 350 léghűtéses endúrón szeretnék cserélni hengerfej és hengertalp tömítést
hengerfej tömítés az lemezes azt nem kell kenni semmivel gondolom én de a hengertalp tömítést (vastag papír szerű anyagból van)érdemes valamivel bekenni (pl: LOCTITE)?
a beletört dolgokat jó eséllyel kiszedi a csavarkiszedő
már ha nem valami nagyon lágy anyag
gépműhelyben tudnak beletenni másik gyertyamenetet ha hozzá lehet férni rendesen akkor még a hengerfejet sem kell levenni
ma baszartam ! gyertyasor csere következtében az utolsó NGK CR9e gyártyát tekertem az 1. henger gyertyamenetébe és 1/2 colos racsnival PRÓBÁLTAM húzni, mikor a gyertya eltört ! pontosan a menetes rész után törött el úgy ,hogy a menetes rész bent maradt a hengerfejben a porcelán része pedig a gyertya kulcsban ! Az agyam eldobom ! ilyet még nem basztam !
persze ki nem igen akar jönni ! holnap megpróbálom valami balos törtcsavar kiszedővel kipecázni hátha ?!
Üdv ! Olyan kérdésem lenne egy Kymco People 150-esem van, már lassan egy hete,mikor vettem a motort a kipufogója csúnyán kifújt a toroknál és nem is mentem vele ott, a lényeg hogy hazahoztam utánfutón, tűzkaricsere és indítás. a motor szépen indul viszont gázvisszaengedésnél durrog a kipufogóba ezt amíg kifújt nem vettem észre. lehet szelephézag probléma vagy valami komolyabb dolog ? ha valaki tudna erről valamit azt megköszönném . Széles utat !
Nekem egyik sem jön be. Szerintem az MTX 50 kevés terepre, meg a kinézete..... Az NSR 50 szintén kicsi sportmotornak, de legalább néz ki valahogy, ha városban szaladgálsz vele. Mondom én ezt úgy, hogy világ-életemben robogópárti voltam.....
Szijasztok! 2005-ös XT660X ről lenne szó, hátha nektek van ötletetek. Tegnapelőtt a motor elkezdett iszonyatosan durrogni gyári dobokkal, eddig is durrogott, de nem ennyire. Az alapjárata nagyon gyenge, hiába állítok rajta felfele, ha kicsit megrángatom a gázkart teljesen leesik az alapjárat, sőt le is fullad és nagyon nehezen indul be. Ha netán elindulok vele borzalmasan gyenge, szinte alig húz.
Ha tudnátok tippet adni hálás lennék!
Üdv
szerintem az mtx-nek és az nsr-nek ugyan az a blokkja bár nem merem 100%-ra mondani, a derbi motorok szerintem jók, alkatrész van hozzájuk (szerintem több mint az 50es nsr-hez), jók az am6-os blokkos motorok (yamaha,aprilia,rieju.. ) de a genericet,cpi-t és a hasonló kinaiakat is hirdetik hogy am6-os, pedig az nem az csak hasonló, olyan én meg nem vennék
nemtudom milyen árban gondolkozol, de ismerösömnek van néhány motorja, rieju enduro-supermoto, derbi gpr, aprilia rs, motorhispania rs, yamaha tzr, aprilia mx.. ha valamelyik érdekel irj e-mailt és megbeszéljük a többit
meg tudja valaki mondani hogy egy 12V-os motornál mennyinek kell lenni a visszatöltésnek az aksira?
ill még egy kérdés, 4t kinai 50es robogónál a kipufogó csőből kijön egy szelep vagy szürő vagy nem tudom mi az, megy rá egy cső, annak a másik végét hova kell dugni?
(használt) motorvásárlás előtt állok.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha választani lehet, akkor melyik motort érdemesebb megvenni? Honda NSR 50 vagy Honda MTX 50? Szempont a megbízhatóság, fogyasztás, alkatrészellátás.
Esetleg más 50ccm-es motort tudtok ajánlani, ami szóba jöhet és nem robogó? Főleg városi/országúti használatban lenne, de Fehérváron lako, ahol a környéken néhol vannak emelkedők is.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy vállal valaki közületek vagy esetleg van olyan normális ismerősötök aki XR600-as motornál tudna segíteni és Somogy-megyén belüli? Tudom van külön topic erre a motorra, de itt is szeretném megkérdezni hátha :)
GPR50R-hez hol találok láncvezetőt,láncvezető görgőt? Egyáltalán milyen kell bele? Univerzális görgőt találtam,de nem tudom milyen méret kell. 60 mm-st találtam most, de 3000 ft.,szal vakon nem akarom megvenni!
XT 350 léghűtéses endúrón szeretnék cserélni hengerfej és hengertalp tömítést
hengerfej tömítés az lemezes azt nem kell kenni semmivel gondolom én de a hengertalp tömítést (vastag papír szerű anyagból van)érdemes valamivel bekenni (pl: LOCTITE)?
már ha nem valami nagyon lágy anyag
gépműhelyben tudnak beletenni másik gyertyamenetet ha hozzá lehet férni rendesen akkor még a hengerfejet sem kell levenni
ha erösen van benne
ma baszartam ! gyertyasor csere következtében az utolsó NGK CR9e gyártyát tekertem az 1. henger gyertyamenetébe és 1/2 colos racsnival PRÓBÁLTAM húzni, mikor a gyertya eltört ! pontosan a menetes rész után törött el úgy ,hogy a menetes rész bent maradt a hengerfejben a porcelán része pedig a gyertya kulcsban ! Az agyam eldobom ! ilyet még nem basztam !
persze ki nem igen akar jönni ! holnap megpróbálom valami balos törtcsavar kiszedővel kipecázni hátha ?!
valakinek ötlete van írjon !
Suzuki TV200
Előre is köszi
Szali
Sokat kap, keveset kap, stb.
Ha tudnátok tippet adni hálás lennék!
Üdv
szerintem az mtx-nek és az nsr-nek ugyan az a blokkja bár nem merem 100%-ra mondani, a derbi motorok szerintem jók, alkatrész van hozzájuk (szerintem több mint az 50es nsr-hez), jók az am6-os blokkos motorok (yamaha,aprilia,rieju.. ) de a genericet,cpi-t és a hasonló kinaiakat is hirdetik hogy am6-os, pedig az nem az csak hasonló, olyan én meg nem vennék
nemtudom milyen árban gondolkozol, de ismerösömnek van néhány motorja, rieju enduro-supermoto, derbi gpr, aprilia rs, motorhispania rs, yamaha tzr, aprilia mx.. ha valamelyik érdekel irj e-mailt és megbeszéljük a többit
ill még egy kérdés, 4t kinai 50es robogónál a kipufogó csőből kijön egy szelep vagy szürő vagy nem tudom mi az, megy rá egy cső, annak a másik végét hova kell dugni?
köszi előre is a segitséget
(használt) motorvásárlás előtt állok.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha választani lehet, akkor melyik motort érdemesebb megvenni? Honda NSR 50 vagy Honda MTX 50? Szempont a megbízhatóság, fogyasztás, alkatrészellátás.
Esetleg más 50ccm-es motort tudtok ajánlani, ami szóba jöhet és nem robogó? Főleg városi/országúti használatban lenne, de Fehérváron lako, ahol a környéken néhol vannak emelkedők is.