Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Lenne egy olyan kérdésem,hogy 50-es kétüteműn szeretnék kompressziót mérni(nem végnyomást).A gyári az 8,0:1 volt de azóta a hengerfej síkólva és módosítva lett,illetve egy púposabb prox dugó került bele.Négyüteműn tudom,hogy kell,de kétüteműn a hengeren lévő nyílások miatt...hogy kell szakszerűen mérni ebben az esetben?
Előre is köszönöm a választ(amúgy egy vízhűtéses yamaha dt50 blokk)
Na hali! Biztosan emlékeztek néhányan, a karbival volt valami problémám, mindent megfelelően beállítottam, új tűszelepet tettem bele, és mégis úgy tűnt mintha nem zárna el. Időközben feltűnt hogy benézek a karbitorokba és "keresztül látni" rajta, zárt gázállásnál, tehát nem engedte vissza rendesen a tolattyút, volt egy kis rés, bowden ellenőriztem és ki volt szálasodva fent a karnál, azt cseréltem, és már nem folyik a kipucsonknál sem, be is indult, alapjárat is volt. Viszont néhány perc járatás után leállt és be sem indult azóta. Miért? Nyílván sokat kaphat még mindig, de mitől? Légszűrőtisztítás... Vagy mi lehet még? Gyertya? Ebben már benne van pár ezer km..
Tuti hogy ez lehet a baja! A kapcsolási rajz is erre utal!
Bár nem ismerem ezt a típust, de nem lehet hogy a visszajelző kábele letestel valahol néha?
Oké, igy lesz köszi a tanácsot rajta vagyok a témán!
akkor bogarászd végig a vezetékeket, takaríts meg minden csatlakozást, minden test legyen faca, aztán ha ez sem segít akkor lehet ismét cserélni a kütyüket
Azért szeretném ha működne :(
Ezt messziről nem lehet megmondani! Mérni kell, drótokat csatlakozókat ellenőrizni, stb.
kösd ki a fenébe az egészet
minek ezek az úri huncutságok?
Szasztok! 90-es fzr 1000 exup. nincs tompított és távolsági világítás.Fénykürt jó indexek ,hátsólámpa,féklámpa jó,biztik jók.Kormánykapcsoló jó.Azt kérdezném hogy hány reléje van a világításnak,én egyet találtam a hőfokmérő mellett ami fénykürtnél kattan is . van-e még máshol is?
Sziasztok!Yamaha R1 2001esről van szó.
Az olajszint vissza jelzéssel van problémám. Még tavaly elkezdett pirosan világítani a vissza jelzőm, hol világít hol nem...
Ez még az olaj csere előtt is megvolt. A szintjelzőt kicseréltem akkor sem változott megkerestem az olaj relét azt is kicseréltem akkor úgy tünt h megjavult a dolog kb 2000km et mentem vele és újra elkezdte, lehet h vmi kinyírja az olaj relém?Vagy csak vmi kontakt hiba? Olaj csere után sem, javult a dolog eleinte nem jelzett kb 30km után újra. A szint meg van. Megint nem akarok új relét venni bele. Mit tanácsoltok?
Kiqrta a főtengely szimeringet?
Pontosan ezért írtam le,hátha valakinek segítségére lesz, még ha csak frissítésnek is.
Tán gyűrű törés? Szét kell szedni, átnézni mi lehet a bibi!
Robogó !
60 nál negyed gázon durrant egyet azóta alig megy a motor , és 60 a vége .... !
mi lehet a baj ?
szerelő létemre is jól esett el olvasni amit írtál! Igencsak homályos volt már így szervízkönyv nélkül a v4 vezérlése Ma is tanultam valamit! Köszi, hogy megosztottad velünk, még ha basztunk is reagálni a kérdésedre
Először csak villog,aztán kb 10-15 km után folyamatosan világít és onnan még kb 30-40 km. Persze függ az áttételtől,használattól,pálya-utca stb....
sziasztok valaki mondja már meg nekem hogy a 2002-es 600 as gsxr hány km-ert tud menni ha felvillan az üzemanyag jelző lámpa vagy hány liter benya van még benne olyankor
Hogy tisztába tegyük a beállítást, mivel senki nem reagált rá, de sikerült utánajárnom.
A T1 mark jelre állításánál a az 1, 3-as henger veztengelyei(szívó, kipufogó) jeleit a csapágy jeleihez kell állítani(ami eddig is tiszta volt, gondolom másoknak is), majd csavarok meghúzása.
A T2 markhoz 450' kell forgatni. Ami egy teljes és egy negyed kör, majd ekkor kell feltenni a 2, 4-es henger veztengelyeit, amit szintén jelre kell állítani.
A T1 és a T2 közötti fok a lényeg, mert nem mindegy mennyit tekertek rajta. A T2 mark is a jelen lesz, mikor elforgattátok 450'-kal.
Remélem másoknak segítségére lesz.
1 tized kurvasok...
Én is 2 századról tudok.
2:14-nél simson főtengelyre 0.02 mm-t mondanak gyárilag!
http://youtu.be/RHIz4iL3VNo
Szerintetek az 1 tized ütés a főtengelyem gyújtás felőli részén az kiverheti a csapágyat? A szerelő szerint nem....(ő centírozta előtte) szerintem pedig elég az az 1 tized..