Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még valami. hidegen melegen is csinálja?
Üdv.
RK láncról érdekelne normális vélemény. Cserés a szett, és RK-t jóárasítva tudnék, viszont a DID meg jobb, csak kérdés mennyivel.
Szia, nagy valószínűséggel gyertya lehet a ludas, injektoros a motorod. Véletlen nem pilisi vagy , és le merült akksival vitted a motort haza?
Sziasztok.Most hoztam haza egy hete a motort(Kawasaki Zx-6R-2005) nagy szervizen esett át,karbi szinkron légszűrő takarítás(K&N),meg egyéb dolgok.A probléma az,hogy most 2 napja beindítottam és olyan a hangja ,mint egy traktornak,alapjáraton dadog ha odahúzok neki dadog nincs benne erő...Mintha nem menne az egyik henger,gyertya probléma lehet?!Köszönöm a segítő válaszokat előre is! Sziasztok
Köszönöm szépen persze mindig azon vagyok voltmárilyen akkor sikerült lehúzódni egy leállóra de akkor pillanatnyilag ez volt ahelyes döntés mert az útpadka elég szar kavicsos volt
Sziasztok, van egy honda cbr600fs típusú motorom amin kb 1 hónappal ez előtt csináltattam nagy szervizt.
Szelephézag ellenőrzés, gyertya csere (ngk imr9c-9h), k&n légszűrű tisztítás, olaj szűrő és olaj csere, teló szimmering és olaj csere.

A szerelő elmondása szerint nem nyúlt a szelepekhez mert értéken voltak, nem volt szükség korongozásra és minden rendben a mocival.
A motoron leo vinci dob van és a korábban leírt k&n sport szűrő.
A kivett gyertyán viszonylag már nagy volt a hézag.

A probléma, hogy a szerviz óta motorfékkel történő lassításnál 4,5-4 fordulat felé néha néha durrog a kipufogó. Amint pici gázt adok azonnal elmúlik.
Korábban sosem tapasztaltam ilyet, de az is igaz hogy pl gyertyát csak a korábbi tulaj cserélt benne 3 éve, én csak most.

A durrogás miatt ismét szerelőhöz kellene fordulnom? Ez probléma vagy csak a légszűrő+dob+új gyertya okozza ezt?
Remélem van itt valakinek ilyen tapasztalata.
Szia itt találsz néhány szervízkönyvet!
Ducati monster
Sziasztok!

Karbi téma.

A súber tűn 5 bevágás van, a szervízkönyv szerint a 4.-ik bevágásra kell állítani. Na igen de melyik irányból számolva?

Felvilágosítanátok!?
Hi all!

2003-as suzuki gs 500 e-ről lenne szó. Alig van benne 10 000 km. Olykor elmegy az ereje ha odahúzom neki. Két napja lettem rá figyelmes. Nem csinálja sűrűn, eddig kétszer tapasztaltam meg...az egyiket egy veszélyes előzés közben...igen csak kellemetlen volt. Tehát, odarántod neki, kicsit meghőköl, majd észhez tér és elindul mint az állat.
Mi lehet a gond? Gyújtás? Nem vagyok egy műszaki zseni. Kérlek, ha valaki tudja mi lehet a gond, ossza meg velem!
Thx!
Helló fiúk!

Meg tudná valaki mondani, hogy egy 97-es Monster első telóba száranként mennyi és milyen olaj kell? Vagy egy linket szervízleíráshoz...
Ilyesmi a teló. A Duc topicban is kérdeztem, bocs a dupláért.
Kösz
Jah így már más. Milyen illesztéssel csinálták?
Az történt ,hogy kihúzták alólam a talajt, és ezért kilyukadt a hűtő ,víz elfojt...köv. 500-1000m-en be is állt. Természetes h megfúrtuk. Ezért nem is értem h fúratva, új dugóval mi nem stimmel.
Ha úgy cseréltetek dugattyút, hogy nem fúrattátok akkor ne is várd, hogy nagy kompresszió lesz, mert nem tömít rendesen. Igazából ezekben dugót csak úgy lehet cserélni, hogy furatod.
Még valami: Ha gond van, keresd a menekülési lehetőséget, merre mennél, ha baj van. MINDEN JOBB, (ÁROK, ÚTPADKA AKÁRMI) MINT ÜTKÖZNI! Jó egészséget a motorozáshoz !
Minden esetre még elég fiatal vagy, és gondold át a dolgokat. Te még pajzán gondolat sem voltál.mikor én már a P21 bajszát húztam. 1973 óta. Nem az a jó motoros, aki gyorsan megy . Nekem még nem volt balesetem. Tudod , sajnálnám a motort, mert sok munkám és pénzem van benne.
Mert?! Ne gyere a szöveggel, hogy "nincs kenés", mert éppen akkora "kenés" van, mint szívató használatakor, vagy "dús" keverék esetén.
2T-nél nem biztos hogy erőltetni kéne a motorfékezést!
Hy! nemrég vettem egy Honda crm 125 2t mocit, dugót cseréltünk rajta, gyertyát is és vmiért nincs elég kompresszió.már pasztát is adtunk neki h minél jobban tömítsen. mi lehet a probléma?
Ezeket tudom csak most egy vszélyesbb helyzet adódott és így sikerült megúszni, ha szembe jön egy kamion ami előz egy másikat akkor inkább erősebben rámarkolok a fékkarra, jó mondjuk az igaz ,hogy én sem 90 nel mentem.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy egy 50 ccm es robogónál a membrán csere tesz e valami látható változást, vagy csak nagyobb henger+dugónál lesz valami értelme? Most egy már félig Cpi félig Minarelli blokk van alatta mert rakosgatom át a dolgokat amit tudok, csak nem tudom hogy a Mina membránt van e értelme áttenni. Előre is köszönöm a segitséget! Széles utat! :)
Változtass a vezetési szokásaidon. Ha neked egy 125-ös motor féktárcsája megkékül, akkor egy csomó benzint nem a haladásra hanem a fékezésre fordítottál. Próbáld használni a fejedet másra is azon kívül, hogy a bukósisakot tartod rajta. Ha látod, hogy meg kell állnod akkor ne húzd a gázt az utolsó pillanatig hanem kapcsolgass vissza, és engedd vissza a gázt. Egy csomó fékbetétet , és tárcsát + benzint takaríthatsz meg. Tudod , a "motorozás" nem csak a gázkar koppanásig húzásáról szól.
Igazad van köszi!
köszönöm a segítséget!
Hello.
Nem tudja nekem valaki megmondani, hogy Honda crm-ben lehet-e a váltót állítani? Valamiért a sebességeket csak úgy veszi, hogy pl. : ha felfele váltok előtte midig visszakel nyomnom egy picit a váltót, ha lefele akkor mindig visszakel húznom a váltót egy picit.
Ha megég a tárcsa, akkor a betét is. Mégpedig teljes vastagságban. Hiába csiszolgatod, üvegkemény lesz. Ha pedig ezt a betétet használod az új tárcsához is, akkor a fékhatás kevesebb lesz, a tárcsa pedig hamarabb fog kopni a kemény, megégett betét miatt.